2023. szeptember 4.

515 12 2
                                    

Reni szemszöge
Már több mint 1 hónapja itthon vagyunk és semmi nem történt, ami bajt jelezne. A fiúk ma kezdik a második ovis évüket. Múlthéten elmentünk venni nekik ruhákat és cipőt.
Ma a szokásos napi rutin elvégzése után elindultunk az oviba. Napsi is velünk tartott, ugyanis Cortez ma korán indult dolgozni, így nem tudott vele maradni. Így hát négyen sétáltunk az óvoda felé. Pontosabban csak hárman sétáltunk. Napsi végig a babakocsiban utazott. Az út eseménymentesen zajlott. Azon kívül hogy Venci és Zéti (a tegnapi esőnek köszönthetően) az első pocsolyába beleugrottak, amit megláttak. Így hát két olyan gyerekkel értem be, akinek a nadrágja saras. A harmadik pedig sír, tehát lehet nyugtatni. Ez aztán a reggel, én mondom!

Miután a két fiú átvette a nadrágját és cipőjét hazaindultam Napsugárral. Útközben még meglátogattunk egy boltot hogy az ebéd hiányzó összetevőit megvegyem.
Hazaérve gyorsan elkezdtem főzni hogy kész legyek, mielőtt Napsi úgy dönt kialudta magát (nem úgy mint én). Persze ez nem teljesült, de már majdnem. Az ebéd egyébként rántott hús lesz sültkrumplival (egészséges életmód 0)

A kettesben töltött délelőtt további részében próbáltam pihenni. Ez persze nem ment a legkönnyebben, de ez részletkérdés.

12 óra után pár perccel indultam el Napsival az óvoda irányába. Ott elmentem Zéti és Venci csoportjához hogy elhozzam őket onnan. Gyors cipőátvétel után hazaindultunk. Útközben a fiúk meséltek a napjukról. Ez természetesen abból állt szinte véigg hogy mivel játszottak. De persze ezt is jó hallani, hiszen azért mégis csak jó tudni mivel és kikkel játszik a gyerek. Jelen esetben gyerekek.

Cortez 2 óra körül ért haza, és ekkor mondam én azt, hogy akkor most ő csinál mindent, én aludni fogok, mert baromi fáradt vagyok. Szerencsére ezt Cortez megértette, így tudtam kicsit aludni. Másfél óra múlva Cortez keltett fel, aki nem tudta hogyan nyugtassa meg Napsit. Legalábbis ő ezt mondta. De szerintem nagyobb a valószínűsége hogy csak nem akar pelenkázni. Miután ezt a problémát megoldottam, kb. úgy fél hétig folytattam az alvásom. Ekkor viszont már magamtól ébredtem. Az ikrek éppen a szobájukban játszottak, Cortez pedig Napsival volt a fürdőszobában. Éppen fürdetni próbálta. Én ezt természetesen hagytam neki, és bekell hogy valljam, elég ügyes!

Este melegszendvics volt a vacsora, majd evés után mentünk aludni. Napsi elképesztő időzítővek rendelkezik, de az az időzítő számomra általában rossz. Mindig akkor kezd el sírni, amikor nem szeretnéd. Ma este például már majdnem aludtam, mikor ő úgy döntött: enni akar. Tehát a napom még egy kicsit húzódott.

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora