40. Nedovoľ, aby mala hádka zničila veľké priateľstvo

165 10 27
                                    

Prešli tri dni a už som sedela vo vlaku do Rokfortu. Keby nás tam neterorizuje tá sprostá, ružová, šialená ženská povedala by som, že sa tam teším. No takto...no neviem.

Sedela som v kupé s Lucy a Kiarou. Viac menej som bola myšlienkami niekde inde. Veď ja tak viem. Až keď som sa vrátila do reality všimla som si, že von prší.

"Heeeej, ono prší." Zakričala som, že ma muselo byť počuť všade.

"No Elya vážne skoro si si všimla na to že celý čas čumíš von oknom a nás nevnímaš.

"Dobre no už vás počúvam." Lucy začala Kiare vykladať čo bolo na tom večierku, keďže ona tam nebola a také blbosti čo nikoho okrem ich dvoch nezaujímajú.

"Elya?"

"Čo by si rada Lucy?"

"Eh no, kde si to vlastne vtedy na Silvestra zmizla? Hľadala som ťa. A nie len ja. Ani si sa neozvala a nedala si mi nič vedieť." Ach dráha Lucy, keby si len vedela, čo som robila. Užívala som si a robila to čo ma baví a napĺňa

"No nebolo mi dobre. Šla som si ľahnúť." Odpovedala som jej.

"Ale mohla si dať vedieť." Pokračovala ďalej. Kiara sa na nás pozerala a užívala si ako sa formuje hádka.

"Ale nedala som."

"Lucy, keď ti Elya nedala nič vedieť asi mala na to dôvod nemyslíš?"  Prihovorila sa Kiara. Poďakovala som jej pohľadom a Lucy si šla ďalej svoje.

"Elya....ty niečo pred nami tajíš?!"

"Hej a čo také? Že doma schovávam Hippogrifa?"

"To nám povedz ty...." Čo má zas proti mne? Veď ja taká dobrá duša. Od kedy som jej povedala o mne a Dracovi, tak je na mňa protivná. Veď není to protizákonné.

"Nič Vám netajím a aj keby hej, tak tebe to rozhodne nepoviem. Všetko každému vykecáš."

"Hej tak ja všetko vykecám? Ako pardón Elya Softgoodová, keď si toto myslíš. Napríklad to že si sa dala znova dokopy s tým idiotom Malfoyom ti som nepovedala nikomu, ako si chcela. Tak láskavo nevrav že všetko každému vykecám, lebo to není pravda." Ona asi zabudla, že sme vo vlaku v jednom kupé, kde nie sme samé. Ona si tam vrieskala na celý vlak. A aj tak to musel niekto počuť. Čo niekto rovno celá polka vlaku. Super teraz to vedia všetci. Ďakujem.

Ale to si predsa chcela nie?

No hej ale nie takto.

"Elya? Niečo mi uniklo? Ty a on... akože.....znova..?"

"Hej!" Odvrkla som Kiare.

"Kľud Kiri, ani mne sa to očividne neunúvala povedať. Musela som to z nej ťahať." Ďalej do mňa Lucy rýpala. Vo mne hnev len tak vrel.

"Áno Lucy, máš pravdu. Neunúvala som sa ti to povedať, pretože som presne vedela, že to dopadne takto. Hádkou."

"Jasneeeee.... Softgoodová vie všetko. Je najmúdrejšia na svete a pri tom vie dokopy hovno."

"Môžete sa prestať hádať? Zachviľu tu dôjde celý vlak, že čo sa tu deje." Chcela nás Kiara ukľudniť.

"Oh takže tebe Kiara nevadí, že ona má pred nami milión tajomstiev a nič nám nepovie. Lebo mne ako jej kamarátke to vadí." Ďalej vrešťala Lucy. Kiara však bola ticho. Mohla som si myslieť.

"Merlin Lucy čo furt proti mne máš?"

"Čo proti tebe mám? Tak odídeš niekam nevedno kde. Nikomu nedáš nič vedieť. Neozveš sa mi. Vôbec sa mi nevenuješ. Vláčiš sa s prvotriednym idiotom, ktorý sa na teba aj tak zachviľu vykašlez keď ho prestaneš baviť, svojich kamarátov totálne zanedbávaš...Áno takto sa správa najlepšia kamarátka. Počúvaj strašne si sa zmenila."

†Where love is not resisted†[]†HP FF†[]†Donde viven las historias. Descúbrelo ahora