Zsófi szemszöge
Hétfő van, vagyis első óránk tesi. Mondanom sem kell, hogy imádom! De most tényleg! Tavaly volt a lányok tesi tanárának az utolsó éve, így már mi is a fiúkkal vagyunk, az "A" osztálytól külön. A mai napon kézilabdáztunk, de előtte bemelegítésként 1 kört futottunk.
A két csapat a következőképpen állt össze (tanár mondta meg, ki hova menjen)Brian, Zsófi (én), Rebi, Venci, Zente, Frida
Magor, Normann, Zalán, Zéti, Csepke.
Hunor pedig ma nem volt.
Már 2:1 -ra vezettünk, amikor éppen az harmadik gólt akartam dobni. A dobás sikerült is, gól is lett, azonban nekem sikerült elesnem egyenest a kezemre. Nem mondtam senkinek, hogy fájt, mert játszani akartam tovább. Többször meg is ütötték a kezem, ami egyre jobban fájt, de én ezzel nem törődve játszottam tovább. Egy idő múlva feltűnhetett Zétinek hogy nem igazán futok a labdához, ezért odajött hozzám.
- Valami baj van? - kérdezte.
- Nem, nincs. - próbáltam hazudni.
- Zsófi, nekem nem tudsz hazudni, ismerlek. - mondta.
- Hát csak a kezem. - mutattam neki a már lilára színeződött, feldagadt kezem.
- Ez nem néz ki jól. Szóljunk a tanárnak. - mondta, de ekkor a tanár elordította magát.
- ANTAI-KELEMEN, HOGY GONDOLJA AZT HOGY AZ ELLENFÉL CSAPATTAGJÁVAL KEZD EL BESZÉLGETNI MIKÖZBEN ÉPPEN MECCS VAN?
- De, - próbálta mondani.
- NINCS SEMMI DE, MOST PEDIG ÜLJÖN LE, MEGKAPJA AZ ÓRAI MUNKA EGYESÉT. Zsófi, neked még egy húzásod van, aztán te is így jársz. Most pedig inkább menj védeni. - Mondta a tanár a végét nyugodtabban.
- És hogy a csapatoknak ugyanannyi esélye legyen, Frida átmegy a másik csapatba. - tette hozzá.Az óra rendkívül hosszúnak tűnt, de 45-kor végre megszólalt a csengő. Az öltözőben gyorsan átöltöztem, majd kimentem az udvarra. Zéti jött oda hozzám.
- Bocsi. - mondtam neki.
- Mit? - kérdezte.
- Az órai munka egyesed. Miattam kaptad.
- Ne hülyéskedj már, hogy van a kezed? - érdeklődött.
- Az őszintét mondva nem valami jól. - mondtam.
- Gyere, menjünk fel az iskola orvoshoz.
- De nem szeretnék.
- Ez nem ettől függ. Te is látod hogy néz ki a kezed.
- Jajj már. - mondtam majd elindultunk az orvoshoz.
Pár perc múlva már bent voltunk.
- Tudod mozgatni? - kérdezte Timi néni, az orvos.
- Nem igazán. - mondtam.
Mindeközben becsengettek második órára, így Zétinek mennie kellett, ő majd szól hogy én itt vagyok.
Timi nénivel elmentünk megröngeneztetni a kezemet, és mint kiderült csak megzúzódott. Tesiből kaptam egy hónapra felmentést, valamint most pihentetnem kell a jobb kezemet. Még jó hogy én balkezes vagyok.
Harmadik órára már vissza is értünk, hiszen az orvosnál soron kívül mehettünk be. Technikán halloween-re kezdtünk el készülni és az osztálytermünket különböző dekorációkkal fel is díszítettük. Illetve utóbbit nem harmadik órában.
Magyaron verset elemeztük, amin halálra untam magam, úgy mint ötödik órában angolon is.
Aztán hatodik órában egy újabb technika jöhetett, ahol termet díszítettünk.Itthon Reni is megnézte a kezemet és bekente egy NAGYOOOOOON hideg krémmel, amitől elvileg jobb lesz.
Egyébként pedig a napom további része ugyanúgy telt, mint a többi.
November 16.
Ma reggel szörnyen rosszul voltam mikor felkeltem, első utam a wc-hez vezetett, ahol kiadtam magamból a tegnapi vacsorát.
Mindezek után felöltöztem, stb. majd elindultunk a suliba. Kedd van, vagyis ma van olasz, amire nem tanultam. Remélem nem fogunk írni.Angolon néhányan feleltek, azok akiknek idén még 10 vagy kevesebb jegyük van. Nekem 12 jegyem van, tehát én nem feleltem. Mindezek után folytattuk a tananyagot.
YOU ARE READING
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
RandomA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!