Vencel szemszöge
Kész, vége, meghülyültem. Ma megint naplót írok. Ha már itt vagyok akkor írok kicsit. Zsófiról is. Ő nem maradhat ki. Na szóval ma hála még nem tanultunk, nem is lett volna hozzá kedvem. Az ülés rendet megbeszéltük a legtöbb órán.
Általában így ülünk:De néha így:
Az későbbi nekem jobban tetszik. Gondolom értitek. Ja meg Zéténynek is tetszhet, mert (bár ezt még csak én tudom rajta kívül) neki tetszik Zoé.Szeptember 6
Csá újra! Három napja írok naplót, megáll az ész! Szóval írom ezt, de ma nem ez volt a lényeg. Nagyon szeretem ezt a napot. SZEPTEMBER 6.
Kezdem az egészet előről. Mentek az órák, sajnos igen lassan. Aztán viszont Zétike (egymást szoktuk becenevén hívni, csak anyuéknak nem engedjük, főleg nyilvánosan) mondta hogy menjünk el biciklizni a pályára. Persze rögtön mondtam hogy jó. Ez pedig egy jó döntés volt. Már közel jártunk, amikor eszébe jutott hogy a bukósisakját otthon hagyta. Bár menni akartam vele, ő nem engedte, így hát siettem tovább a pályához. Ott volt valaki más is. Zsófi.
-Szia! Nem is tudtam hogy szoktál ide járni. -mondtam.
-Szia! Nem, nem ezért vagyok itt.
-Óh, értem! Na de akkor miért? -kérdeztem, hiszen ide az emberek általában biciklizni járnak.
-Nos, nem tudom hogy a testvéred mondta-e, de az van hogy... -kezdte, de nem merte mondani tovább.
-Hogy? -kérdeztem
-Tetszel. -motyogta az orra alá, de én hallottam.
-Te is nekem. -mondtam jól hallhatóan.
-Tessék? -kérdezte, mintha nem lett volna érthető.
-Te is nekem. Zsófi, tetszel! -jelentettem ki.
Kis csend után végre megszólaltam.
-Nos, izé, tudom még elég korai, de lennél a barátnőm?
-Nem tudom. Mert ez még tényleg korai. De elmehetnénk sétálni valamerre. És akkor megismerjük egymást. -vetette fel Zsófi az ötletet.
-Jó lenne, de én most Zétényre várok, mert tudod mi biciklizni jöttünk, csak ő volt olyan okos hogy a bukósisakját otthon hagyta. -mondtam
-Tudom. - jelentette ki, mintha az olyan egyértelmű lenne.
-Honnan?
- Terv. Ezt beszéltük meg a tesóddal.
-Ó, tényleg. Az előbb mondtad is hogy nem tudod hogy a tesóm mondta-e nekem és akkor... -értettem meg. -Akkor menjünk sétálni.
-Mehetünk. De majd mutatsz egy trükköt?
-Persze. Most? -kérdeztem.
-Akár most is. -felelte
-Jó. -mondtam majd elindultam az egyik akadályhoz.
Igazából egy egyszerű szaltót csináltam meg, de Zsófinak ez is tetszett.
-Mostmár mehetünk!
-És a biciklid?
-Viszem magammal.
Így hát elindultunk sétálni. Sokat beszélgettünk, megtudtam róla több dolgot is. 2020. Február 3-án született. Eddig Kőszegen élt, oda is járt börtönbe(suliba) . Kiskora óta balettozik. Kedvenc színe a kék, kedvenc órája a lyukas óra. Imádom ezt a csajt! És neki a töri megy nehezen. Bár abból is 4-es lett tavaly év végén. Állítása szerint az évszámokkal van baja.
Itthon rákerestem Instagrammon. Privát fiókja van, de szinte rögtön engedélyezte a követést. Ez a kedvenc képem róla amit ott találtam:Holnap megkérdezem tőle megint hogy lesz-e barátnőm.
YOU ARE READING
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
RandomA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!