41

22.9K 698 94
                                    

Arslan
Nisan yavaşça gözlerini kapattı.Çok yorgundu ve benim yüzümden

Birgün bu kız pis işlerim yüzünden ölürse kendimi asla affetmezdim.
Bela üstüne bela getiriyordum.

Kapının tıklatılmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım.
"gel"dediğimde doktor kapıyı açıp
"Kusura bakma abi geç kaldım çok trafik vardı"dediğinde kafamı sallayıp "ateşi azda olsa düştü"dediğimde kontrol edip

"Fazla ateşi yok ama gece kötüleşirse beni ara aşağıda olacam "dediğinde kafamı sallayıp nisana baktım.
Mahsunca uyuyordu.

Yatağın karşısındaki sandalyeyi yatağa yakınlaştırıp oturdum ve nisanın elini tutup gözlerimi kapattım.

Nisan
Gözlerimi yüzüme değen güneş ışınlarıyla açtım.

Elimde hissettiğim sıcaklıkla irkilip geri çektim.

Arslan elimi tutulmuş ve uyumuştu.
Ne yani o bütün gece başımda mı beklemişti.Pişmanlık mı hissediyordu yoksa başka birşey mi?

Arslan baktığımda küçük bir çocuk gibi mahsunca uyuyordu.

Saçma sapan düşüncelerden bir an önce kurtulmalıydım.Elimi hızlıca arslanın elinden çektiğimde kaşlarını çatarak uyandı.

İşte gerçek arslan buydu, çatık kaşlı olan "iyimisin"diye sorduğunda kafamı olumlu anlamında salladım

Ayağa kalkıp ateşime baktı ve derin bir nefes verip "iyisin"dedi gülümseyerek

Ne oluyor buna öyle birden iyilik meleği mi olmaya mı karar verdi

" o zaman bugün kahvaltımızı dışarıda yiyebiliriz"dediğinde bu sefer ben kaşlarımı çattım. Biliyorum mutlu olmam gerekiyordu ama bana öyle davranması beni endişelendiriyordu.

" hey neden öyle bakıyorsun iyi hissetmiyorsan çıkmayız"dediğinde
"yok çıkalım" dedim kısık çıkan sesimle

Gülümseyip "tamam o zaman sen hazırlan bende seni aşağıda bekliyecem" dediğinde kafamı sallayıp banyoya geçtim ve elimi yüzümü yıkayıp dolaptan çıkarttığım kıyafetlerimi giydim.

Kapıdan çıkacakken aklıma gelen şeyle aynanın karşısına geçip peruğu taktım ve odadan çıktım.

Merdivenlerden indiğimde arslan doktorla konuşuyordu beni gördüğünde doktora gitmesini söyleyip elimden tuttu.

Elimi geri çekecekken daha sıkı tuttu ve "buna alışsan iyi olur" dedi.
Onunla inatlaşacak gücüm yoktu çünkü gene bildiğini okuyacaktı.

Arabaya bindiğimizde arkamızdan bir sürü araba geldiğini fark ettim

Arabalara baktığımı fark eden arslan "güvenliğimiz için" dedi.
"çok kötü biri gibisin" dediğimde kaşlarını çattı.
"bunu da nerden çıkarttın" diye sordu alayla
"kötü olmasan bıçak ya da silah taşımazdın ya da bu kadar düşmanın olmazdı" dediğinde

"bazı insanlar var ki iyi birşeyler yapmama katlanamazlar" dediğinde
"anlamadım" dedim kısık çıkan sesimle
"diyorum ki sende çok şanssızsın" dedi konuyu değiştirerek.

Bunu dediğinde susmaya karar verdim çünkü bu konu başka yerlere gelecekti.

Kahvaltı edeceğimiz yere geldiğimizde deniz manzaralı olduğunu farkettim
Bu benim gülümsememe sebep olmuştu.

