„HARRY POTTER JE MŔTVY!"
„Nie!" skríkla Lexi a chcela sa tam rozbehnúť no niekto ju zachytil.
„Hlúpe dievča," skonštatoval Voldemort.
„Harry Potter je mŕtvy!" zasmial sa môj otec. „Takže odo dneška budete počúvať len mňa."
„HARRY POTTER JE MŔTVY!" opäť sa zasmial. Fajn počuli sme nemusí to opakovať sto krát. Nemôže to byť pravda. Neverím, že sa tak ľahko vzdal. Tak bilzko konca. „Nadišiel čas, aby ste vyjadrili svoj postoj. Prístupte a pridajte sa k nám! Alebo zomrite!" Zahryzla som si do pery. Začínala som sa opäť báť, čo bude nasledovať.
„Draco," zavolal Lucius na svojho syna. Ah, jasne Luciusko, aby sa pridal. „Draco," zopakoval.
„Draco," ozvala sa tentokrát Narcissa. „Poď." Stisla som Dracovu ruku a pozrela sa na neho. Myslím, že viem nad čím premýšľal. Pozrel aj on na mňa a pokrútila som nesúhlasne hlavou, nech nejde. Vládlo tam mŕtve ticho a predpokladám, že každý očakával kedy vykročí.
„Myslím, že je čas, aby si sa rozhodol sám za seba a neurobil to, čo chcú oni, ale to čo chceš ty," šepla som mu. Neviem, či to počul aj niekto iný, no to mi bolo popravde jedno. Prekrížila som si s ním prsty a ostatok už bol iba na ňom. Po chvíli som opäť na neho pozrela, no nevyzeral, žeby mal namierené sa opäť pripojiť na ich stranu. Pousmiala som sa. Mám pocit, že sa mi ho podarilo presvedčiť.
Musím povedať, že Voldemort ani Malfoyovi nevyzerali, že sa tešia s Dracovho rozhodnutia.
Voldemort nesúhlasne zasyčal a potom prehovoril. Teraz ale špeciálne ku mne. „Dcéra moja, prístup a pridaj sa na správnu stranu." Pregĺgla som. Medzi ľuďmi sa ozvali šepkajúce hlasy. No, očividne moja povesť pôjde dolu vodou, keď zistia ku komu sa prihováral. „Predsa, už k nám patríš." Pustila som pomaly Dracovu ruku a predierala sa v pred. Snažila som sa ignorovať tie prekvapené a z časti zdesené pohľady. Prišla som viac dopredu, no nemala som v pláne sa pridať k nim. To by bolo všetko zbytočné.
„Myslíš, toto?" Na drzáka som sa opýtala, bez kúska úcty a vytiahla si rukáv na ľavej ruke, ktorý mi odhalil temné znamenie. Nemala som v pláne ho naštvať, no inak som si názor prejaviť nedokázala. A bolo mi totálne jedno, že teraz všetci vedeli, že ja malé, bielovlásé, čestné dievčatko zo slizolinu som dcéra tu pred nami stojacého Voldemorta. Srala som na to.
„Každopádne, tetovanie pekné." Pokračovala som a uškrnula sa. „Áno všetci dobre vidíte, není to nič iné než Temné znamenie! Dlhý a nepekný príbeh ako k tomu došlo. A tie pohŕdave pohľady si nechajte pre niekoho iného, nezaslúžim si ich. Ďakujem," povedala som, keď som videla ako na mňa všetci zazerajú.
„No každopádne, plány so mnou ti nejak Nevyšli, Otče," dodala som s jasným odporom.
„Ja by som povedal, že plány mi vychádzajú dokonale," povedal syčavo Voldemort s nechutný úsmevom na hnusnej tváry. Ešteže som krásu zdedila po mame.
„Nemyslím, ale ilúzie ti brať nebudem.... Chcem len niečo povedať..... Poviem to ešte raz a zároveň posledný. Tak to aby si počúval," pokračovala som ďalej.
„Nikdy sa nepridám na tvoju stranu. Aj keby toto malo byť moje posledné rozhodnutie, ktoré by som v živote urobila. Aj toto krásne tetovanie mám vyryté nasilu, od nej" mykla som hlavou na Bellatrix, ktorá sa rovanko ako aj Voldemort škerili.
„No a ešte aby bolo jasno," pokračovala som ďalej a pohrávala sa s prútikom v ruke. „Život si mi zničil už dosť. Nepotrebujem si ho dokaziť ešte viac, tým, že sa pridám k tebe. Takže, hovorím ti. Nepridám sa k tebe! Radšej zomriem, hoc bez boja sa nevzdám! Nechcem žiť taký život, aký si žil ty. A doslova serem na všetku, tu posranú moc a slávu a bla bla. Nemienim byť uctievania takýmto spôsobom. Takže, díky za ponuku ale do tvojích radoch sa nepridám, hoc aj podľa tejto značke na ruke, už tam patrím." Pozrela som si na znamenie.
YOU ARE READING
†Where love is not resisted†[]†HP FF†[]†
Fanfiction„Iste ťa zaujíma, prečo som si ťa nechal zavolať." Začal rozprávať. „Inak by som tu asi nebola." Zavrčala som z odporom. „Čo je to? Víno? Voda? Whisky?" Spýtala som sa ukazujúc na čašu predomnou. „Víno." Zasyčal, keďže som ho vtedy nenechala dohovo...