2032. december 31.

279 6 0
                                    

Venci szemszöge
Ma van a 2032-es év vége.
A délelőttöt itthon töltöm, ám délutántól Csongiéknál leszek. Az osztályból elég sokan ott lesznek.
Én
Zétény
Zsombi
Ádám
Olivér
Levi
Márk

Ezek közül csak Márkkal nem vagyok olyan jóba, de azért remélem elleszünk.
Egyébként itthon is lesz buli, egyedül apu lesz fiú, ugyanis Napsi is hívott át lány osztálytásakat és Zsófi is. Ami biztos hogy Zoé itt lesz, és az hogy Mira nem.

Délután 4:56
Ötre kéne odaérni Csongiékhoz, valószínűleg nem fogunk odaérni. Írtam Csonginak, aki válaszolt, hogy ok, gondolta hogy késni fogunk. Mondjuk igaz, ez jellemző ránk.

Végül 5:23-kor értünk oda, laza 23 perc késéssel. Nem sok dologról maradtunk le, 5-től 11-ig ugyanis csak XBOXozás ment, legalábbis a terv szerint, ugyanis csak háromnegyed 12-kor váltunk el az XBOXtól. Felöltöztünk majd elindultunk a város központja felé, ahol egy csodás fényjátékot láthattunk, illetve a lányokkal is találkoztunk. Amióta betiltották a tűzijátékokat, általában ide szoktunk jönni megnézni az előadást. Miután a fényjátéknak vége lett, haza indultunk. Sajnos tényleg haza, mert anya ragaszkodott ehhez. Szerencsére a lányoknak is haza kellett menniük. Ha maradtak volna, tuti kisminkelnek minket.

Zsófi szemszöge
Ma az év utolsó napját írjuk. Délután átjönnek a lányok, és Napsi is áthívta a barátnőit. A fiúk is átmennek egyik haverjukhoz.
Hozzánk átjön:
Zoé
Lili
Eszter
Maja

És akiket Napsi hívott:
Sarah
Isla
Emma
Olívia

A délután elején mi megnéztünk egy filmet, Napsiék nem tudom mit csinálhattak. Aztán társasoztunk, értünk sütit, majd éjfél előtt elindultunk a város központjához, ahol találkoztunk a fiúkkal, majd megnéztük a fényjátékot. A tűzijáték már évek óta be van tiltva, bár még most is lehet egyet-egyet látni és hallani. Miután vége lett, haza indult mindenki.

Év végi értékelés
×Venci×
6.-ba rossz tanuló voltam Zétivel együtt. Meg is buktunk. A fél nyarat tanulással töltöttük, aztán a pótvizsgán sikerült átmennünk, így szeptemberben a hetedik osztályt kezdhettük. Ekkor ismertem meg Zsófit, aki rögtön megtetszett nekem. Rövid időn belül össze is jöttünk. Ezután Zsófi sokat volt nálunk, mi pedig jól tanultunk. Aztán történt, hogy Zsófi írt nekem, hogy átjöhessen, mert az anyja még nem ért haza és telefonon sem éri el. Átjött, majd kis idő múlva rendőrök jelentek meg a házunk előtt, akik elmondták, hogy Zsófi anyja meghalt. Sikerült elérnem, hogy ne vigyék el őt még éjszakára sem. Másnap reggel újra itt voltak, és beleegyeztek hogy Zsófi itt élhessen. Ez után minden normálisan ment. Zétivel volt egy versenyünk, ahol jól teljesítettük és 3 napot eltölthettünk Párizsban. Volt már annál jobb utunk, de az sem volt olyan rossz.

×Zéti×
Az évet hatodikosként kezdtem rossz tanulóként. Nyáron én és Vencike is pótvizsgáztunk, ahol átmentünk. A hetediket kezdve rájöttem hogy a lányok és a fiúk is sokat változtak. Jött egy új lány is, aki Vencikének tetszett, majd összejöttek. Nekem ennél többet kellett várnom Zoéra, de megérte. Volt egy verseny, ahol jól teljesítettem én is, Vencike is. Amikor hazaértünk a csajok mind itt voltak (Napsi, mert eredetileg itt lakik, Zsófi, akit anyja halála után itt helyezték el, vagy hogy, Zoé, akit Zsófi hívott át), és miután elmondtuk az eredményt, Zoé az ölemben ugrott. Így kezdődött kapcsolatunk.

×Napsi×
Ez az év jól telt. Bár lehetett volna jobb. Például ha nem töröm el a kezem az országos verseny előtt. De amúgy sokat utaztunk, Zsófi (akivel hamar jóba lettünk) ide költözött, bár sajnos nem saját maga miatt, hanem mert az anyja meghalt. Sajnálom őt.

×Zoé×
Az idei év ugyanúgy telt mint a többi. Azonban összejöttem a világ legjobb pasijával, Antai-Kelemen Zéténnyel, illetve lett egy új barátnőm, Zsófi.

×Zsófi×
Idén több dolog is történt, de 2+2 dolgot emelnék ki.
1+1: Elköltöztünk Kőszegről. Ezzel új iskolába kerültem, ahol összejöttem Venccel (Ja, és amúgy év végére rájöttem hogy csak én hívom Vencnek). Sikerült barátokat is szereznem például Zoét.
2+1: Nos, ez egy kicsit szomorúbb dolog, ugyanis anyu meghalt. Ennek következtében most Vencéknél élek. Anyán hamar túl léptem, mert bár aggódott értem, sosem törődött velem úgy igazán.

Remélem tetszett a rész.
LauraTucsek bár nem
ígértem semmit, mégis
még ma kitettem ezt a részt.
És örülök hogy megmentettem
a délutánod, vagyis nem
unatkoztál!

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now