Reni szemszöge
Végre szombat! Ma reggel már 8 órakor mindenki ébren volt. Reggeli rutin elvégzése után szóltam a fiúknak, hogy írjanak meg minden leckét, amit kaptak. Elsőre nem akarták, de amikor Cortez is szólt, leültek és megírták. Szerencséjükre még nagyon egyszerűek ezek a leckék.
Olvasniuk is kellett, ami egész egyszerűen abból állt, hogy a betűket kellett felismerniük, majd kimondaniuk. Mikor végeztek, fél tíz körül járt az idő. Ekkor Cortez elvitte a gyerekeket a játszótérre, hogy én összetudjak pakolni, ugyanis a hétvégét nem itthon fogjuk tölteni.
Mivel csak hétvégén nem leszünk itthon, így néhány holmi is elég.
11 óra körül hazaért Cortez a gyerekekkel. Úgy döntöttünk, most elindulunk, aztán út közben majd megállunk ebédelni ha kell.
Ezzel elkezdődött másfél óra utazás egyenesen Graz városba. Ide azért utazunk, hogy kiránduljunk, és csodáljuk a tájat. Végül nem álltunk meg, csak itt. Az utat egészen jól bírták a gyerekek is. Itt egy étteremben megebédeltünk, majd elfoglaltuk szállásunkat. 2 óra körül elindultunk körbenézni a városban. Kisebb erdős helyekre is betértünk. Szerencsére nem tévedtünk el. Csak fél 7 körül értünk vissza. Próbáltunk a gyerekeknek is kedvezni, ugyanis bár az utat úgy 1 óra alatt letuduk, úgy döntöttünk bevisszük őket egy játszóházba, ahonnan csak 6 órakor tudtunk eljönni.Sziasztok!
Bocsánat hogy ez a rész ilyen összecsapott lett! Legközelebb megpróbálok egy jobb részt írni
YOU ARE READING
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
RandomA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!