Venci szemszöge
Ma van a verseny napja. Csütörtök van. Nekünk nem kell iskolába menni, az iskola igazolja mai hiányzásunk. Ennek persze mi "minta diákként" nagyon örültünk, hiszen megúsztuk a
fizika témazárót, Na meg a hittan órát. Vagyis utóbbival inkább a tanár miatt van problémánk. A fizika témazárót hétfőn fogjuk megírni, hiszen akkor lesz óránk. Ebben az a jó, hogy Zsófit rátudom venni hogy mondja el milyen kérdések vannak a dolgozatba.
Na, meg persze a matekot is megúsztuk, de azzal már nincs akkora gáz.A napunk nagyrészét természetesen tanulással töltöttük, nehogy lemaradjunk. A nagy ... A nagy mindegy mit. Egész nap Xboxoztunk. Má amíg itthon tudtunk lenni. A verseny ugyanis 11 órakor elkezdődött. Nem várt. Egy hosszú beszéd után a verseny kezdetét vette.
[...]
És sikerült! Mindketten megúsztuk sérülések nélkül. Az egyik versenyző, aki nem a mi iskolánkba jár, (mivel még soha nem láttam őt) egy szaltót követően rosszul érkezett, elesett, a helyszínről mentőautó vitte el.Összesen 26 versenyző volt. Elég sok időbe telt, mire mindenki bemutatta produkcióját. Nevünknek köszönhetően mi a verseny elején voltunk. Én voltam a második, Zétény a harmadik, aki megmutatta tudását. A verseny szervezők mondták nekünk, hogy amennyiben mi úgy gondoljuk, elmehetünk innen, azonban legkésőbb 1 óra előtt 5 perccel érjünk vissza, ugyanis 1 órakor eredmény hirdetés. Legalábbis a terv szerint. Így hát otthon ebédeltünk. Anyu a lányokat kikérte az iskolából, így hatan tértünk vissza a csarnokba. Fél kettő után pár perccel elkezdődött az eredmény hirdetés. 5. helyezéstől kezdve számoltak.
- 5. helyezés: Csonka Zoltán - olvasta fel valaki az eredményeket.
- 4. helyezés: Nagy Máté - folytatta
- És most kezdődik maga a lényeg! Azok, akiknek nevét olvasom, részt vehetnek az országos versenyen! - mondta - a negyedik és ötödik helyezés egy - egy oklevéllel és ezt kapják. - nyújtott át nekik valamit. Hogy mit, az örök rejtély marad. Valami papírt kaptak.
- És akkor mostmár tényleg térjünk a lényegre! 3. helyezés: Antaj-Kelemen Zétény. - olvasta fel hibásan testvérem nevét, de odament, és mondott annak az embernek valamit. Ami nem köszönöm volt.
- 2. Helyezés: Antai-Kelemen Vencel. - mondta ezt már normálisan. Gondolom Zétény barátunk a vezetéknevét (vagyis vezetéknevünket ) mondhatta az embernek.
Miután kiértem és nyakamba akasztotta az érmet, folytatta.
- 1. Helyezés: Kiss Antal.Miután ezzel a kategóriával végzett, és az első három helyezésnek adott egy -egy papírt (ami máshogy nézett ki mint a 4. És 5. Helyezésé), más kategóriák eredményhirdetését kezdte el. Mikor visszatértünk, ahol a család volt, Zsófi egyszerűen csak odarohant hozzám, megölelt és csak annyit súgott a fülembe: Gratulálok majom! Majom? Ezt még senki nem mondta nekem! Nem is vagyok majom. Nem hasonlítok rá. De ha mégis, akkor Zéti is. Azonban ez a gondolatmenet számomra 2 másodperc alatt leforgott, majd csak még jobban magamhoz húztam, és megcsókoltam. Csókunknak anya vetett véget.
- Örülök, hogy így szeretitek egymást, de lehetne azt nem itt ennyire nyilvánosan? - kérdezte anya.
- Persze. - mondtam automatikusan.Itthon megnéztem mit ír a papír:
Gratulálunk!
Amennyiben ezt a papírt a kezedben tartod, minden bizonnyal a megyei versenyen ügyesen teljesítettél, ugyanis a legjobb 3 között szerepelsz! Amennyiben 3. helyezés lettél, vagy éppen 2. ne csüggedj! Így is van esélyed hogy az országos versenyen te bizonyulj a legjobbnak. Amennyiben pedig 1. helyezés lettél, ne bízd el magad! Ez csak figyelmeztetés! Sokszor van, hogy az első helyezés túlságosan elbízza magát, majd az eggyel vagy akár többel magasabb versenyen elbukik.
Azonban aki idáig eljutott, az már mindenféleképpen mutatott valamit. Összesen 57 versenyző érkezik ide, akiknek célja van! Itt már mindenki nyer valamit.
A nyereményekről majd a versenyen adunk tájékoztatást. Ne felejtsenek el hozni magukkal személyi igazolványt! Azzal igazolják hogy valóban részt vehetnek-e a versenyen.
A verseny 2032. November 3.-án kerül megrendezésre 13:00-kor a Szent Johanna Gimnáziumban.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
РазноеA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!