Part 13

423 117 60
                                    

سلام لاولیای من...
این پارت تقریبا قراره نقطه عطف داستان باشه (:
ووت و نظر یادتون نره ♡

____________________________________________

تام ماگ قهوه اش رو روی میز کوچیک کنار تخت قرار داد و نگاهی به کریس انداخت که روی تخت به شکم دراز کشیده بود و با جدیت مشغول نوشتن توی دفترش بود.
تام با لبخند روی دفتر کریس خم شد و سعی کرد نوشته هاشو بخونه اما کریس فوری دستشو روی دفتر گذاشت و سرشو بالا آورد و اخم ریزی کرد‌.

کریس:هی..‌.نباید اینو بخونی.

تام لبه تخت نشست و نفسشو با فشار بیرون داد.

تام:منصفانه نیست...من دوست دارم بدونم چی نوشتی.

کریس کمی خودشو از روی تخت بلند کرد و روی تخت نشست.

کریس:به زودی میخونی،چون مارک دیروز تو کافه بهم گفت که کتابمو باید تا اول تابستون سال بعد تحویل بدم.داستان کوتاهیم که دارم مینویسم باید تا کریسمس تموم شه.

تام:ولی فقط یه هفته تا کریسمس مونده...

کریس لبخند پررنگی زد و خودشو به تام نزدیک تر کرد و دستشو دور تام حلقه کرد‌.دماغشو به موهای تام چسبوند و بو کشید.

کریس:دقیقا...

تام لبخند پررنگی زد و به آرومی کتف کریس رو نوازش کرد.
کریس دستشو داخل موهای خوشبوی تام فرو کرد و در حالیکه که موهاشو نوازش میکرد بیشتر خودشو به تام چسبوند.

کریس:گاد...دوست دارم باهات ازدواج کنم.

تام کمی جا خورد...
به آرومی خندید و دستاشو دور کریس حلقه کرد و چونشو روی شونه کریس قرار داد‌.

تام:الان خیلی ریز ازم خواستگاری کردی.

کریس:دقیقا...

و کمی از تام فاصله گرفت تا بتونه راحت تر تامو نگاه کنه.

کریس:تام میشه بیای باهم زندگی کنیم؟

تام:چی؟

کریس:جدی گفتم...وسایلتو جمع کن بیا خونه من.هفته بعدم کریسمسه،مطمئنم کلی بهمون خوش میگذره...

تام آروم خندید و با حالت متفکرانه ای سرشو خاروند.
راستش چندان از خونش که تو یه محله شلوغ و پرسروصدا تو مرکز شهر بود خوشش نمیومد...خونه کریس بهتر بود چون چیدمان فوق العاده خوب و کلاسیکی داشت و دنج بود و مهم تر از همه‌...خونه ی کریس بود...

تام:اگه بذاری با فیلتر گربه اسنپ چت ازت عکس بگیرم قبوله...

کریس ابروهاشو با تعجب بالا برد‌.

کریس:اسنپ چت؟

تام به چهره متعجب کریس نگاهی انداخت و آروم خندید.
کریس مواقعی که تام همش سعی میکرد اصطلاحات راجع تکنولوژی رو یادش بده کیوت ترین موجود دنیا بود..‌.

Notes to youWhere stories live. Discover now