Adley
Ani ďalší deň to nebolo lepšie. Práve naopak. Moje trápenie sa zdvojnásobilo a to som si myslela, že horúca čokoláda to spraví. Nie. Braydon sa na mňa stále hneval a ja som nevedela, čo urobiť. Jedná moja časť mi rozprávala, aby som mu napísala a dala vedieť, či by sme sa mohli stretnúť. No tá druhá časť bola tvrdohlavejšia. Mala som svoju hrdosť, ktorá mi zakazovala sa mu ozvať.Jeho správanie ma zmiatlo. Ako som mala vedieť, že za tým všetkým, čo mi robil, je niečo viac ako obyčajne priateľstvo? Ako som mala tušiť, že ku mne prechovával city, keď to vyjadroval zvláštnym spôsobom? A zrazu len tak sa na mňa vrhne ako zviera na korisť a potom ma ani nevypočuje.
Do rúk som vzala hrnček horúcej čokolády a znova si z nej odpila. Už nebola taká horúca ako keď som si ju zaliala.
,,Ahoj, zlatko." Vyrušil ma mamin hlas. Prišla ku mne a dala mi malý bozk na čelo. Potom sa otočila a zašušťala s taškami, ktoré si položila na zem hneď vedľa linky.
,,Ahoj." Zamrmlala som.
,,Čo ten tón?" Bleskovo sa otočila a pohľadom si ma premeriavala.
,,Aaale." Zatiahla som a pritom mávla rukou, že sa nič nestalo.
,,A nie je to náhodou kvôli ockovi?" Prižmúrila svoje veľké karamelové oči, či sa dobre trafila.
,,Ako..."
,,Ako viem?" Skočila mi do rečí. To už sa mi otočila chrbtom a začala svoj nákup vyberať. Popritom začala rozprávať. ,,Dnes ráno mi to povedal. Vraj si včera prišla v noci pred jednou hodinou." Naspäť sa otočila a očami ma skúmala, či to bolo naozaj takto.
,,Ale mala som na to dôvod." Vystrčila som do vzduchu prst.
,,Počúvam." Mama si sadla oproti mne za kuchynským stolom stále nespúšťajúc z očí.
,,Nahneval ma. Vraj si nemôžem zarábam v podniku Energi. Mami, ja tam naozaj chcem pracovať. Chcem sa si popri škole zarobiť na vysokú školu. Už ma unavuje sa vás neustále pýtať, či mi dáte peniaze na hento-tamto. Však ma chapeš?" Nahodila som veľké psie oči a dúfala, že nebude proti.
,,Keď ja neviem." Nahlas rozmýšľala. ,,Naozaj neviem. Je to skôr bar ako nejaký podnik."
,,Robia tam pizzu." Otrávene som odvetila.
,,Tak... tak o tom popremýšľam." Nakoniec si vydýchla a ja som vedela, že môžem v Energi pracovať. Na to som ju až veľmi dobre poznala.
,,Ďakujem, mami!" Nadšene som vstala od stola a silno ju objala.
,,No a za to mi budeš musieť povedať, kde si včera do jednej bola. Inak sa s ockom o tvojej práci neporozprávam." Výhražné mi povedala pri uchu.
YOU ARE READING
Zlý objekt
RomanceNiekedy sa musíme popáliť, aby sme zistili, že to, čo robíme je nesprávne. *** - voľné pokračovanie príbehu Blaicy Jensen. - teen fiction, romance - ©2020