Zsófi szemszöge
Még csak pár napja jöttem haza a kórházból, de már mehetek is vissza. Most nem rossz dolog miatt, ellenkezőleg. A Kis manónak ma tudhatjuk meg a nemét.Reggel 6:01-kor keltem, a többiek még aludtak. Még 2 óra és 59 perc volt hátra.
Nagy nehezen kiszálltam az ágyból. A nehézséget az okozta, hogy Zétény magához ölelt.
Felöltöztem, majd belenéztem a tükörbe. Én már látom hogy nő a hasam, de a többieknek még nem tűnik fel.
6:30-kor megszólalt minden ébresztő, mindenki ébren van, kivéve Zéti. Ő ezeket az alkalmakat kihasználja, és sokáig alszik.
7 órakor a többiek elindultak suliba, én pedig visszafeküdtem az ágyba, és telefonoztam.
- Jó reggelt! - hallottam meg Zétény suttogását.
- Neked is! - mondtam.
- Hogy aludtatok?
- Fekve. - viccelődtem.
- Vicces vagy!
- Tudom. Amúgy tudod milyen nap van? - kérdeztem.
- Kedd.
- És?
- Mi és? - értetlenkedett.
- Milyen nap van még?
- Hétfő, Kedd, Szerda, Csütörtök, Péntek, Szombat, Vasárnap. - hadarta el, nehogy közbeszóljak. Tudja hogy mi van ma, csak szereti húzni az agyam.
- De ma milyen nap van? A kedden kívül.
- Egy nap csak egy nap lehet.
- Na jól van! - mondtam, majd hátat fordítottam. Ezzel mindig nyerek.
- Zsófi, tudom hogy nem sértődtél meg.
- De! - mondtam.
- Ahhaa! Amúgy ma tudjuk meg a lányunk nemét.
- Na végre! Amúgy ez egy kicsit viccesen hangzott. Megtudjuk a lányunk nemét. - nevettem.
- Amúgy szerintem tök felesleges ez! Én már úgyis tudom hogy lány lesz.
- Nem olyan biztos az.
- Fogadunk?
- Ilyenkor hány éves vagy?
- 2-3. - felelte.
- Kb. És nekem ettől a 2-3 évestől lesz gyerekem.
- Lányod lesz ettől a 2-3 évestől. - mondta.
- Még mindig nem biztos. De pár óra múlva megtudjuk igazad-e lesz.
- Nem biztos. Van hogy rejtélyes a gyerek, és nem mutatja magát. Vagy hogy születéskor más nemű lesz, mint gondolták.
- De nem sokszor.
- Na és?
- Amúgy nem szeretnél már felkelni az ágyból?
- Nem. Itt jó.
- Hát oké. Én megyek.
- Ne! Én is megyek.
- Na ugye! - mondtam.Fél kilenc előtt indultunk el.
- Zsófi, te mit szeretnél? Fiút vagy lányt?
- Nekem mindegy mi lesz. De ha választhatnék inkább fiút szeretnék.
- És ha lány lesz?
- Akkor az lesz. Mindegy.
- Zsófi, nekem most eszembe jutott egy hülye ötlet.
- Mondd.
- Tudod, vannak azok a Gender Party-k. Mi lenne ha mi is ott tudnánk meg a nemét?
- Nem tudom.
- Amíg odaérünk dönts.
- Oké....
Rövid időn belül oda is értünk, majd behívtak.
Újra meghallgathattuk a szívét, ami még mindig ugyanolyan boldogsággal töltött el, mint az első alkalommal. De remélem most nem lesz hasonló utána mint először. Aztán feltette a kérdést:
- Elmondjam a nemét, vagy inkább tegyem egy borítékba? - kérdezte.
Zétény rám nézett, én pedig döntöttem.
- Tegye egy borítékba. - mondtam, és fél szemmel láttam hogy ennek Zétény is örül.Egy borítékkal a kezemben indultunk el haza. Nem tudom mi van benne, vagyis hogy mi van beleírva. Fiú, vagy lány?
Itthon Zétény odaadta Corteznek a borítékot, és mondta neki hogy semmiképpen ne mondja meg nekünk mi van beleírva. Majd csak 13-án fogjuk megtudni. Addig pedig van még pár nap.Cortez szemszöge
Zétény adott nekem egy borítékot, és mondta hogy ne mondjuk el nekik hogy mi van beleírva, de szombatra legyen kész. Tudtam már hogy mit szeretne, mert nekem már mondta hogy szeretne egy ilyen "Gender Party-t".
Félve nyitottam ki a borítékot. Én is izgultam. Amikor megláttam mi az...Később elmondtam Reninek majd Napsinak és Vencelnek is. Már csak Zétény és Zsófi nem tudják milyen nemű lesz.
Január 13. Zétény szemszöge
Ma fogom megtudni a gyerekem nemét. Már kedd óta tudhattam volna, de ez így nekem jobban tetszik. Annyi videót láttam már, amiben ez derül ki, ezért akartam én is ilyet. Reggel el kellett mennünk itthonról, gondolom akkor díszítettek és akkor csináltak meg mindent.Van egy kedvenc helyem, ahova még soha senkit nem vittem el. Zsófit sem, de mostmár itt az ideje.
Nem a legrövidebb az út odáig, de megéri elmenni oda.
Van ott egy pad, szembe vele egy tó. Elrejtett hely, körbe fák, bokrok vannak, de a pad körül van egy kis üres hely. Ha tavasz lenne, akkor még színes is lenne, de tél van.
Egy idő múlva hazaindultunk. Már nagyon vártam hogy megtudhassam fiam, vagy lányom lesz, ezért lassan telt az idő.
Mikor beléptünk a házba, kék és rózsaszín díszek voltak mindenütt. A nappaliba belépve egy tortát láttam meg az asztalon. Valószínűleg a krém színe alapján tudhatjuk meg fiú, vagy lány lesz.
Anyu hozott egy kést, amit Zsófival együtt megfogtunk, és lassan elkezdtük vágni a tortát. A szemem csukva volt, nem mertem kinyitni.- Zétény. - szólított meg Zsófi.
- Kész?
- Igen. - és kinyitottam a szemem.
- Megmondtam! Tudtam hogy lányom lesz! - öleltem meg Zsófit, és ő is hasonlóan tett. Homlokára adtam egy puszit.
- Örülsz? - kérdeztem.
- Igen. - mondta. Hangján hallottam hogy őszintén mondja.
- Akkor kezdhetünk neveket válogatni, bútorokat keresni.
- Így van. - mondta anyu....
- Tudtam hogy lány lesz. Az eleje óta mondtam.
- Igazad volt. De mi legyen a neve?
- Nem tudom. Én csak egy dolgot szeretnék, hogy angol neve legyen. Vagy legalább hasonlítson egy angol névre.
- Rendben. Keressünk akkor neveket. - mondta Zsófi és megnyitotta telefonján a Google-t.
Hosszas válogatást követően is csak a Top 6 nevet tudtuk kiválasztani.Zoey
Sophia
Emma
Olivia
Rose
LeahEste felmentünk különböző webáruházakba és rendeltünk néhány dolgot a babának.
A Top 6 név közül válasszátok ki a kedvenceteket! Az lesz a neve, amire a legtöbben szavaznak.
YOU ARE READING
SZJG folytatás |BEFEJEZETT|
RandomA Szent Johanna Gimi Folytatása 3 testvér 3 szerelem !!! A "könyvben" Reni és Cortez gyerekeinek életéről van szó !!!