Arslanın "burayı seveceğini tahmin etmiştim" dediğinde gülümseyip "teşekkür ederim" dedim

İçimden kahvaltı falan yapmak gelmiyordu sadece bu manzarayı izlemek istiyordum

"kahvaltını yap zaten bir deri bir kemik kalmışsın" dediğinde
"ben böyle iyiyim" dedim camdan denize bakarak
"Bak nisan eğer bir daha dışarı çıkmak istiyorsan kahvaltını etsen iyi olur" dedi açık bir tehditle

Ona sinirle bakıp çatalı tuttum ve yavaş yavaş yemek yemeye başladım.
Yedikçe iştahım açılıyordu sanırım dün gece pek bir şey yemedim

Yemek yemeye dalmışken arslan bana bakıp "peruğu takmana gerek yok biliyorsun değil mi" dediğinde
"kendimi çirkin hissediyorum" dedim kısık çıkan sesimle
"Senin güzel görülmen için kalbin yeter" dediğinde tuttuğum çatalı yavaşça masaya bırakıp arslanın gözlerine baktım.

Benim yüzümde şaşkınlık onunsa ciddi bir yüz ifadesi vardı.
"neden şaşıryorsun ki biz evliyiz ve karıma iltifat ediyorum dediğinde tepkisini ölçercesine bir bakış attım.

O kadar ciddiydi ki sanki gerçek bir evlilikmiş gibi konuşuyordu
" Arslan farkındamısın bilmiyorum ama biz gerçek bir evlilik yapmadık" dediğinde

"ister gerçek de ister yalan benim yanımdan başka yerin yok" diye bağırdığında geriye yaslanıp kafamı küçük bir çocuk gibi eğip ağlamaya başladım.

"nisan ben sana bağırmak istemedim ama sınırları zorluyorsun" dediğinde sinirle ayağa kalkıp "sınırları zorluyan benmiyim" diye bağırdım.

Orada oturan herkes bize bakarken arslan dişlerinin arasından "otur yerine" diye tısladı.

"özür dilerim" dedim kısık çıkan sesimle
Lanet olsun ki özür dilemek zorundaydım yoksa bir daha asla beni dışarı çıkartmazdı.

Arslan yüzünü bana yaklaştırıp "öfkeyle kalkan zararla oturur" dedi ciddi bir ses tonuyla

Açık açık tehditti bu "Arslan ben gerçekten bağırmak istememiştim" dediğimde
"hatanı kabul edip neden kendini affettirmeye çalışmazsın ki" dediğinde şaşkın bir şekilde "sen affedermisin ki" diye sordum

"bana itaat edersen neden olmasın" dedi arkasındaki sandalyeye yaslanarak "

" Arslan zaten hayatım senin elinde benden daha ne alabilirsin ya da ne istiyebilirsin"diye sorduğumda

"Gerçek evli çiftler gibi olabiliriz" dediğinde kaşlarımı çatıp "asla" diye bağırdım.

Gene İstemsizce sesimi yükseltmiştim ve bu arslanda bardağı taşıran son damlaydı.

Sandalyeden ayağa kalkıp "arabaya doğru yürü" dedi ciddiyetle
"Arslan ben" dediğimde sözümü kesip "nisan sözümü ikiletme" dediğinde gözümdeki yaşları elimdeki peçeteyle silip arabaya doğru yürümeye başladım.

Ne olursa olsun umrumda değil ama onun istediği hiçbirşeyi yapmayacaktım.
Arabaya bindiğimde o da şöför koltuğuna oturdu.

Eve doğru hızlıca ilerlerken korksam da ağzımı bile açmadım çünkü o korktuğumu bildiği için keyif alırdı.

Eve yetişince arabadan inip "zorluk çıkartmadan beni takip et" dediğinde onu sesizce takip etmeye başladım.

Evin içinde büyük bir odaya geçtiğimizde etrafıma dikkatlice baktım.
Burda herşey bembeyaz dı ve bu renk bana ilk defa bu kadar boğucu geliyordu.

"al sana beyaz bir dünya" diye bağırdığında irkilerek geri çekildim.

"madem istediğimi yapmıyorsun ve bana sesini yükseltiyorsun o zaman bir hafta burda kal" dedi ve kapıyı kitledi.

Ben halen olayın şokundayken o beni bu odaya kitledi.

"Arslan çıkart beni burdan" diye bağırdım ama o çoktan gitmişti.

Burda akıllı bir insan bile delilirdi. Onun amacı beni delirtmekti sanki..

Merhaba Arkadaşlar kusura bakmayın 15 mayısa kadar bölüm yazamıyacam çünkü onine sınavlarım başladı.

Hepiniz benim için değerlisiniz lütfen sınavdan iyi puan almam için dua edin ☺️☺️♥️♥️♥️♥️♥️


KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin