48.

1.8K 134 50
                                    

Venujem BibiMikaelson

Venujem BibiMikaelson ❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Adley

Už od včera som rozmýšľala nad tým, čo povedala Hadlee. Mala by som zavolať Braydonovi, ale bola som až príliš zbabelá. Pozerala som na svoj telefón a čakala, že mi aj dneska napíše, tak ako to robieval odkedy odišiel. Vždy mi na ďalší deň napísal správu ako sa mám, ako sa mi darí a že mu chybám. Lenže tentokrát neprišlo nič. Žiadna správa.

Mobil ležal na barovom stole, aby mi pripomínal, prečo som ho tam nechala ležať. Stála som pri ňom v pracovnej zastere ako prikovaná a striehla na svoj mobil. Nič.

Do podniku Energi vošli Ivory a Holden. Držali sa za ruky a ramenami sa dotýkali. Zamilovanosť z nich priam sršala.

Posadili sa vedľa seba za jeden stôl. Holden natiahol ruku a objal Ivory okolo pása, čím si ju k sebe pritiahol. Ivory siahla po jedálny lístok a začala si ho obzerať. Holden spravil to isté a pritom jej čosi rozprával.

Dneska nemal službu a ja som už zistila prečo. Mal rande s mojou najlepšou priateľkou.

Usmiala som sa na nich. Veľmi som im to priala. Aspoň ona nemusí riešiť problémy vo vzťahu ako ja. Vzala som malý zapisníček s perom a kráčala k ním so širokým úsmevom.

Postavila som sa pred nimi a všimla si na svojej kamarátke, hneď ako ma zbadala, od hanby zčervenela.

,,A-adley?" S vypulenými očami a s priškrteným hlasom sa ozvala. Neisto sa zasmiala, že ich znova spolu vidím. Za to Holden sa tváril pokojne. Nebol v takom strese ako Ivy.

,,Ahojte. Tak už máte niečo vybraté?" Očkom som behala po oboch a nakoniec skončila na Holdenovi, ktorý začal rozprávať, ked videl, že jeho priateľka stratila reč.

,,Obyčajnú vodu, coca-colu a syrovú pizzu a na to kukuricu." Dopovedal svoju objednávku a dal malý rýchly bozk Ivory na líce. Tá sa okamžite zháčila a nabrala bordový odtieň tváre.

,,Pozerám, že už ste oficiálne spolu." Zdôraznila som slovíčko oficiálne, pretože som si spomenula ako mi Ivory rozprávala, že chodia spolu tajne. No dneska to vyzeralo inak. Boli na verejnosti a ja som mala z toho obrovskú radosť. Konečne neskrývali svoju lásku.

Holden prikývol a Ivory tiež aj keď hanblivo.

Posledný krát som sa na nich usmiala a odišla dozadu za kuchárom nadiktovať ďalšiu objednávku.

Ja som mala na starosť vodu, ktorú som im priniesla a položila na stôl. Vymenili sme si úsmevy a potom som sa rýchle vrátila na svoje miesto, keď som vycítala, že chcú byť samí. Postavila som sa za barový pult a striehla, či niekto nedojedol alebo nepotrebuje ešte niečo, alebo zaplatiť a odísť. No pohľad pohľad skončil na vstupné dvere, kde vo dverách sa zjavil Dexter Thorn.

Okamžite ma našiel a rozbehol sa ku mne ignorujúc ľudí okolo seba.

Zostala som v pomykove. Pootvorila som ústa, nie od prekvapenia ale od bozku, ktorý sa včera stal. Ešte teraz som cítila jeho horúce a dravé pery na tých mojich.

Ani si nesadol na barovu stoličku, len zastal oproti mne a tmavým pohľadom sa zapichol do mňa.

,,Musím ti niečo povedať." Jeho hlas znel súrne a veľmi vážne, až mi po tele prešiel mráz, pretože som netušila, čo ma na srdci.

,,Môžeme ísť niekde, kde budeme samí?" Po malej pauze dodal.

Preglgla som neschopná jedného slová. V duchu som si hovorila, len nech mi nevyznáva city. Len to nie. Inak to už nezvládnem a budem znova na začiatku kde som bola. Dokonca aj Hadlee-ine slová sa mi strácali, keď som pozerala na jeho ostrú tvár.

Dexter sa porozhliadol okolo seba, keďže som mlčala ako ryba na suchu. Potom zastavil pohľad na jeden stôl a ja som vedela, že pozerá na nich. Päsťami zatínal až mu obeleli hánky, keď sa k ním rozbehol a ja hneď za ním.

,,Dexter," Opatrne som ho oslovila dúfajúc, že to zaberie.

