Június 1.

1.5K 34 2
                                    

Ma a dèlelőtt csak a szokásosan telt. Megfőztem az ebédet, majd Virág természetesen a legjobb időben hívott, vagyis miközben ettünk. Felvettem a telefont, amibe Virág hangja helyett Ricsié szólalt meg.
-Szia! Tudnád adni C-t?
-Szia Ricsi! Igen, egy pillanat. - és odaadtam Corteznek a telefonomat.
Miután Cortez és Ricsi befejezték a telefonálást, Cortez mondta hogy most át kell mennie mivel segíteni kell valamiben Ricsinek. Miután elment egyedül maradtam. Jobban mondva nem, mert hárman maradtunk itthon a fiúkkal. Úgy döntöttem hogy mivel most egészen jól vagyok, így meglepem Cortezt valamivel. Gondolkodtam, majd arra jutottam hogy készítek neki hamburgert. Mivel hozzánk nagyon közel van a bevásárlóközpont így elmentem oda, megvettem amik kellettek, és készítettem összesen 6 db hamburgert. Remélem hogy finom lesz. Bár nehéz lenne elrontani, de persze ellehet ha valamiből sokat teszek bele.
Cortez három óra körül ért haza. Valami polcot kellett felszerelni, és Ricsi azért Virág telefonjáról hívott, mert az ő telefonja ma reggel összetört, és azért engem, és nem Cortezt, mert fejből nem tudja a telefon számát, Virág névjegyzékében pedig nincs benne Cortez. Miután elmondta ezt nekem, kértem hogy üljön le az asztalhoz és csukja be a szemét. Kihoztam a konyhából a hamburgereket, és letettem Cortez elé.
-Most kinyithatod! - Mondtam neki
-Köszönöm! - mondta, és átölelt. - Mennyi kell neked belőle?
-Egy elég, köszi! (Igen, mióta terhes vagyok eléggé megváltozott az étvágyam)
-Hát jó, ha neked elég. - mondta és beleharapott az egyikbe. - Ez isteni! - mondta a szokásosnál kissé hangosabban.
Miután ettünk, még kimentünk a parkba sétálni, majd este elvégeztük az esti rutinunkat, és elaludtunk.

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora