•Rozdział 20•

357 30 10
                                    

Marcel gwałtownie skręcił. Ich samochód osunął się do rowu. Maska samochodu była zgnieciona, ale chłopakom nie się nie stało.

-Kurwa... – powiedział Zachariasz w stronę chłopaka – Olka nas zabije...

Wysiedli z samochodu i wezwali pomoc drogową. Tym razem wykminili że będą się porozumiewać za pomocą Tłumacza Google. XD. Zadzwonili do Oli a ona się wściekła.

-Qurwa. Was nawet na 2 dni nie można zostawić bo już kolejny wypadek spowodowaliście! Nic wam nie jest? Bosz. Jak z wami wytrzymać? –  Ola skierowała słowa do kogoś obok – Miguel Tengo que ir a Alemania porque estos locos causaron un accidente automovilístico. (Miguel, muszę jechać do Niemiec, ponieważ ci szaleni ludzie spowodowali wypadek samochodowy.)

Miguel zaproponował że pojadą razem, ponieważ nie powinno się prowadzić w gniewie. Ola natychmiastowo się zgodziła. Wsiedli do samochodu i ruszyli.

-Mój samochód... – nie wiadomo było czy Zachariasz się śmieje, czy płacze czy krzyczy. Pomoc drogowa wyciąłgała ich samochód z rowu. Poszło bardzo szybko. Gdy chłopaki zobaczyli jak wygląda ich samochód, załamali się. – Mój samochód... Moja Tesla...

Było wiadomo że tego się nie naprawi, ale Marcel pocieszał Zachariasza że się naprawi. Było mu przykro, ponieważ to był jego jedyny i pierwszy samochód. Miał go nieco ponad 6 lat i miał w nim wiele wspomnień. Na przykład, tam uprawiał S E X po raz pierwszy ze swoją pierwszą dziewczyną. Tam jadł po raz pierwszy kalmara, i wiele innych. Nie mógł się pogodzić ze stratą. Wzięli swoje rzeczy z bagażnika samochodu i zostali sami na środku zadupia. Jedyne co im pozostało to czekać na Aleksandrę. I właśnie w taki sposób ratuje ich dziewczyna do której jechali.

Czekali bardzo długo. Coś około 5 godzin. Bateria w ich telefonach była prawie rozładowana, więc czekali. I czekali. I czekali. Na horyzoncie zobaczyli znajomy samochód. To był samochód Oli. Zaczęli machać rękami.

-No w końcu was znalazłam. Wsiadajcie. – powiedziała  zdenerwowana dziewczyna.

============================

•W imię czego?• || Nigdy nie jest za późno... || MagisterxZaha || YaoiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz