2037. július 2 folytatás, július 3. Reggel + Napsi Instája

230 6 0
                                    

Napsi szemszöge
Miután a képeket feltöltöttem, odamentem Sophia-hoz, és leültem a kiságya mellé. Nem sok idő kellett ahhoz, hogy felkeljen, és megpróbáltam hamar orvosolni a problémát, ami sikerült is, ugyanis amint a kiságyból kivettem elcsendesedett.
- Shh. Ne sírj! Hagyd egy picit anyut és aput aludni. Okés? Gyere, én addig felviszlek a szobádba, rendben? - suttogtam neki.
Mikor felértem rögtön tudtam hogy hova kell bemennem, mert ki volt írva az ajtóra hogy SOPHIA.
- Játszani szeretnél, vagy aludni? - kérdeztem, ő pedig mintha értené, elkezdett mozgolódni. Gondolom játszani szeretne.

Kis idő múlva mikor már elfáradt beletettem őt a kiságyába, és amíg el nem aludt az arcát simogattam.

Sokáig csak ketten voltunk. Éjjel volt már, amikor lentről mozgást hallottam. Mivel Sophia éppen aludt, ezért halkan kisétáltam a szobából és láttam ahogy Zétény jön fel.
- Sophi? - kérdezte.
- Alszik.
- Jó. Te is aludj mostmár.
- Nem, nyugodtan aludj még.
- Nem! Menj aludni! - mostmár határozottan megkért, szóval megtettem. Később többször is hallottam Sophi-t sírni, de hamar megoldotta/oldották.

Reggel
Fél nyolckor keltem, ahogy mindenki más is.
Sophia megnyugtatása után kezdetét vette a nap. Bár nem sokat aludtam, mégis kipihenten keltem.
- Napsugár! - mondta Zétény. Valószínűleg meglátta a képet, máskor csak szimplán Napsinak szólít.
- Napsugár! - hallottam közelebbről a hangot.
- Igen?
- Mégis ki engedte meg ezeknek a fotóknak a feltöltését?
- Senki, de béna a telefonod jelszava.
- Méghogy béna! De most nem ez a lényeg. Egy csomóan látták.
- Na és?
- Mi... Á, mindegy. De azért legalább megkérdezhettél volna.
- Aludtál.
- Lehet. Azt a ri... Csengét jól elküldted melegebb éghajlatra egy csúnya szó alkalmazásával.
- Ha kijön, mondd ki a csúnya szót, és amúgy Csepke a neve.
- Akkor Csepke. Kit érdekel?
- Nem tudom.

Insta poszt

Insta poszt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ezek a kedvenc képeim az átküldöttek közül

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ezek a kedvenc képeim az átküldöttek közül.
A_K_Á_Cortez és további 1879 ember kedveli.

Zoe_20203: Egyelek meg, de cuki voltál!💗💗💗
     A_K_Napsugi: Azért ne egyél meg! 💓

Pósa_Rebi_Rebeka: Kedvencem a jobb alsó az első képen. Nagyon szép a szemed! 👌💖
    A_K_Napsugi: 💕💖💗

K.erik: Nem sokat változtál.
     A_K_Napsugi: Nem baj.
    Emm_a.967: Pontosítanék! A szemei nem változtak sokat, és a haja.

King_Leo200: 💟Szép voltál már akkor is! 💟

Noah_Smith: Milyen kis aranyosan nézel! Mostanában nem szoktál. 🤣
      A_K_Napsugi: Szoktam, csak nem látod 😉
     Noah_Smith: Aha, hiszem ha látom!
     A_K_Napsugi: Majd egyszer hátha észreveszed. 🙃

F_ákos: Ezek között hány beállított kép van?
     A_K_Napsugi: Há' honnan tudjam ember? Kettő biztos.

Bocsánat a rövid és gyenge részért, dehát ilyenek is kellenek, a következő majd LEHET jobb és hosszabb lesz.

SZJG folytatás |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now