19. Bölüm : Aylak~Müzik

1.7K 109 34
                                    

*Medya: Derste çapulcular*

Sirius' s :

"Sabah sabah Ksks mı olur ?"

Gözüme giren güneş ışığını, ellerimle gözlerimi kapatarak engelledim. Sitemle yerimde oturuyordum ya da uyku pozisyonu arıyordum. Diğerlerinin ise benden farkı yoktu. Yanımdaki James masadan kafasını kaldırmadan gözlüğünün yarısı kalkık bir biçimde cevapladı.

"En zor dersi sabaha koymuşlar!"

Peter da yan masada kitabını açmaya çalışırken söylendi.

"Bir de erkenden!"

Üçümüz söylenmeye devam ediyorduk ki Remus elinde iki ve havada asılı iki fincanla esneyerek içeri girdi. Kendini Peter'ın yanına atarak konuştu.

"Off nasıl uyanamadık anlamıyorum, alın kahve getirdim."

Havadaki kahveleri masamıza koydu. Kendi de içmeye başladı. Bari uykumuzu açalım. Genelde uykumuzu açmak için bir şeyleri patlatırdık ama olaysız bir gün geçirme denemesi yapıyoruz. Peter üzülmüş bir şekilde -kesinlikle üzülmüştü- konuştu.

"Evett ya kahvaltıyı da kaçırdık."

James kafasını kaldırdı kahveyi içmeye başladı ve Peter'ı takmayarak Remus'un sorusunu cevapladı.

"Dün gece Sirius Black beyefendi yasak ormana gidelim diye tutturduğu ve gece üçte döndüğümüz için olabilir mi ?"

Yalandan bir sinirle göz devirdim. Dün gece astronomi dersinden sonra oturmaktan sıkılıp dışarı çıkmıştık. Sonra bir yasak ormana uğrayalım dedim. Onlar da hemen kabul etti. Orada piknik yaptık. Evet gece. Çünkü aklımıza ne estiyse yaparız.

Ardından da birbirimizle düello yaptık. Eğlenceliydi. Tabi Peter asasını kaybetmese, biz de uzun süre aramak zorunda kalmasak daha güzel bitebilirdi.

"Eğlendik işte ne güzel. Ne yapayım canım sıkılıyordu. Fikir ortaya attım. Sen de hiç isteksiz değildin Potter. Hatta Lupin bile dünden razıydı. "

Remus, yorgun görünen her zamankinden daha fazla solgun yüzüyle bana baktı ve cevap verdi.

"Peki niye ormanın derinliklerine kadar indik ?"

Yine bilmiş ifademle cevabı verdim.

"Çünkü avucumuzun içi gibi biliyoruz."

James düşünen bir ifadeyle sordu.

"Niye kaybolduk o zaman ?"

Hafif bir kaybolma tehlikesi atlatmıştık. Neyseki iyi biliyoruz. Remus benden önce konuştu.

"Peter'ın asasını aradığımız için!"

Peter'ın asasını uzun süre aramıştık. Neyseki biraz hasarlı olsa da bulmuştuk. Merak ettiğim şeyi sordum.

"Oğlum o asayı oraya nasıl uçurdun ?"

Peter omuz silkti ve cevapladı.

"Ne bileyim birden gitti. Ben de anlamlandıramadım."

Biz konuşmaya devam ederken profesör derse girdi.

*********

Ksks ile güne kötü bir adım attık. Ders boyunca ben kitap önümde uyumuş, James Lily'e kağıt fırlatıp durmuş Peter ise uyuklamıştı. Teorik bilgi okuduğumuz için en sıkıcı derslerden biriydi ki Remus bile bu dersi çok sevmesine rağmen başka kitap okumuştu. Sonunda iki saat geçtiğinde kendimizi ferahlamış bir şekilde dışarı attık. Veya fırlattık.

Lyraus ||The Marauders (Sirius Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin