Nisan
Yemeğimizi yedikten sonra salona geçip beyaz ama sanki dekoru altından yapılmış şık koltuklara oturduk.
Daha önce buraya gelmiştim ama o anki piskolojim burayı incelememe engel olmuştu.Herşey daha önce gördüğümden daha güzel geliyordu. Sanırım bu rahatlılığımı arslana borçluydum.
Herkes sesizliğe bürünmüşken uğur "abi siz yatın isterseniz" demesiyle ikimizde ayağa kalktık
Arslan yaşlı kadına bakıp "müsaadenizle" dedi ve uğurun gösterdiği odaya doğru yürümeye başladık.Daha önce yattığım odanın yanındaki odada durduğumuzda "burası ama isterseniz ayrı odalarda ayarlayabilirim" dediğinde olur dicekken arslan "ne münasebet" dedi ve odaya geçti.
Bende arkasından oflayarak geçtim. Arslan yatağa uzanıp "bugün buradayız yarın Türkiye ye dönmek zorundayız" dediğinde
"bu kadar çabuk mu" diye sorduğumda
"maleseef ama merak etme işlerimi düzeltir düzeltmez tekrar gelecez" dedi."boşver gelmeyelim" dedim oflayarak
Arslan tek kaşını kaldırarak "neden" diye sordu"buraya ikinci defa geliyorum ve sürekli sorun oluyor" dediğimde
"sana söz veriyorum bir daha ki gelişimizde hiç bir sorun olmayacak" dedi güven dolu sesiyleGülümseyip "ee ben nerde yatacam" diye sorduğumda "yanımda" dedi. Bende az önce ki halini taklit edip "ne münasebet" dedim.
Arslan bu halime gülüp "hadi gel" dedi yanını göstererek, gülmseyerek yanına gidip uzandım ve o kocaman bedenine sarılıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Gözlerimi açtığımda arslanı yanımda görememiş ve endişelenmiştim. Ayağa kalkıp hemen yanımdaki banyoya geçtim ve elimi yüzümü yıkayıp hızlıca merdivenlerden aşağı ineceğim sırada ayağım basamağa takıldı ve düşecekken birinin tutmasıyla ona baktım bu uğurdu "teşekkür ederim" dedim ve kollarından ayrılacakken daha sıkı tutup gözlerimin içine baktı ne yapıyordu bu "teşekkür ederim" dedim bu sefer daha sert bir sesle.
Uğur kendine gelip "önemli değil" dedi sesi bir değşikti
benden hızlıca uzaklaşıtı. Neyseki arslan bu halimizi görmemişti yoksa yanlış anlayıp ikimizinde canına okurdu.Salona indiğim arslanın boş olan bir yere daldığını fark ettim "Arslan" dememle bana bakıp "söyle güzelim" dedi.
"dalgınsın" dememle "Türkiye ye bir süre gidemiyecez" demesiyle kaşlarımı çattım "neden" diye sorduğumda
"önemli bir kaç işim var" dedi oysaki Türkiyede de önemli işleri vardı.
Söylemek istemediği şeyler var gibiydi "Arslan herşey yolunda mı" diye sorduğumda kafasını olumlu anlamda salladı ve ayağa kalktı.
"sen burdan ayrılma benim bir kaç yere uğramam gerekiyor" dedi ve ve evden çıktı. Kahvaltı bile etmemişti.
Uğur yanıma gelip "kahvaltı hazır" dediğinde "Arslan kahvaltı etti mi" diye sorduğumda "hayır" dedi.
"tamam o zaman size afiyet olsun ben arslanı bekliyecem" dediğimde
"Arslan abi kahvaltı etmeniz konusunda beni uyardı lütfen zorluk çıkartmayın" dediğinde kaşlarımı çatıp "zorluk çıkarırsam ne olur" diye bağırdım."Afedersiniz ama bu olur" dedi ve kolumdan sürükleyerek kahvaltı masasına oturttu.
"Arslan gelince bunun hesabını ağır bir şekilde ödeyeceksin" diye bağırdığımda kafasını olumlu bir şekilde sallayıp "buyrun" dedi.
Bu adama hiç ama hiç güvenmiyorum. Bugün karşımda değşik bir uğur var sanki"Arslan nerde" diye sorduğumda "bilmem" dedi.
"sen benimle dalgamı geçiyorsun lan" dedim ve ayağa kalktım."yerine otur" dediğinde "sen bana emir mi veriyorsun" diye bağırdığımda
"ne şımarık çıktın sen" dedi ve silahını bana doğrultup "otur lan yerine" diye bağırdı.
"bu ihanetinin bedelini çok ağır ödeyeceksin uğur " diye bağırdığımda
"bana uğur diyip durma" dedi ve gözlerindeki lensi çıkarttı. O masmavi gözleri o kadar çok korkutucuydu ki
Bu uğur değildi!
"Sende kimsin!" diye bağırdım. Adam kahkaha atıp "beni boşver herkes seni arıyor küçük kaçak dedi." ne saçmalıyorsun sen kimsin diye sordum "diye bağırmamla kahkaha atmaya başladı.
Gözleri hariç uğur gibiydi ve muhtemelen ikiziydi
" Arslan sana bunun bedelini çok ağır ödetecek "dememle
" seni kurtarmak isterse belki "dedi ve elindeki pamukla bana doğru gelmeye başlamıştı. Ne demek istemişti o" sakın bir adım daha atma "diye bağırmamla olduğu yerde durdu.
" çok hırçınsın güzelim ve ben hırçın kadınları sevmem "dedi dalga geçerek
" bu sana son uyarım sakın yaklaşma"diye bağırdım tekrardan
"sen çok oldun ama" dedikten sonra silahını bana doğru çevirdi.
Ben silaha bakarken kolumdan çekip hızlı bir şekilde pamuğu burnuma doğru götürdü.
Çok güçlüydü ne kadar çırpınsamda gözlerimin kararmasıyla yere yığıldım.
Kader hiç bir zaman benim mutlu olmama izin vermedi. Böyle yaşamaktansa ölmeyi tercih ederdim.
Gözlerimi ağırlıkla açıp etrafıma göz gezdirmemle şaşırıp kaldım çünkü genelde bir depoda bulunmam gerekirken lüks bir evin içerisindeydim sandalyeye bağlı olsamda ev lükstü yani!
"hey bırakın beni ne istiyorsunuz benden" diye bağırmamla kapı açıldı ve içeriye genç uzun boylu ne biliyim işte tanımadığım bir adam girdi.
Bana tek kaşını kaldırarak bakıp "neden bağırıyorsun" dedi sakince
Bu ciddimiydi? Neden mi bağıryorum
"hemen beni çözün yoksa size bunun bedelini çok ağır ödetirim" diye sesimi yükselttiğimde
"şttt sabret biraz" dedi ve odadan çıktı.Bunların derdi neydi neden kaçırıldığımı bile bilmiyordum.
Bütün belalar üst üste geliyordu zatenSandalyeye o kadar sıkı bağlamışlardı ki kıpırdayamıyordum bile "şu ipleri gevşetin bari" diye bağırdım
Kapı tekrar açıldığında az önceki adam gelip "ipleri sökecem ama rahat durmazsan seni bu sefer kelepçelerim" dediğinde kafamı olumlu anlamda salladım
Hiç değilse iplerden kurtulyordum.Adam ipleri söktüğünde bileklerimi ovuşturup "siz kimsiniz" diye sordum sakince
"biz arslanın sevmediği arkadaşlarıyız" dediğinde"sevmediyiyse arkadaş sayılmazsınız" dedim kesin bir dille
Adam gülümseyip kafasını olumlu anlamda salladı.
"benden ne istiyorsunuz" diye sorduğumda
"Arslana ihanet etmeni" dedi.Çok geç bölüm attığımın farkındayım bu yüzden sizlerden özür diliyorum eskisi gibi yazamıyorum aklıma hiçbirşey gelmiyor
Başlarda wattys 2020 için yazıyordum şartlarda 50000 kelime istiyorlardı maleseef ben yetiştiremedim ve 45000 kelime yazabildim katılım süreside bitti. Bu yüzden gelecek bölümde final yapmayı düşünüyorum yazdıklarımı halen okumaya devam ettiğiniz için teşekkür ederim ♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
General FictionNisan bağcı ve arslan demirtaşın hikayesi... Nisan acılara rağmen güçlü durmaya çalışan bir kızdı ailesinin şiddetine rağmen ayaktaydı ta ki birgün dayanamayıp tanımadığı bir adamın arabasına binene kadar Ya o adam kötüyse..? Başlangıç: 22 ocak 202...