Nepočúval ma. Kráčal k ním a ja som videla ako sa jeho tvár zmenila na stúpajúci sa hnev.

Holden vášnivo bozkával Ivory, pričom si nevšimli, že sa k ním rúca zúrivý Dexter, ktorý vôbec nevnímal moje slová.

Odtrhol ich od seba a Ivory zhíkla ako ho zbadala. Dexter nevnímal ani svoju sesternicu, ani jej krik ako kričala, aby to nerobil, aby s tým prestal. Nehodlal nikoho poslúchnuť.

Silno udrel Holdena do tváre, až mu z nosa začala tiecť krv. Ivory opäť skríkla, ake tentokrát od hrôzy, čo sa práve deje.

Holden sa postavil, aby bol v rovnakej výške ako jeho kamarát. Nevrátil mu úder, práve naopak. Ruky dal pred seba a trpezlivým hlasom prehovoril.

,,Už dávno nemá trinásť." Pevne na neho pozeral. Ruky mal stále pred seba, aby sa mu mohol brániť, ak by ho Dexter znovu udrel. ,,Nemá. Je dospelá, Dex."

,,Počkať? Čo?" Ivory nechápavo zvráštila obočie. Pozrela na Holdena, keď sa k nemu postavila. ,,O čom to rozprávaš?"

,,Už ako sedemnásťročnému si sa mi páčila. A vedel to aj Dexter." Ukázal na neho, ktorý ho celý ten čas prepaľoval a mal problém s dýchaním. ,,Vtedy si bola ešte malá a Dexter mi zakázal mať niečo s tebou. Aj som to rešpektoval. Lenže teraz... teraz už si dospelá, a keď som zistil, že je to obojstranné, tak..."

Nedopovedal, pretože sa vrhla na neho. Rukami ho silno objímala a potom zaklonila hlavu dozadu, aby mu videla do tváre.

,,Takže...t-ty si ma už skôr ľúbil?" Očí sa jej rozžiarili ako tá najjagavejšia hviezda na oblohe.

Holden prikývol a stále ju držal v náručí, zatiaľ čo ja som sa na nich dvoch pozerala. Dexter tam tiež mlčky stál a díval sa na nich akoby tomu konečne porozumel.

Chvíľu si vzájomne hľadeli do očí až potom si uvedomili, že sme stále tu. Otocili sa k nám a Holden ako prvý prehovoril.

,,Ivory sa nevzdám aj keby si zo mňa vytrieskal dušu. Nevzdám sa jej, pretože ju ľúbim rovnako ako ona mňa. Zmier sa s tým, Dexter, že už dávno nie je malé dieťa, ktoré potrebuje tvoju ochranu, lebo teraz má mňa." Ako dohovoril, zostalo ticho.

Dexter sa ani nepohol. Pohľadom skákal raz na neho a raz na svoju sesternicu Ivory, ktorá sa jemne usmiala, čím ho vrátila naspäť na zem.

,,Ak príde za mnou s plačom, že si jej nejako ublížil, to je jedno ako, tak si ma nepraj. Dobijem ťa až tak, že sa nespoznáš. A bude mi to jedno, že si môj najlepší kamarát." Penil Dexter, ale držal sa.

Holden sa rozosmial, no potom zvažnel.: ,,To nemám ani v pláne. Ako som už povedal... ľúbim Ivory Stoneovú." To už sa k nej otočil a vyhľadal jej pery na ktorých ju sám pobozkal.

,,Dexter," potiahla som ho za rukáv a on mi venoval pohľad. ,,Chcel si so mnou rozprávať. Pamätáš?" Ozvala som sa skôr, ako by znovu mal ublížiť Holdenovi, keďže sa stále držal, aby mu nezmaľoval ksicht.

Prikývol a už sme dve hrdličky nechali na pokoji.

S hlbokým nádychom, čo ma teraz čaká, som ho ťahala do skladu, kde teraz nikto nebude, lenže ma schmatla mužská ruka za predlaktie a ja som sa zdesene pozrela na Braydonovú červenú tvár.

,,Č-čo t-tu robíš?" Zakoktala som pri pohľade na neho. Pozeral sa na mňa tak akoby o všetkom vedel, čo sa včera stalo.

Vedľa neho stála jeho spolužiačka Selina, ktorá si nás obzerala od hlavy až po päty.

,,Skús hádať, Adley." Tvrdo odvetil. Dokonca aj moje meno povedal cez zuby, až ma striaslo. A jeho stisk na predlaktí zosilnel až to začalo hnusne bolieť.

Zlý objektWhere stories live. Discover now