2026. szeptember 5

544 10 2
                                    

(Ez csak egy gyors figyelmeztető: eddig mindig néztem hogy hogy jönnek ki az adott évben a hétvégék, de mostmár nem fogom. Szóval lehet hogy miközben valami a valóságban hétvége lesz, az a történetben hétköznap és fordítva)

Reni szemszöge
Ezer éve nem írtam. Na jó, csak 3 éve, de ez most mindegy. Igazából az utóbbi 3 évet összetudom tömöríteni.
Sokat utaztunk, országon belül és kívül. A fiúk jártak óvodába. Cortez időközben cégvezető lett, így munkába nem kell járnia, csak néha hogy elintézzen dolgokat. Napsi 1 évet járt bölcsibe, és beírattuk őt már az óvodába, ahová Zéti és Venci is jártak.
Ők idén kezdik az iskolát. Hát lényegében ennyi. Majd a jövőben lehet leírom az utazásokat, ugyanis szinte mindre tisztán emlékszem.

(Gyors kérdés: Leírjam?)

Ma pedig:
Zéti és Venci elkezdték iskolai éveiket, Napsi pedig az óvodát. És azt sem hagyjuk szó nélkül hogy beírattuk őt RG-re, heti 4 edzéssel (RG = ritmikus gimnasztika), a fiúkat pedig focira, heti 3 edzéssel.

Délután:
Napsi már ebéd után itthon volt, hiszen nem alszik az oviban, Zéti és Venci viszont csak 3 órakor szabadulhattak az iskolából.
Napsit ma 5 órára visszük RG-re, a fiúknak ma nincs foci.
Aminek nagyon örülök, és szerintem Cortez is, hogy Napsinak tetszik az óvoda, a fiúknak pedig a suli.

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant