48

19K 634 67
                                    

Nisan
Herzamanki gibi tehdit ediyordu. Daha ne yapabilir ki?

Şimdilik susmayı tercih etmiştim ama şundan eminim ki asla onun kölesi olmayacaktım.
Ben güçlüyüm, bütün kadınlar güçlü değilmidir zaten

Arslan bana baktıktan sonra konuşmayacağımı anlayıp yoluna devam etti.

Dövüş ya da başka bir şey bunları sadece kendimi koruyup kollamak için öğrenecektim. Suçsuz yere insan öldürmek için değil!

Dövüş öğreneceğim yere geldiğimde arabadan indim.
"benim işim var seni almaya gelirim" dedi ve arabayı çalıştırıp gitti.
Gelip gelmemesi umrumdaydı sanki

İçeri geçtiğimde ustanın yanına gidip "merhaba" dedim.

Nasıl unutmadıysa adımı "hoş geldin nisan kızım" dedi. Bunu nasıl yaptığını bilmiyorum ama sadece bir defa gelmeme rağmen beni görmeden sesimden tanıdı.
"hoşbuldum" dedim gülümseyerek

O bana dövüş sırasındaki ipuçlarını verirken bende arslan hakkında bilgi almaya çalışıyordum.

"Arslan neden herkese zarar veriyor" diye sorduğumda
"sen arslanı yanlış tanımışsın kızım o iyilere zarar vermez yardım eder"
"o zaman bana neden kötü davranıyor"
"Bak kızım onun öfke kontrolü var ve geceleri en fazla bir saat uyuyor tedavi olması gerekiyor yoksa o bir kadına asla el kaldırmaz"

"peki neden tedavi olmuyor" diye sordum şaşırarak
"çünkü tedavi biraz uzun sürecek ve yerine birinin gelmesi gerekiyor yoksa bütün yer altı karışır" dediğinde

"arda ve doktor var onlardan biri geçse" dediğimde adam kahkaha atıp "olmaz kızım onun ailesinden olmalı ve tek sen varsın" dediğinde beynimdeki bütün parçalar yerleşmeye başlamıştı.

Arslanın neden evlendiği ya da bu dövüşlere neden geldiğimi

Onun yerine geçebileceğimi sanıyordu ama ben bunu yapamam

"Ben yer altıyı yönetecek güçte değilim"dediğimde
" o yüzden şimdi ders alıyorsun "dedi. Beni anlamak istemiyorlardı sanki

" bu konuştuklarımız aramızda kalsın "dediğinde
" peki "dedim ve derse aklımdakilerle birlikte odaklanmaya çalıştım

Ders bittikten sonra dışarı çıkıp arslanı beklemeye başladım.
Etrafıma bakarken siyah camlı bir araba dikkatimi çekmişti ona doğru bakarken açık olan camlar birden kapandı.

Acaba arslan mı bu adamı burda koymuş diye düşünürken arslan gelmişti.

Arabayı önümde durdurunca arabaya binip "Arslan birşey soracam" dediğimde arabayı çalıştırmadan bana baktı.

"o arabayla bir ilgin var mı" dedim arkamı dönüp siyah camdan arabayı gösterip

Arslan kaşlarını çatıp "içinde kimse yoktur ve bizene dediğinde"
"var camları kaldırdığını gördüm" dedim.

Arslan arabadan inecekken "dur nereye" diye bağırdım
"bakıp gelecem" dedi ve arabadan indi.

Arslan arabaya doğru gidecekken araba hareketlenip arslana doğru hızla gelmeye başladı.

Arslan hızlı bir şekilde kenara atlayıp arabanın altında kalmaktan kurtulmuştu.

Hızlıca arabadan inip arslanın yanına gittim "iyimisin" diye sorduğumda kafasını sallayıp telefonunu cebinden çıkarttı.
"alo arda vereceğim plakanın sahibini bul" dedi ve plakayı verip telefonu kapattı.

"arabayı ne zaman fark ettin" diye sorduğunda
"sen gelmeden iki dakika önce" dediğimde kafasını sallayıp hiçbirşey olmamış gibi arabaya bindi.

Bende arkasından arabaya bindim ve eve doğru gitmeye başladık.

"Onlar kimdi" diye sorduğumda bana bakmadan "Bilmiyorum" dedi.

Eve geldiğimizde arslan bana bakıp "içeri geç ve kapını kitleyip uyu" dediğinde
"sen nereye gidiyorsun" diye sorduğumda
"soru sorma dediğimi yap" diye bağırdı.

Arabadan inip içeriye geçtim ve yemeğimi yiyip odama geçtim.

Arslan gene neyin peşindeydi? Bütün uykumu kaçırmıştı
Hem soruma cevap vermedi hem de üstüne azarladı.

Kapımıda inadına kitlememiştim geldiğinde delirsin diye

Aradan geçen dört saatin ardından pencereme yansıyan araba ışığından arslanın geldiğini anlamıştım.
Pencereye yaklaşıp dışarıya doğu baktığımda arslanın beyaz gömleğinin kana bulanmış bir şekilde görünce neye uğradığımı şaşırmıştım.

Gene kimi öldürmüştü bu katil!
Uyanık olduğumu anlamasın diye yatağıma girip gözlerimi kapattım.

Kapının açılmasıyla kıpırdamamaya çalışmıştım ve düzenli nefes alıp vermeye başladım.

Bana doğru geldiğini hissedince ani bir hareket yapmamak için kendimi sıkmaya başlamıştım.

Elleri saçlarıma gidince öylece kala kalmıştım
"aptal kız" dedi sesizce ve biraz daha bekleyip "sana kapıyı kapatmanı söylemiştim ama sen benim dediğimin tersini yapıyorsun. İnsanlar benden bu kadar çok korkuyorken sen neden karşı çıkıyorsun" dedi ve elini saçımdan çekip odadan çıktı.

Gözlerimi açıp derin bir nefes aldım. O kanlı elleriyle saçıma dokunmuştu ve bütün tüylerim diken diken olmuştu.

Yatağımdan yavaşça kalkıp yanımdaki masadan su dolu bardağı alıp suyu içtim.

Yatağıma geri uzanıp gözlerimi kapattım ve arslanın en kısa zamanda iyileşmesini diledim.

Sabah gözlerimi arslanın sesiyle açmıştım "kalk artık bugün sana hedef vurmayı öğretecem" dediğinde yatağımdan kalkıp arslana bakmaya başladım.

"öyle bakıp duracakmısın" diye bağırdığında banyoya geçip ellerimi ve yüzümü yıkadım. Baya geç uyumuştum gözlerim resmen kapanıp açılıyordu.

Banyodan çıktıktan sonra arslanla aşağı indik ve kahvaltı edip bahçeye gittik.

"evett" dedi ve bana tabancayı verip önümdeki hedef tahtalarını işaret ederek vur "dedi.

Gözlerimi kapattım ve tetiğe bastığımda silahtan ses çıkmamıştı. Gözlerimi açıp arsalana baktığımda

" birincisi hedefi vurmak için gözlerini kapatmak için çok erken ve ikincisi sürgüyü çekmeden silah patlamaz "diye bağırdı ve belinden çıkarttığı silahı ustaca sürüsünü çekip tetiğe bastı.

Silah patladığında bir adım geriye gittim.
" bu senin can dostun olacak ondan korkmamalısın "dedi kulağıma fısıldayarak.

Merhaba arkadaşlar final sınavlarım başladı bir hafta boyunca yb yazamıyacam kusura bakmayın 😇😇

BENİM İÇİN DUA EDİN LÜTFEN 🙏🙏🙏

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin