27. Po wszystkim?

1.5K 56 32
                                    

Nadszedł ten dzień. Dziś idziemy na policję. Stresuje się tym wszystkim, ale chłopaki mnie wspierają.

Bo obudzeniu się od razu udałam się do łazienki.
Dziś muszę wyglądać troszkę bardziej elegancko.

Postawiłam na makijaż z kreską i mocne rzęsy. Usta w kolorze nude (xd)
Włosy wyprostowałam.
Zdecydowałam, że ubiorę to :

Zadowolona udałam się na śniadanie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zadowolona udałam się na śniadanie.
Przywitałam wszystkich i zaczęłam jeść.
Po skończonym posiłku mieliśmy pół godziny, aby do końca się ogarnąć i jechać na policję.

Leżałam przed telefonem, kiedy wybiła 13.25. Mamy być tam na 14.00, a droga samochodem trwa jakieś 20 minut, więc wszyscy udali się, aby ubrać buty.
Założyłam białe botki i ruszyłam w stronę auta.

Jechaliśmy w ciszy.

Wreszcie znaleźliśmy się przed komisariatem.

Ręce trzęsły mi się niemiłosiernie, co zauważył Suga. Złapał je w swoje i pocałował. Szeptał mi też do ucha słowa typu: ,,będzie dobrze" , ,, jestem z tobą" , ,,dasz radę". Niby nic, a jednak mi pomagało.

Zapukaliśmy do jednych z drzwi. Kiedy usłyszeliśmy ,,proszę" weszliśmy do środka.
Za biurkiem siedział facet. Na oko po czterdziestce. Miał już siwawe włosy, wąsy i brodę. Był w miarę chudy.
Przedstawił się jako Choi SuHoo
( wymyślane na szybko, więc nie wiem czy dobrze XD )

Zeznania zajęły nam niecałą godzinę. Powiedziałam wszystko co wiedziałam.
Facet obiecał nam, że zajmą się tym jak najszybciej i będą nas informować o wszystkim.

Zadowolona wyszłam z budynku.

Wszyscy jednogłośnie zdecydowaliśmy, że udamy się do kawiarni. Trzeba było to uczcić, a poza tym ciągle im jęczałam, że chce coś słodkiego. Ale to szczegół...;)

W kawiarni spędziliśmy jakieś pół godziny. Wróciliśmy do domu o 15.47.
Zaproponowałam wieczór filmowy. Wszyscy byli za.

Udałam się do kuchni, aby przygotować popcorn i resztę przekąsek. Jungkook mi w tym pomagał, a JHope zajął się napojami. Jimin i Tae zajęli się przyniesieniem koców i poduszek. Namjoon z Jinem wybierali filmy. A co robił mój chłopak? Poszedł na ,,drzemkę". -,-

Kiedy wszystko było gotowe poszłam obudzić tego śpiocha.
Weszłam po cichu do pokoju. Spał owinięty kołdrą. Oczywiście zrobiłam mu parę zdjęć. Podeszłam bliżej.
- Suga..- szturchnęłam go. Zero odzewu.- Kochanie...czas wstać. Wszyscy już czekają.- powiedziałam trochę głośniej. Zaczął się wiercić.- Oppa~!- krzyknęłam, a on wstał jak poparzony.
- Na to czekałem.- uśmiechnął się.
- Co ja z tobą mam.- zaśmiałm się.- A teraz chodź. Zaczynamy seans!- krzyknęłam uradowana. Chłopak wstał, wziął mnie na ręce i ruszył w stronę salonu. Tam czekała już reszta.
- Ile można?- mruknął zniecierpliwiony Tae.
- Sorry, młody.- powiedział Suga i zajął miejsce obok mnie na podłodze.
- Zaczynamy?- odparł Namjoon.
- Tak!- krzyknęłam razem z Kookiem i Tae.
Obejrzeliśmy 2 filmy. Jeden romantyczny - wybrany przez Jina oczywiście. Drugi science-fiction - wybrany przez RM-a.
Niestety chłopakom było mało i stwierdzili, że musimy obejrzeć jeszcze jakiś horror-_-
Oczywiście protestowałam, ale mieli to gdzieś. Na początku chciałam sobie pójść, ale tego też mi zabronili.
Cały film siedziałam wtulona w Suge, który się że mnie śmiał. W sumie to też bym się śmiała, gdyby ktoś obwinięty w kołdrę wpakował mi się na kolana i się do mnie przytulał jakby nie widział mnie kilka lat.
Na szczęście nie tylko ja byłam obiektem śmiechów, bo Heseok darł się głośniej ode mnie.

Wreszcie to piekło się skończyło. Spojrzałam na zegarek. Była 20.52.
Kolejny dzień minął na siedzeniu. Świetnie...

Sprzątanie zajęło nam jakieś 15 minut, a później wszyscy udali się do swoich pokoi. Byłam naprawdę zmiękczona i czułam, że zdarłam sobie gardło od tych krzyków;-;

Wzięłam piżamę i poszłam do łazienki. Odprawiam wieczorną rutynę i dokładną pielęgnację. Wzięłam długi, relaksujący prysznic. Tego potrzebowałam.
Zadowolona udałam się do ,,mojego" pokoju. Yoongi leżał już umyty na łóżku jak zwykle kreśląc coś w swoim notatniku.
- Co robisz?- zapytałam.
- Piszę...- odpowiedział skupiony nie patrząc na mnie. Przyzwyczaiłam się to tego. Nie byłam na niego zła, bo wiedziałam, że to jego pasja.
Też bym tak chciała....
Chciałabym być w czymś dobra. Robić coś co kocham i co sprawia mi przyjemność.
Tymczasem jestem bezużyteczna.
Może znajdę pracę...? Wtedy mogłabym się w czymś rozwijać...
Pomyślę jeszcze.
- Nad czym tak myślisz?- zapytał nagle raper.
- Nad niczym...- odparłam po chwili.
- Ahhh...czyli się nie dowiem.- mruknął i objął mnie.- Idziemy spać?
- Yhmm~- mruknęłam ledwo kontaktując.
- Dobranoc, skarbie.
- Dobranoc, oppa.- wydusiłam po czym zasnęłam.

Mam nadzieję, że nie przeszkadzają wam krótsze rozdziały☻︎

Już dziś pojawi się nowa okładka!
Myślę, że się wam spodoba, bo ja jestem z niej zadowolona♡︎

Niedługo zacznę pisać nowe ff o BTS i BLACKPINK!!! Jaram się❦︎❦︎❦︎
Niestety musicie jeszcze poczekać, bo na razie chce zobaczyć, czy co wgl z niego będzie XD

Do następnego➪︎
bayoت︎

UNKNOWN FELLING | M.YGOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz