Zsófi szemszöge
Ma 9 óra előtt keltem valamennyivel. Amikor oldalra fordultam, egy aranyos arcot láttam, amit le is fotóztam. (Igen, előző előtti részben szőkés hajat írtam, de most tekintsünk el tőle)
Aki erre azt mondja, hogy nem aranyos, az hazudik.
Mikor Zétény felkelt, megreggeliztünk, felöltöztünk stb. majd Zétény feltöltötte a képet Instagramra.Reggeli kép, miközben alszom. 💤 Köszi a képet @Zsofiaaa_Hun 💖💖💖
Reni_Rentai és további 1870 ember kedveli
Zsofiaaa_Hun: Szivi 💕💖❤️💓💝💞💟❣️💤😍😘
Csak_a_Csepke: Szeretlek Zéti! 💕😘
A_K_Zétény: Én meg nem. 🖕
Csak_a_Csepke: Még nem.😜
A_K_Zétény: Fogd már fel hogy le lehet rólam állni! Keress valami más fiút, de engem elfelejthetsz!
Csak_a_Csepke: Majd később nem ezt fogod mondani.A_K_Zétény letiltotta Csak_a_Csepke nevű felhasználót.
Zoe20203: Látom jól elvagytok 🙂 Kár hogy nem egy suliba járunk 😭
A_K_Zétény: tökmindegy, mert suliba csak ritkán járunk be.
Zoe20203: Uh, tényleg! 😅 Bocsi
A_K_Zétény: Semmi baj, bárkivel megtörténhet.A_K_Napsugi: Csak az én bátyjám❣️
A_K_Zétény: Így van Hugi❣️💗A_K_Á_Cortez: Mintha magamat látnám 17 évesen. Ugye @Reni_Rentai?
Reni_Rentai: Valóban sok a hasonlóság!
A_K_Vencel: Naaaa! Azért rám hasonlít a legjobban! 😀
A_K_Zétény: Rád? Semennyire! 😂
Reni _Rentai: Az nem kérdés, hogy hasonlítotok! Zétény, csak szépen a bátyjáddal!
A_K_Vencel: Na ugye 🙂Délelőtt nem igazán csináltunk semmit, csak lazultunk, néztünk filmeket. Zétény kedvéért megnéztünk egy horror filmet is, amihez persze elhúzta a sötétítő függönyöket, ezért teljes sötétség volt. Egy dolog biztos! A fiúk azért szeretnek a barátnőjükkel horrort nézni, hogy ő (a lány) aztán hozzájuk bújjon. Ez 100%
Délután derült ki, hogy este elmegyünk egy osztálybuliba, ahol a legtöbben ott leszünk. Nem igazán csináltam semmit, ugyanolyan ruhában mentem, mint bárhová. A hajamat is ugyanúgy hagytam.
Fél 7-kor indultunk el Brianék háza felé, ahol általában a programok vannak.
Amikor odaértünk (valamikor háromnegyed hétkor) már szólt a zene, és Szofi is nyugtalanabb lett, ezért megkértem a többieket, hogy vegyék lejjebb a hangerőt. Sokadik kérésre, de teljesítették. 1-2 óráig egészen jól elvoltam, aztán viszont kezdtem rosszul érezni magam, ezért inkább leültem a kanapéra. A többiek még nagyban partyztak. 10-15 perc telhetett el, amikor Zétény odajött hozzám.
- Valami baj van? - kérdezte. Biztosan ivott már valamit, lehetett érezni rajta.
- Nem, nincs. -mondtam
- Látom rajtad. Mi a baj?
- Semmi. - nem akartam elrontani ezt a napot.
- Gyere, menjünk haza! Látom hogy valami nem oké.
- Ne, nem szeretném elrontani ezt a napot.
- Nem fogod. Azzal rontanád el, ha valami bajod, vagy bajotok esne.
- De... - mondtam volna.
- Nincs de, gyere.
- Jajj már, Oké. - és elindultunk kifelé.
- Hova mentek? - kérdezte Venci.
- Haza. - felelte Zéti.
- Mert?
- Zsófi nem érzi jól magát.
- Ja, értem. Haza kísérjelek titeket?
- Nem, de Köszi.
- Nincs mit.
E rövid beszélgetés után távoztunk.
- Mennyit ittál? - kérdeztem tőle útközben.
- Nem... - kezdte volna.
- Lehet rajtad érezni.
- De én tényleg nem...
- Zéétény!
- Nem tudom. - mondta ki gyorsan. - de kicsit többet mint kellett volna.
- Azt érzem.
- De ugye nem haragszol? - aggódott.
- Dehogyis! Miért haragudnék? 17 éves vagy, tök természetes hogy ezt csinálod.
- Rendben.
- És bocsi hogy elrontottam az estét.
- Nem rontottad el. Nekem az a legfontosabb hogy ti jól legyetek, ez meg csak egy buli volt, majd lesz másik.
- De arra nem biztos hogy el tudsz menni.
- Nem baj. Akkor nem megyek. Mondtam már, hogy engem nem érdekel más, csak ti!Hamar hazaértünk, és mindketten fürdés és minden nélkül estünk be az ágyba. Ő azért, mert sok volt az alkohol, én pedig mert nem éreztem jól magam.
2037. március 30. Vencel szemszöge
A hét fele, szerda! Első órám matek lesz, amire ma reggel írtam meg a leckét. Illetve elkezdtem. Mivel a tanár úr nem nézte meg egyesével, így elfogadta hogy annyit mondtam: kész.
Informatikán felmentem Youtubera és zenét hallgattam, közben megnyitottam a Cleverbotot, és vele "Beszélgettem"
Kicsengetés után az udvaron, a fa alatt ülve beszélgettünk, míg be nem csengettek tesire, ahol aztán kézilabdáztunk. Magyaron Ady életével foglalkoztunk. Rajzon az előző munkánkat fejeztük be, föcin pedig érdekességeket olvastunk a Földről, kontinensekről, országokról, városokról. Miután utolsó óráról is kicsengettek elmentünk ebédelni, hiszen lesz egy nyolcadik órám, osztályfőnöki.
Lyukas órát az udvaron töltöttem, kapura rúgtunk.
Miután a csengőt meghallottuk, bementünk a tanterembe.
- Vannak-e már ötletek a filmhez?
Miután elmondtuk az ötleteinket, szavazás kezdődött. Egy papírra kellett felírni egy számot, mely a történetet jelzi.
1, Egy hasonló pár élete, mint Zsófiéké, csak kicsit máshogy.
2, Egy internetes játék, mely valójában egy csapda és ki kell valahogy onnan jutni, különben egyik szerettünk bánja.
3, Egy nyaralás, de valami bajjal
4, Két csapat, melyeknek más a tervük. Egy jó és egy rossz csapat.Ennyi ötlet jött, óra végén tudtuk meg az eredményt, miszerint ...
Írjátok meg, melyik ötlet tetszik nektek! De nem garantálom hogy az lesz, amire a legtöbben szavaznak.
YOU ARE READING
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
RandomA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!