2022. október 17.

810 19 0
                                    

Ma reggel elég későn keltem fel. Legalábbis ezt hittem mivel Cortez már nem aludt. Mikor felkeltem megnéztem az időt a telefonomon. 7:58-at mutatott. Ilyenkor Cortez még nagyban alszik. Na mindegy. Én úgy gondoltam hogy most inkább még az ágyban maradok és telefonozok. 8:12-kor viszont Cortez kinyitotta a szobánk ajtaját.
-Jó reggelt! Mikor ébredtél fel?
-Neked is jó reggelt. Nemrég keltem.
-Hát jó! Készítettem neked ágyba reggelit. Felhozom.
-Köszönöm! - mondtam.

Később felkeltettük az ikreket is. Délelőtt próbáltuk meggyőzni őket, hogy nem kell minden LEGO-t és kisautót magukkal hozniuk. Végül csak 2 doboz LEGO-t és 4 kisautót fogunk vinni, a többi itthon marad. Aztán a délelőtt további részében társas játékoztunk.

Ebédre rendeltünk gyrost, mivel én ma már nem főztem.

Délután fél háromkor indultunk a repülőtérre, addig a kicsik játszottak, mi pedig egyszer őket figyeltük, máskor azt néztük, hogy nem-e felejtettünk (jelen esetben inkább nem-e felejtettem) el valamit, ami kelleni fog. Arra jutottunk hogy nem felejtettünk ek semmit.

Miközben úton voltunk a reptérhez azt játszottuk hogy ki lát először ezt meg azt.
-Kezdhetem? - kérdezte Venci
-Kezdd - mondtam.
-Ki lát előszöj engem?
-Én! - mondta először Zéti.
-Ki lát előszöj autót? - mondta Zéti. Ez nem volt nehéz, hiszen az autópályán haladtunk.
-Itt van egy! - válaszoltam. - Benne ülünk. Akkor tehát. Ki lát először gyalogost? - ez már kicsit nehezebb volt, de gyalogost is láttunk.
Ezt játszottuk egész úton.

A reptérre három óra körül értünk. Nem voltunk késében, hiszen majd csak 4 órakor indul. Kb. fél óráig a reptér üzleteiben voltunk de nem vettünk semmit. Fél négykor mentünk becsekkolni és háromnegyed négykor már a gépen ültünk.

Négy óra után pár perccel szálltunk fel. Amíg a kicsik tabletoztak, Cortez zenét hallgatott én pedig olvastam. Az út felénél az ikrek már aludtak.
- Cortez! - szólítottam meg.
- Igen?
- Hogy mondjuk el a szüleidnek hogy úkra terhes vagyok?
- Ami a legfontosabb, hogy az orvosi vizsgálat után, hiszen akkor tudjuk meg hogy valóban terhes vagy-e. Aztán pedig aznap este leülünk miután az ikrek elaludtak, és elmondjuk.
- És ha a kicsik elmondják?
- Nem hiszem hogy elmondják. Ha pedig igen, akkor sincsen baj. Megerősítjük, így ugyanúgy megtudják ők is.
- Rendben. Tegyük fel hogy nem mondják el. De amikor elmegyünk az orvoshoz mit mondunk, hova megyünk?
- Azt megoldom majd én.
- Hát jó.
Néhány perc múlva Cortez megszólalt.
- Reni, a te szüleid tudják már?
- Nem, még nem. Majd később elmondom, amikor már biztos lesz.
- Oké, te tudod.
Én úgy 10 órakor aludtam el, majd akkor keltem fel, amikor Cortez keltett, mivel odaértünk. Ott este 8 óra volt. Cortez felhívta a szüleit, hogy leszálltunk, és hamarosan úton leszünk oda. Hívtunk egy taxit, ami pár percen belül megérkezett.

Fél kilenc volt, mire megérkeztünk Cortez szüleihez.

-Sziasztok! - szólaltak meg, és rögtön elkezdték az ikreket puszilgatni és ölelgetni.
-Sziasztok! - köszönt nekik Cortez
-Jó estét! - mondtam nekik én is.
-Nagyon aranyosak a kicsik! - mondta Cortez anyja (Egyébként a könyvben meglettek nevezve (akár a kalauzban) Cortez szüleinek a neve? Aki tidja hogy hogy hívják őket, az kérlek írja meg)
-Köszönjük - válaszolta Cortez.
-Figyeljetek! Tudjuk hogy most érkeztetek, de mi már eléggé fáradtak vagyunk, mi most megyünk aludni. Cortez, te tudod hogy mi merre van. Ha éhesek vagytok akkor egyetek, üdítő is van a hűtőben. A te régi szobádban aludhattok nyugodtan, van ott még egy ágy a kicsik számára. - mondta egy idő után Cortez apja.
-Oké apa. -mondta Cortez és a szülei bevonultak a szobába.
-Mit csináljunk? - kèrdezte Cortez tőlem.
- Zéti és Venci fáradtak, viszont először is megkéne fürdetnem őket. -feleltem. - Aztàn meg mi is fürödhetnénk.
-Oké, gyere. - mondta Cortez, és a fürdőszobához vezetett.
Először odavittem Zétit fürdetni majd Vencit is. Fél 11 körül már mindenki tiszta volt, és mentünk aludni. Amikor az ikrek már aludtak, Cortez felé fordultam.
- Cortez!
- Igen?
- Holnap megyünk majd orvoshoz, vagy mikor?
- Holnap délelőtt fogunk menni.
- Oké, jó éjszakát!
- Neked is

Sziasztok! Bocsi hogy most ennyit kellett várni, és nem is hosszú a rész, de az elmúlt napokban (nem fogok hazudni) nem volt kedvem írni. A továbbiakban annyit garantálni tudok, hogy heti egy 99,9%-ban lesz, de persze lesz hogy többet teszek ki. Köszi a türelmeteket.

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now