KÖSZÖNÖM! NEM RÉSZ

244 9 11
                                    

Több, mint 10

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Több, mint 10.000 megtekintés! Köszönöm!
Még sosem csináltam ilyen részt, amiben egy dolgot megköszönök, mert feleslegesnek tartottam. De 10.000, ismétlem 10.000 megtekintés az nem kevés! Az első részt 2019. július 19.-én töltöttem fel. Kevesebb mint 7 hónap telt el azóta, és TÍZEZER megtekintése lett. Ez számomra felfoghatatlan.
Ez mellé még 139 megjegyzés valamint 508 szív (vagy like) is érkezett! Emlékszem mennyire utáltam amikor egymás után jött már a huszadik értesítés. Persze közben örültem is neki. Csak nem amikor este 10-kor érkeztek, amikor próbáltam volna aludni. Bár ez csak az előző telefonommal volt probléma, ezen már megtudom oldani hogy csak az ébresztőóra hangja legyen majd hallható.
De most térjünk vissza a lényegre!
2 ember, akit ennek a könyvsorozatnak hála megjegyeztem.
Artemis_Olympos
szatmary_kitty

Ők ketten voltak a legaktívabb + Csak_egy_Blanka de őt már régebb óta ismertem/ismerem.

A lényeg pedig, hogy írjatok kérdéseket rólam, a sorozatról, és/vagy írjátok le a véleményeteket a könyvről. Utóbbi is nagyon fontos, hiszen így fogom formázni a könyv hátralévő részét.

Még nem tudom, hogy hány rész lesz, ez majd attól függ hogy mennyire tudom elhúzni egy -egy komolyabb történés között az időt, vagyis hány plusz rész lesz. Mert a fontosabbakból jelenleg maximum 10 részt tudnék leírni, de persze jönnek az ötletek, így a szám nő. (Most is eszembe jutott egy, abból is tudnék 3 részt írni)

Most pedig tényleg írjatok kérdéseket, véleményeket és mindent amit akartok (akár ötletet is) és válaszolok/reagálok/írok olyan részt. Na sziasztok!

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now