Na ekranie ukazała się nazwa dzwoniącego. Nieznany numer. Odbierać czy nie odbierać? Marcel chwycił telefon i klikną zieloną słuchawkę. Przez kilkanaście sekund było słychać głuchą ciszę gdy nagle...
-Szykuj się na niespodziewane. – głos w słuchawce dla Marcela brzmiał znajomo, ale nie mógł połączyć go z głosem żadnych znajomych. Pomyślał sobie że to jakiś żart więc zignorował dziwną rozmowę.
-----------------------------------------------------------
Wielkimi krokami zbliżały się urodziny Patryka. Znajomymi z pracy umówili się żeby zrobić mu niespodziankę.
-Ja nie bawię się w takie rzeczy. – odpowiedział Marcel gdy poproszono go o kupno tortu. – A teraz przepraszam, muszę skończyć ulotkę. Chłopak oparł się na fotelu i wzdechną. Zaczął rozmyślać dlaczego jego ex upił się i przeleciał innego. Przecież był pijany. Nie był sobą. Może powinienem go przeprosić? Nie. To on powinien mnie przeprosić. Z oczu chłopaka poleciały łzy.
-Ty płaczesz? – zapytała dziewczyna siedząca naprzeciwko niego, przy drugim biurku. – Chcesz chusteczkę?
-Ja nigdy nie płaczę. To...To...To po prostu woda. Nie łzy. Chłopaki nigdy nie płaczą. – Marcel odpowiedział troszkę załamanym głosem. Dziewczyna i tak wiedziała że jest coś na rzeczy. Ale dała sobie spokój , ponieważ wiedziała że z Marcela nic nie wyciągnie.
Marcel zamiast na rozmyślaniach, powinien skupić się na ulotce, ale poczuł czyjąś dłoń na ramieniu. Przestraszony, spojrzał do tyłu. To tylko szef.
-Marcel. Będziesz musiał pojechać do klienta, przedstawić mu ulotkę. Na maila wyślę ci adres i godzinę spotkania. – powiedział szef Chłopaka, lekko ochrypniętym lecz stanowczym głosem.
-Tak jest szefie. – Marcel wiedział że żeby utrzymać stanowisko, musi się zgadzać na wszystko co szef mu zaproponuje. Chłopak otworzył skrzynkę pocztową. Ujrzał adres i dane klienta. Kurwa.
============================
Chciałam podziękować sociopatka_TnT za komentarze które pomogły zarysować dalszą fabułę, gdyż nie mam weny. T^T
CZYTASZ
•W imię czego?• || Nigdy nie jest za późno... || MagisterxZaha || Yaoi
FanfictionOpowieść o zagubionym w życiu chłopaku, który nie potrafi uporać się z przeszłością. Czy odnajdą swoją drugą połówkę? Czy Marcel się zmieni? Czy Zachariasz dorośnie? Jakie napotkają przeszkody? Przeczytaj a się dowiesz... Wydarzenia, wiek i fakt...