15.

2.6K 151 47
                                    

Adley

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Adley

,,Už ma viac od seba neodstríhavaj, nevyhadzuj." Jeho hlas z nel mierne zúfalo. Podišiel ku mne a dlaň položil na moje líce. Prstom mi ho začal hladiť a ja som tak privrela oči. ,,Buď tu pre mňa." Jeho dych ma pošteklil na perách.

Mala som obrovský problém mu odolávať. Jeho podmanivý hlas mi opantal moje zmyslí a ja som po ničom inom netúžila, aby ma len pobozkal. Tak ako to chcel spraviť už dávno. Ale poznanie, že s Ivory sme ako sestry ma brzdilo. Nesmela som podľahnúť.

,,N-nemôžem." Ťažko som vydýchla. Pootvorila som oči a zbadala v jeho očiach náznak malej túžby ma pobozkať.

,,Viem, že to chceš." Šepol nežným hlasom, čo ma len znovu pošteklilo na perách.

,,N-nie... m-mýliš... sa." Sama som bola prekvapená, čo mi robí jeho telesná blízkosť. Blízkosť jeho pier, nosa a tela, z ktorého sála neuveriteľné sladká vôňa, po ktorej som tak prahla. Moja hlava bola plná myšlienok Braydena a ja som mala problém sa kontrolovať. Kontrolovať svoje city k nemu.

Ignoroval moju poznámku.

,,Adley." Vydýchol do pier moje meno a ja som zastonala.

Nedokázala som sa mu ďalej vzopierať. Moje city boli silnejšie ako ja.

Jeho pery sa prisali na tie moje a ja som tak okúsila tie najjemnejsie sladké pery, ktoré som si tak odopierala. Telom mi zaplavilo hrejivé teplo. Dokonca som pocítila v podbrušku šteklenie, ktoré sa stupňovalo. Braydon ma bozkával s obrovskou vášňou a nehou. Jazykom sa prebil k tomu môjmu, hneď akonáhle som mu sprístupnila cestu. Poddala som sa mu každou jednou sekundou.

Cítila som ako si ma rukami tlačil k sebe, čo najviac. Naše tela boli nalepené až nebezpečné blízko. V lone som pocítila čosi tvrdé, čo začalo podľa intenzívneho bozku stupňovať.

Zachádzame až priďaleko, moje svedomie mi nedalo.

Braydon mi rukami behal po tele a pomaličky mi zobliekal kardigán, ktorý som mala stále na sebe.

,,N-nie." Šepla som hneď ako náhle som ho od seba odstrčila. Môj zdravý sedliacky rozum mi rozprával, aby som s tým skončila.

Dýchal prerývane nespúštajúc zo mňa očí.

,,Ivory." Šepla som meno jeho sestry, aby pochopil, čo tým myslím. ,,Nemôžem kvôli nej... kvôli Ivory." Zopakovala som to a čakala na jeho reakciu.

Jeho oči behom sekundy potemneli a ja som tak mohla vidieť jeho obrovský hnev, za ktorý môžem ja.

,,A čo ma s tým, do riti, ona?" Nechápal to. Odstúpil odo mňa až ku dreveným dverám malého domčeka.

Zlý objektWhere stories live. Discover now