Adley
,,Myslela som si, že pôjdeme ku mne domov." Dotknuto sa ozvala Ivory.,,Sľúbila som Lise a Dianne, že prídeme." Spomenula som naše spolužiačky, ktoré mi dneska ráno rozprávali, aby sme prišli za nimi do malého útulneho podniku, kde sa väčšinou stretávali mladý ľudia.
Pozrela sa na mňa s pohľadom, či to myslím naozaj vážne.
,,Nebudeme tam do rána." Pretočila som očami.
Hneď ako sme vkročili dnu, privítala nás sviežo mentolová vôňa zmiešaná s cigaretovým dymom. Ivory sa držala pri mne. Za to ja som sa obzerala po hlavách, aby som zbadala tie naše bláznivé spolužiačky.
Ako náhle som zbadala čiernu hlavu s hnedou, vedela som, že sú to ony. Chytila som svoju kamarátku za zápästie a ťahala k ním.
,,Ahojte." Zastavil ma Dexterov hlas, ktorý sedel za barom. Bol to Ivorin starší bratranec.
,,Dexter?" Ivory zaklipkala očami, či dobré vidí. Bola veľmi prekvapená, že ho tu stretla.
Túto malú chvíľku som využila a obzrela si ho. Jeho tmavé až čierne oči ma hltali zakaždým, keď sa na mňa pozrel. A ja som mala pocit, že ma dokáže stiahnuť. Spod trička mu vykukovalo pár tetovaní, o ktorých som doteraz nevedela. S prižmúreními očami som sa snažila skúmať jeho krk. Ale márne.
,,Ivory," Dexter sa len uškrnul. Oboch si nás obzrel. Chvíľu spočíval na mne, no potom odvrátil zrak na svoju sesternicu. ,,Myslel som, že ty si večne zahrabaná pri knihách."
,,To nebol môj nápad prísť sem." Ozvala sa na svoju obranu.
,,Tomu verím." Zamrmlal. Na tvári mal však neskrývaný úsmev.
Obe sme sa pohli dopredu, lenže mňa stihol zachytiť a otočiť k sebe. Dych sa mi zasekol kde si v krku, ako som vrazila do jeho hrude. Silná ruka ma stále držala za lakeť, aby som mu tak skoro neušla.
,,Super, že si ju aj niekam vytiahla." Chrapľavo šepol pri mojom uchu a mne sa v tom momente zrýchlilo srdce. Telo ma začalo po jeho dotyku hnusne páliť.
Potom som si vydýchla ako ma jeho ruka pustila a ja som tak mohla normálne dýchať. Dexter Thorn bol pre mňa až veľmi príťažlivý a ja som mala, čo robiť, aby som mu nepodľahla. V duchu som si rozprávala, že nesmiem. Od malička sme boli všetci spolu. Tak ako Ivory ku mne chodievala, tak aj ja k ním. A ako deti sme sa všetci spolu hrali a robili si napriek. Brala som ho ako svojho brata. Preto som si zakázala mať s ním niečo.
Rýchle som prikývla na jeho otázku a rozbehla sa k stolu, kde už dávno Ivory sedela.
,,Čo chcel od teba Dexter?" Vyzvedala Dianna, ktorá mala krásne havranie vlasy.
YOU ARE READING
Zlý objekt
RomanceNiekedy sa musíme popáliť, aby sme zistili, že to, čo robíme je nesprávne. *** - voľné pokračovanie príbehu Blaicy Jensen. - teen fiction, romance - ©2020