Information time ! 🙈💕

4.1K 170 68
                                    

Hi guys! Nah sis bagi preview untuk cerita baru yg masih dlm pemikiran nak buat atau tak 😂 act cerita ni sis dah karang lama smpai beberapa bab tapi terhenti sbb idea untuk story ni blank skejap.

So sis nak tahu jgk apa feedback korang mengenai story ni. Patut tak sis teruskan? Or buat cerita baru yg lain ke? 🤗

 Patut tak sis teruskan? Or buat cerita baru yg lain ke? 🤗

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Preview. ( Chapter 1 )

Mungkin aku tidak sempurna. Bukan juga ciri - ciri perempuan pilihan dia. Tapi rentak hati ini tetap nak menyukainya. Aku hanya insan yang lemah yang mengikut apa yang dikatakan oleh hati.

" Serious Q ? Kau suka abang form 6 tu ? " kata Filzah sedikit terkejut. Q atau nama sebenarnya Qaseh Amani. Nama punya sedap tapi dia lebih gemar orang memanggilnya Q sahaja. Pelik betul kan si Qaseh ni. 

" Serious lah aku suka dekat abang form 6 tu. Kenapa ? Pelik sangat ke kalau aku suka dia? " ujar Qaseh. Filzah menahan tawa.

" Tak lah pelik tapi kan kau tengok lah abang form 6 tu macam mana ? Perfect kot. Semua budak - budak perempuan dalam sekolah ni minat dia. " terang Filzah lagi. Qaseh hanya membuat muka annoying.

" Tahu lah. But ni lah kali pertama aku suka dan jatuh cinta dekat lelaki tau. Kira macam first love jugak lah." kata Qaseh lagi. Qaseh Amani seorang budak perempuan yang agak tomboi. Tiada lelaki yang berani hendak mendekatinya. Maklumlah kalau lelaki nak dekat dengan dia mesti akan dapat hadiah tumbukkannya. Sekarang dia masih belajar di tingkatan 4.

" Ikut kau lah janji kau happy sudah " putus Filzah. Filzah ialah kawan baik kepada Qaseh. Hanya Filzah saja yang bertahan untuk berkawan dengannya.Filzah ni lain sikit. Dia tak lah tomboi malah dia seorang yang sangat lemah lembut. Dia sendiri juga tidak tahu kenapa dia boleh bertahan untuk berkawan dengan si Qaseh ni . Filzah selesa untuk berkawan dengan si Qaseh ni sebab Qaseh bukan orang yang suka berpura - pura. Dia adalah dia. Takda la nak cover - cover ayu macam sesetengah orang tu.

" Aku rasa aku nak buat kerja gila lah "

" Apa maksud kau ? " Filzah sudah mulai resah dengan ' kerja gila ' yang dimaksudkan oleh Qaseh. Qaseh ni bukan boleh percaya sangat. Macam - macam budak ni boleh buat.

Smile Again Please ?Where stories live. Discover now