17. Bölüm : 'Bela beni buluyor'

1.8K 109 21
                                    

Hailey's

Karanlık koridorları şimdi fark ediyorum. Marlene McKinnon'un yaptıklarının ve Black karşısında kırdığım potun siniriyle, aynı zamanda hızlı bir şekilde, nereye gittiğimin farkına varmamıştım.  Zindanlardaydım.

Slytherin ortak salonuna girmeden kapının önünde durup düşüncere daldım. Şu an bunun aklıma gelmesi saçmaydı.

Normalde Gryffindor birinin buraya girmesi garip karşılanmalıydı. Ama herkes buna alışmıştı. İlk günden beri hep buralardaydım. Şifreyi söyleyip içeri girdiğimde salon boş sayılırdı. Bir koltuğa oturmuş olan plan yaptıklarını düşündüğüm Jason, Allen ve Mulciber hariç.

Belli etmemeye çalışsalar da utançlarından dışarı çıkamıyorlardı. Regulus' ta derste olmalıydı. Yanlarına gittim. Şaşkın bir ifadeyle baktılar. Jason beni görmüş olmanın şaşkınlığıyla sordu.

"Senin şu an derste olman gerekmiyor mu ?"

Sinirle koltuğa gömüldüm. Allen küçük şaşkınlığıyla devam ettirdi.

"Narcissa da hiç uğramadı."

'Sen ciddi misin' der gibi baktım. Sonra aklıma dank etti. Tabii telaştan onlara haber verememiştik. Narcissa'nın arkadaşları bana gelmişti direkt. Gözlerimi kapadım ve anlatmaya başladım.

"Neler oldu bir bilseniz."

*******

Olanları anlatmayı sonlandırdığımda derin bir nefes bıraktım. Sinirle dinlemişlerdi beni. Sonrasını ise hayranlıkla...

O kıza haddini bildirmeme sevindiler. Çok hoşlarına gittiğine eminim. Jason onlara ne kadar sinir olduğunu ve nefret ettiğini birkaç kez daha -bayağı çok kez- anlattıktan sonra planlarını daha istekli düşünmeye başladılar. Ardından herkes hala dersteyken Narcissa'yı ziyaret etmeye gittik. Yemeğe kadar oradaydık. Bütün yemek boyunca da Black ve Potter ile bakışmışlardı.

Bugün ben yine derse girmemiştim. Bu aralar çok boşluyordum. Bu gidişle sınavı geçemeyeğim. Gerçi kaderim belli ama. Ölüm yiyen olmak veya yine bizim gibi ailelerden olan biriyle evlenmek. Kabullenmiştim. Bir umut çalışıyordum çünkü istediğim işi yapmak ve istediğim kişi ile evlenmeyi hayal ediyorum. Ne kadar saçma olsa da.

Yemekten sonra salona geçmiştik. Narcissa çıkmak istemişti. Ama Pomfrey izin vermemişti. Bugün ile ilgili bir ayrıntıyı daha atlamıştım. Black'in beni o kızdan ayırdığını. Regulus tüm sakinliğiyle sordu.

"Hayret sen o sinirle nasıl o kızı parçalamadın da elinden kurtuldu ?"

O anları tekrar yaşamış gibi anlattım.

"Abin olacak kişi, beni tüm gücüyle tutup savurdu da o sayede kurtuldu. Bıraksaydı mahvedecektim onu."

Jason birden ayağa kalktı hızla yanıma geldi elimden tuttu ve beni yatakhaneye çıkardı. Nolduğunu anlayamadım. Bana sormaya fırsat bırakmadan konuşmaya başladı.

"Seni seviyorum Hailey. Ne zamandır bilmiyorum ama senden çok hoşlanıyorum. Artık hislerimin önüne geçemez oldum. Yeni ayrıldığın için belli etmemeye çalıştım. Bilmiyorum belki anladın."

Şokla onu dinliyordum. Biraz içmesinin cesareti vardı sanki.

"Az önce anlattıklarınla da harekete geçmem gerektiğini anladım. Black yine yanındaymış. Hep yanında. Seni ondan kıskanıyorum. Herkesten kıskanıyorum."

Nefes almadan konuşmuştu. Ben de öyle dinlemiştim. Şaşırmamıştım ama duymak garip gelmişti. Ben de onu seviyordum. Sanırım.

Cevap vermeyeceğimi anlayınca sordu.

Lyraus ||The Marauders (Sirius Black)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin