2033. június 11. 12. 13. 14. 15.

316 7 0
                                    

Venci szemszöge
Ezzel a nappal elkezdődött a 3 napos osztálykirándulás. Hétfő van, az utolsó hét az iskolában, hármat nem is itt fogok tölteni, az utolsó 2 két napon pedig már úgysem tanulunk, ami annyit jelent hogy már megvannak az évvégi jegyeink. És igen, SIKERÜLT! Nem buktam meg semmiből, kettesem sem lett. Ennek még én is kifejezetten örülök, hát még anya! Reggel 7 órára kellett az iskola felé érnünk, akkor indulunk. Napsinak holnap lesz a szülinapja, de mivel nem lehetünk vele ezért úgy gondoltuk, mi ma odaadjuk neki az ajándékát. Zsófival és Zéténnyel ősszefogtunk, hárman vettünk neki egy ajándékot, amit reggel 6:30-kor már megkapott. Nagyon örült neki. Az ajándéka pedig nem más volt, mint egy Segway. Persze nem a normális, hanem a leegyszerűsített. Most a szokásosnál sokkal olcsóbban találtunk egy ilyet, szóval le is csapatunk rá.

Napsi gyorsan felöltözött, majd ki is próbálta a járművet. Hihetetlen csaj! Elsőre sem esett le róla, csak minimálisan megingott. Azt hiszem ezt az ajándékot eltaláltuk! 6:45-kor elindultunk az iskola felé 1 nagy és egy normális méretű bőrönddel, hiszen 3 napra kellett pakolni plusz váltó ruhák. Ez még nem is lenne annyira sok, de vastag ruhákat kellett pakolni, ugyanis Izlandra utazunk, ahol nem valami jó az idő (bár már tűrhető). Persze, ez sokaknak furcsa lehet, hogy Izlandra osztálykirándulásként, de nekünk ez normális. Már az osztállyal sok helyre eljutottunk. Alsóban csak országon belül voltak az osztálykirándulások, ötödikben Ausztirába mentünk, hatodikban Angliába most pedig Izlandra.

7:15 - indulás a reptérre

10:48 - A reptérhez értünk

11:45 - felszállás

16:54 - Üdv IZLAND!

A Google szerint most 12 C° van itt, ami Magyarországhoz képest baromi hideg (a júniusi időt számítva) de Izlandon szokásos. Ezt a napot még azzal töltöttük, hogy a szállás körül körbenéztünk, nem mentünk messze, de még így is sok szép tájat láttunk.

Este 6 órakor mentünk a szállásra.
A szobákat tekintve a következőképpen vagyunk (ezt mi szabtuk meg, a tanárok pedig beleegyeztek. Igazából annyi volt a szabály hogy fiúk-lányok külön és a szobák száma.)
Lányok:
• Zsófi, Zoé, Lili, Eszter, Maja
•Kinga, Jázi, Nárcisz, Lia
• Melinda, Kincső, Niki, Mira

Fiúk:
•Venci (én), Zéti, Ádám, Zsombi, Csongi
• Oli, Márk, Kevin, Levi, Peti
• Alex, Bálint, Laci

Este a tanárok sokszor jöttek be hozzánk, hogy végre aludjunk, de mi az elalvást 1 óráig húztuk. Valószínűleg Zsófiéknál is hasonlóan volt, mert vele chateltem, de ők elhitették a tanárokkal hogy alszanak.

Szia Zsófi, ébren vagy?

Persze, az egész szoba 😉

Nálunk is. Hozzátok
is jár be tanár?

Persze, de egy ideje
nem. Elhitettük hogy
alszunk.

De cselesek vagytok!
Mi folyton lebukunk 🙁

Bénák vagytok, ennyi.

Na! Nem vagyunk
bénák, csak nem hazudunk
tanárnak.

Megint itt volt.
Megint lebukunk.

Hozzánk nem jött ☺️

Mert azt hiszi már
rég alszotok.

Szerinted melyik szoba
van még ébren?

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora