2032. október 27.

296 5 2
                                    

Nos, az utóbbi napokat Amerikában töltöttük. Nagyon jó volt, de nem volt kedvem folyton leírni. Minden felé voltunk. A Central Parkban egy egész napot töltöttünk el. Voltunk egy állatkertben, ami hatalmas volt, meg mindenfelé. Volt, hogy majdnem elkéstünk, de végül odaértünk, volt hogy túl hamar érkeztünk. Jó volt, de mostmár iskola van sajnos. Már sikerült a magyar időt megszokni.

Reggel megint felkeltem az ébresztőórám hangjára. Utálom azt! Bár ki nem? 6:30 volt. A többiek is felkeltek, majd 7:20-kor elindultunk az iskolának nevezett helyre újra. Első utunk természetesen nem oda vezetett, hanem egy helyi pékségbe, mert mi leginkább onnan vásárolunk, csak néha használjuk a büfét és/vagy a menzát. Persze, vihetnénk otthonról, de az nem olyan. Tehát miután felvásároltuk a fél boltot (pékséget) tovább mentünk. 7:40 körül járhatott az idő. Sokan már az udvaron beszélgettek, de volt aki még csak most ért be (mint mi). 7:45-kor szólalt meg az első csengő. Ekkor kell az osztálytermekbe vonulni, de a tanítás csak 8 órakor kezdődik. Osztályfőnökivel kezdtünk, aki csak a szokásos dolgokat mondta el. Legyünk az órákon normálisak, az már nem szünet; ne beszéljünk vissza; ezekből a tantárgyakból kéne javítani; hiányzások stb.
Törin Zsófi nagyon ügyes volt, kapott is órai munka ötöst. Legalább ezzel is javít. De hogy ezeket mikor tanulta meg, az már kérdés.
Matekon mi voltunk jók Zétivel, és bár ötöst nem, pluszt kaptunk. 5 plusz pedig egy ötös. A maival együtt mindkettőnknek 3 van belőlük.
Tesin csak a szokásos teljesítményt nyújtottuk. Óra végén magához hívott engem és Zétikét.
- Gyerekek! Sajnos nem tudtam előbb szólni, de csütörtökön lenne egy verseny. Több kategóriában lehet nevezni embereket, iskolánként hármat. De akkor szeretném mondani a kategóriákat, ezek közül mindketten választhattok, bár gondolom melyik mellett fogtok dönteni.
1, Futás, ezek közül van 1000 és 3000 méteres táv.
2, Biciklizés, itt is két lehetőség van. Vagy 4000 méter folyamatos biciklizés, vagy trükkök.
3, azt inkább el sem mondom, látom már döntöttetek.
- Nos igen! - mondtam. - Számomra egyértelmű hogy biciklizés és a trükkös verzió.
- Nekem is. - helyeselt Zétény.
- Rendben. A részleteket ezeken a papírokon találhatjátok. - adott kezünkbe 1-1 papírt.
Ez állt rajtuk:

2032. Október 30-án megrendezésre kerül az 5. Bicikli-Futás-és úszás verseny (Aha, tehát úszás lett volna az utolsó lehetőség) megyei fordulója Szombathelyen a Sportcsarnokban. Iskolánként maximum 3 fiú tanulóval jelentkezhetnek az iskolák. A megyei forduló 3 legjobbja (kategóriánként) lehetőséget kap az országos versenyre, mely Budapesten kerül megrendezésre.

Tesi után már csak egy nyelvtan állt előttem, ami hihetetlenül unalmas volt.

Itthon! Végre! Egész nap ezt vártam! Itthon apuék nagyon örültek a lehetőségnek, így el is engedtek minket gyakorolni. A két lány (Zsófi és Napsi) is jött velünk, bár ők csak néztek minket. Ma sikerült egy kisebb sebet szereznem a térdemre, amit egy rossz ugrásnak köszönhetek. Persze ez nem hátráltat a verseny felkészülésben. Valamikor 4 és 5 óra között indultunk haza.

Itthon tanultunk kicsit, de minden ugyanúgy telt mint mindig.

Bocsi a rövidebb részért! Ja, és Mindenkinek Kellemes Karácsonyt!

2019.12.23. 22:50 - már
nem sok idő kell 24.-ig.

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora