Nisan
"Ben hayatta öyle şeyleri öğrenmem yani imkansız hem öğrensemde kimseye zarar veremem "dediğimde içten bir kahkaha attı.Belki hayatın da ilk defa öyle bir kahkaha atıyordu ya da ben ilk defa görüyordum.
" emin ol nisan bunu ve dahasını öğrendikten sonra bana teşekkür edeceksin "dediğinde takıldığım nokta dahasıydı.Daha ne olabilirdi ki? Arslan daha fazla açıklamak istemiyordu" hadi geç artık "dediğinde hızlı adımlarla onu takip etmeye başladım.
İçeri geçtiğimizde herkes kafasını eğmeye başladı
İri yarı ve yaşlı bir adanın yanına doğru yürümeye başladık.
Adama dikkatlice baktığımda kör olduğunu fark ettim. Şaşkınlıkla onu izlerken" Biliyorum kızım şu an şaşkınlıkla bana bakıyorsun" dedi.
Kaşlarımı çatıp arslana baktım
"bu kemal usta sana dövüşmeyi öğretecek" dedi gülümseyerek
"ama arslan o göremiyor ve yaşlı ya düşüp bir yerini kırarsa" dedim benim bile zor duyacağım bir sesle ama adam onu da duymuş olacak ki"sen beni merak etme kızım bunu yıllardan beri yapıyorum arslan beni sana anlatmamış sanırım" dediğinde
Arslan adama bakıp"fırsatım olmadı usta hem böyle görüp tanıması daha iyi" dedi."peki oğlum şimdi sen otur ve izle" dediğinde arslan bir sandalyeye oturup izlemeye başladı.
Bende şaşkınlıkla olacakları bekliyordum.
"kızım yerde sopa olacak onu bana doğru bütün gücünle fırlat" dediğinde arslana bakıp"bunu yapamam ona zarar vermek istemiyorum" dediğimde bu sefer adam kahkaha atmaya başladı.
"merak etme kızım senin gibi iyi bir kızdan bana zarar gelmez sen dediğimi yap" dedi ısrarlaArslan
Bu kızı cidden anlamıyordum niye bu kadar iyi ki?
"nisan" diye bağırdım sinirle yoksa kemal ustanın dediklerini yapmayacaktı.Bana bakıp sopayı yerden aldı ve yavaşça ustaya doğru fırlattı. Kemal usta kör olmasına rağmen sopayı tek hamlede tuttu.
"kızım bütün gücün bu mu" diye sorduğunda nisan bana doğru baktı.Ayağa kalkıp ustanın bıraktığı sopayı elime aldım ve ustanın etrafında dolanıp hızlı bir şekilde ona doğru fırlattım o da beni hiçbir zaman yanıltmadan sopayı tuttu.
Nisan hem şaşkınlıkla hem de korkuyla olanları izliyordu
Usta sopayı bıraktıktan sonra eliyle dönüşmeye başladı bense düşmanımla dövüşyormuş gibi onunla dövüşmeye başladım.
Sondaki tekme fazla ağır gelmiş olmalı ki kemal usta yere devrildi.
Nisanın "Arslan ne yapıyorsun" diye bağırmasıyla durdum.
Kemal usta yanıma gelip "ustadan güçlü olmak zordur evladım ve bugün sen bunu başardın" dedi ve elini omuzuma koyup gülmeye başladı.
Nisana dönüp "nisan sadece bir ayın var ve sadece bunu değil silah tutmayıda öğreneceksin bu bir ay içinde" dediğimde
"hayır ben katil olamam" diye bağırdı.
"katil olman için değil kendini koruman için sana bu eğitimi veriyordum herzaman yanında ben olamam" dedim.Nisan
Herzaman yanında olamam cümlesinde neyin nesiydi?
Beni özgür bırakmayı mı düşünüyordu acabaİçimde tekrardan yeşeren özgürlük umudumla gülümsemeye başladım. Ne kadar çabuk öğrenirsem o kadar çabuk özgürleşirdim.
Arslanın bana sopayı fırlatmasıyla tutamamıştım oysaki görmeyen adam bile tutmuştu.
