Cortez szemszöge:
Ma van az utolsó napunk itt. Péntek van. Ma még majdnem minden haverom dolgozik, de akihez tudunk elmegyünk ma. Holnap hajnalban fogunk haza indulni. A mai napra béreltem egy autót, ugyanis így valószínűleg sokkal olcsóbb mint az, hogy a taxikat fizetgessük. Na mindegy.
A nap folyamán összesen 5 haveromhoz mentünk el, de csak néggyel beszéltem.
Először Thomashoz mentünk, akinek van gyereke. Az ikrek a 4 éves Isla-val játszottak, nem sok szót értve. Én addig Thomassal beszélgettem, Reni pedig a gyerekeket figyelte. Thomas felesége, Isabella most nem volt itthon, ugyanis elment fodrászhoz.
Thomasnál 9 órától 10-ig voltunk, aztán elindultunk tovább, Daniel-hez.
Neki még nincsen gyereke, de decemberben fog megszületni a lánya. Azt mondta hogy szeretné elnevezni Samantha-nak. Itt valamivel többet töltöttünk, majd elindultunk étterembe, ahol megebédeltünk.
Útunk ezután Michael -hez vezetett, akinek már van 3 gyereke, és mivel az anyjuk magyar, így a gyerekek (Charlotte (5), Kevin (3), Brian (3)) valamennyire tudnak magyarul. Itt szerencsére Reni sem unatkozott, ugyanis nagyon jól elvolt Katával. Az 5 közül itt töltöttük a legtöbbet. Fél egy körül értünk ide, és 3 órakor búcsúztunk.
Davidhoz fél 4-kor értünk oda, de kiderült hogy jelenleg nincs ithon ugyanis elment valami bútorért, és majd 6-7 óra körül ér majd haza.
Így aztán a nap további részét Dennisnél töltöttük. A nap további része igazából annyit jelent, hogy 4 órakor odaértünk, majd 5 órakor távoztunk is. A nap számomra nagyon gyorsan telt el.
A kocsit visszavittem. Reni foglalt egy szobát, ahol az éjszakát fogjuk tölteni. De ne halafjunk ennyire előlre. Ugyanis még 7-ig van egy kis programunk. Elmegyünk ugyanis egy vidámparkba. Mivel nem messze van tőlünk, ezért taxival odamentünk. Az idő nagyon gyorsan telt el, egyszer csak arra lettünk figyelmesek hogy mindjárt 7 óra. Már nem ültünk fel semmire, hanem elhagytuk a parkot. Fél nyolcra értünk a szállodához. Átvettük a kulcsunkat és mentünk a szobába. A vacsora időnek már vége volt, de minket ez sem zavart, ugyanis itt van előttünk a pizzéria, tehát onnan vettünk pizzát, amit felhoztunk a szobába és megettük. A szoba nagyon jó, és nem is olyan drága. Az ikreket most fél kilenckor altattuk el, mert holnap nagyon korán kelünk így muszáj hogy kipihenjék magukat. Plussz még átszállással is lesz, tehát nagyon jó! Na mindegy. Mi 10 óra körül aludtunk el.
Bocsi hogy a szöveg utolsó részét aláhúzott betűkkel írtam
YOU ARE READING
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
RandomA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!