40.

2.2K 130 42
                                    

Adley

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Adley

,,Som tu." Šepol pri mojom uchu Dexter a ja som skoro zabudla, aký to je pocit, byť pri ňom tak blízko.

Potom sa pomaličky odo mňa vytrhol, no stále ma zvieral v náručí. Tmavým pohľadom si ma prezeral, či som naozaj v poriadku.

Ešte stále v šoku, čo sa práve teraz udialo, mi srdce bilo stále rýchlo, ale aspoň už nechcelo vyskočiť z hrude. Upokojovala ma myšlienka, že už nie som sama a nik mi neublíži. Nie, keď tu bol Dexter Thorn.

,,Si v poriadku?" Znovu sa ma opýtal, aby si len niečo potvrdil.

,,A-áno." Zamrmlala som. Stále som mala pred očami muža. S myšlienkou na dnešný večer, čo sa stalo, ani nezaspím. Rovnako ako otcove slová, ktoré sa mi v tej chvíli zabodávali do mysle. Bola som hlúpa. Nemala som obísť ten barový stôl. Muž by si nedovoloval. Alebo áno?

,,Dobre, teda..." zamrmlal a teraz ma chytil za ruky. Nespúšťal ma z pohľadu. ,,Myslím, že ti pomôže... teraz sa ma nesnaž presvedčiť o opaku... pomôže ti naozaj tvrdý alkohol." Už som chcela niečo namietať, lenže ma rýchlo predbehol a zrýchlil tempo reči. ,,Ktorý ti pomôže to vstrebať a vidieť veci inak."

,,Nemyslím si..."

Nedopovedala som, pretože Dexter si robil svoje. Energi poznal až veľmi dobre, aby vedel, kde sa čo všetko nachádzalo. Potiahol ma ako kráčal k barovému pultu. Sám ma posadil na jednu so stoličiek, kde sedávajú zákazníci. Obišiel barový pult za ktorý sa postavil. Vymenil si so mnou rolu. Jemne sa usmial a začal so skrinky vyťahovať dva poháre. Potom ešte so skrinky vytiahol veľkú fľašu silnej vodky. Brandy. Začal miešať drinky. Nalial brandy, čajovú lyžičku sirupu a ľad, ktorý pokropil rumom. Zamiešal ho lyžičkou, ktorú stihol medzi tým zobrať. Poriadne zamiešal a pohár ozdobil citrónom, ktorý vzal zo stola s ovocím a narezal ho na malé krúžka.

,,Páni." S údivom som sledovala každý jeden jeho pohyb. ,,Nevedela som, že..."

,,Že viem miešať drinky?" Zdvihol ku mne pohľad a na tvári mu trónil drobný úsmev, čo ma nútil sa usmiať a zabudnúť, čo sa do teraz odohralo, keď som bola sama.

Keď som prikývla mykol plecami. Podal mi hotový drink predo mňa a ja som sa pozrela doň. Vyzeralo to fantasticky. Sama som sa pristihla na to, že mi Dexter spravil malé chúťky na tento zmiešaný nápoj.

,,Veľmi často tu chodím na to, aby sa niečo na mňa aj nalepilo. Vždy som sledoval Holdena pri práci, keď som len tak sedel. Dokonca som si túto pozíciu s ním rád vymenil. Ako napríklad my teraz." Rukou ukázal na nás a znovu sa usmial. ,,Bolo to zábavné sa hrať, že som čašník. No teraz je to ešte lepšie."

,,Prečo?" Lakťami som sa oprela o barový pult a sledovala každú jeho mimiku tváre.

Bol tak uvoľnený a v dobrej nálade, čo ma zaplavilo ďalšími otázkami. Pretože naposledy čo som ho videla na závodoch, sa na mňa díval akosi zvláštne. Netušila som, čo sa vtedy stalo. Prečo ma ignoroval a hneval sa. No teraz bol ako vymenený, akoby sa tamto neudialo. A bol tu znova môj Dexter z detstva, na ktorého som sa mohla vždy spoľahnúť a obrátiť.

Zlý objektWhere stories live. Discover now