Venujem Ayhla_, MiroslavaStakov, BibiMikaelson, saska1047, roselin8, vykecavacka, dashadaou, ylliL_, Sis_200, leonalevinski, ghssjdjsjshshsj, Simi_Amor, lianka332, lenkaSedilekova, _dobsinka_ za vaše krásne ohlasy. Ďakujem. ❤
Adley
,,Skus hádať, Adley." Tvrdo odvetil. Dokonca aj moje meno povedal cez zuby, až ma striaslo. A jeho stisk na predlaktí zosilnel až to začalo hnusne bolieť.
,,Hej, takto nebudeš s ňou zaobchádzať." Ozval sa Dexter, ktorý spravil pár krokov k Braydonovi.
,,Ty mi nebudeš hovoriť, čo mám robiť." Zreval Braydon a už sa zahnal voľnou rukou k Dexterovi, ktorý včas zachytil jeho útok.
,,Braydon? Čo to do teba vošlo?" Zvýšila som na neho hlas. Neverila som tomu, čo vidia moje oči. Ešte stále zo šoku, že sem prišiel, som sa nevedela poriadne spamätať.
,,To mi povedz ty!" Zapichol do mňa svoje zelenohnedé oči, ktorými dožadoval vysvetlenie.
,,J-ja... o č-čom to..." Habkala som a zasekla sa uprostred vety. Rozmýšľala som odkiaľ by mohol vedieť o tom bozku. Pretože z jeho výstupu to bije do očí ako jasná facka.
,,Nebuď sprostá, Adley. Vieš veľmi dobre o čom vravím. Kurvila si sa, keď som tu nebol! A ešte s kým? S Dexterom!" Posledné vety vypľul s veľkým odporom. Hnusila sa mu predstava, že ja a Dexter. A dával to dosť na javo, aby som sa cítila ešte horšie ako do teraz.
,,Nič také som nepovedal, Braydon!" Opäť sa ozval Dexter, ktorý si zaumienil ma chrániť. ,,Nemyl si bozkávanie s niečím iným!"
,,T-ty si mu to p-povedal?" Otočila som sa k Dexovi a zbadala ľútostivý pohľad. Lenže to ma ešte viac rozhnevalo. ,,Nemal si právo mu to povedať!" Zvrieskla som po ňom. Totálne ma vytočil.
,,Adley, ja... chcel som ti to dnes povedať. Preto som tak naliehal, lebo som vedel, že budeš reagovať takto. Viem... viem, nemal som to rozprávať, ale bol som opitý a až neskôr mi to došlo, čo som spravil."
KAMU SEDANG MEMBACA
Zlý objekt
RomansaNiekedy sa musíme popáliť, aby sme zistili, že to, čo robíme je nesprávne. *** - voľné pokračovanie príbehu Blaicy Jensen. - teen fiction, romance - ©2020