İşim zor olsa da bunu başaracaktım. Kendime ilk defa bu kadar çok güveniyordum
Kemal usta bana dönüp "görmene gerek yok sadece duy ve hisset"
Adam bana resmen altıncı hissini ortaya çıkar diyordu.Adamın dediklerini dinleyip uygulamaya çalışyordum ama olmuyordu. Neredeyse akşam olmuştu
Arslanın "usta bizim gitmemiz gerekiyor yarın devam edersiniz" demesiyle ofladım çünkü hiçbirşey yapamıyordum."sıkma canını kızım öğreneceksin" dedi moralimi düzeltmeye çalışarak
Adam görecekmiş gibi kafamı sallayıp arslanı takip ettim. Fark ettim de burada bir sürü kişi vardı ve hepsi dövüşü öğreniyordu ve baya öğrenmişe benziyorlardı.
"bunlar benim adamlarım dövüşü burada öğreniyorlar" dedi yürürken"çok iyi öğrenmişler" dediğimde
"sen daha iyisini öğreneceksin ama önce yemek yemen gerekiyor" dedi. Eğer yemekten bahsetmeseydi aklıma bile gelmeyecektiArabaya binip bir restoranta geldiğimizde arslan beni bir kez daha şaşırtmıştı. Dışarda yemek yemek pek huyu değildir.
Yemek siparişi verdikten sonra "okulun ilk günü nasıldı" diye sormasıyla
"iyidi sadece şu selim ve diğerleri peşimden ayrılsalar daha iyi olacak" dediğimde
"Onlar seni koruyor" dedi kısa keserek
"ama arslan" der demez sözümü kesip "konu kapanmıştır" dedi ve önüne gelen yemekleri yemeye başladı.Bense önüme gelen yemeğe bakıp yavaş yavaş yemeye başladım. Biliyordum ki onun dediği olacaktı.
Yemeğimizi bitirdikten sonra eve geldik. Arslan odasına çekilince bende odama çekilip yatağıma uzandım ve bugün olanları gözden geçirip uykuya daldım...
Gözlerimi açtığımda sabah olmuştu ve heryerim ağrıyordu aklıma okulun gelmesiyle hızlı bir şekilde saate baktım ve okula sadece yarım saat kaldığını fark ettim.
Yatağımdan kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve kıyafetlerimi giyip aynanın önündeki peruğu taktım. Neyseki saç derdim yoktu
Arslanın odasına girip kapıyı açtığımda gözlerini açıp bana baktı ve kaşlarını çatıp "sen daha okula gitmedin mi" diye sormasıyla
"neden beni uyandırmadın" dememle
"saçlarını tarayıp yemek yedirmemide istermisin" diye sordu dalga geçerek"uyandıracağını sandım" dediğimde
"bunlar senin sorumluluğun şöföre söyle seni bıraksın benim biraz işim var seni almaya gelirim" dediğinde kafamı sallayıp dışarı çıktım.Arabaya bindiğimde "okula gidelim lütfen" dedim ve arkama yaslandım.
Okula geç kalmıştım kapıdan geçerken hiç kimseyi görmemiştim
Büyük ihtimalle hepsi dersteydi. Birinci derse geç kalmıştım o yüzden bahçedeki banklarda oturmaya karar vermiştim.Okulun bahçesine ilerlerken selimin tayfasını ve tanımadığım dört kişilerle yumruk yumruğa kavga ettiklerini gördüm ve geri adım atacakken birine çarpmamla yere düştüm.
Çarptığım kişiye baktığımda tanımadığım biri olduğunu fark ettim.
"beyler bakın burda kim var" dediğinde selimler kavgayı bırakıp
"lan seni" dedi ve adama doğru ilerlemeye başladı.Çarptığım adam bana göz kırpıp cebinden çıkarttığı bıçağı boğazıma doğru tuttu.
"yaklaşırsan olacaklardan sen sorumlusun" diye bağırdı.
Selim yerinde durup "Arslan abi bu sefer seni buraya gömecek " dedi ciddiyetle.Merhaba arkadaşlar bunlar benim sınav sonuçlarım sizinle paylaşmak istedim dualarınızı esirgemediğiniz için hepinize çok teşekkür ederim 🙏🙏🙏
Herkese iyi bayramlar 🍬🍬🍬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
General FictionNisan bağcı ve arslan demirtaşın hikayesi... Nisan acılara rağmen güçlü durmaya çalışan bir kızdı ailesinin şiddetine rağmen ayaktaydı ta ki birgün dayanamayıp tanımadığı bir adamın arabasına binene kadar Ya o adam kötüyse..? Başlangıç: 22 ocak 202...