14. Bölüm: Çok güzel...

1.9K 128 23
                                    


Yürüyüşten sonra Slytherin yatakhanesine gitmiştim. Narcissa'nın yeni alınmış olan, ailesinin ona yolladığı kıyafetlere bakmıştık. Biraz sohbet etmiş ve konuşmuştuk. Daha sonra da hep birlikte yemeğe indik. Jason ve diğerlerini bugün, ilk defa şu an görüyordum.

"Bütün gün bizsizdiniz ha. Biz de salonda takıldık. Sadece yatakhaneye çıktığınızı gördük. İnsan bir selam verir kuzen."

Bugün ne yaptığımızı anlattıktan sonra Allen söylemişti. Ben bütün gün oturduklarına inanmıyorum ama. Narcissa cevap verdi.

"Kusura bakmayın, bugün Hailey Avery çevrimdışıydı."

Narcissa'ya sinirle bakarak cevap verdim.

"Saçmalama, sadece kendimi iyi hissetmiyordum. O yüzden yanınıza gelmedim. Narcissa bıraksa bütün gün uyurdum."

Jason, merakla ve ciddiyetle sordu. Dalga geçmeden sadece benimle böyle konuşuyordu.

"Bir sorun yok değil mi?"

"Hayır sadece yorgunum."

Regulus bu cevabım karşısında bıkmış bir ifadeyle konuştu.

"Ne zaman sorsak yorgunsun."

O bunu söyleyince aklıma Sirius Black geldi. İkisi de sinir bozucuydu. Kardeş olmalarına şaşırmamak lazım. Sinirle mırıldandım.

"Al işte, aynı abisi."

Regulus duyamadı ki sordu.

"Efendim ?"

Kafamı yemekten kaldırdım ve cevap verdim.

"Bir şey demedim. Benimle uğraşacağınıza yemeğinize bakın."

Konuşmadıklarına göre pes etmişlerdi. Mulciber elindeki gelecek postasıyla konuştu.

"Narcissa, röportajı gördün mü?"

Narcissa cevap verdi. Odadayken okumuştuk.

"Evet, alttan mesaj vermişler. Özellikle Bellatrix baya baya uyarmış."

Regulus devam ettirdi.

"Bu kadar açık etmeseler bari."

Severus konuştu.

"İşte amaçları kimin kimden yana olduğunu bildirmek."

Haklıydı. Ama bu kadarı da pesti. Neyse ben karışmıyorum. Ailem de aynı şekilde düşünüyor.

Ardından Evan Roiser lafa daldı.

"Hufflepufftan birileri parti düzenleyecekmiş, sadece her binadan  yedinci sınıflar içinmiş. Bu hafta diyorlar ama tam belli değilmiş gidecek misiniz ?"

Jason umursamazca konuştu.

"Ne işimiz var o diğer binaların arasında ? Hepsinden nefret ediyorum."

Narcissa cevapladı.

"Gidelim ya kafa dağıtırız."

Regulus sandalyesine yaslandı ve dalgayla cevap verdi.

"Benim zaten yaşım tutmuyor, kafam rahat!"

Allen elini onun omzuna koydu.

"Sen gelmek istersen biz seni sokarız ufaklık."

Regulus ona vurdu. Aramızda bir yaş vardı ama Regulus genelde bizimle takılırdı. Mulciber devam ettirdi.

"Gryffindorlar kesin gelir."

Jason yine umursamazca cevap verdi.

"Olsun biz de sinir ederiz."

Jason'a hızla ve öfkeyle cevap verdim. Hayattaki amaçları sanırım sadece buydu.

Lyraus ||The Marauders (Sirius Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin