34.

2.3K 133 36
                                    

❤❤❤
Venujem neviem_meno, BibiMikaelson, Sis_200, ylliL_, lianka332, roselin8, Ayhla_, Owwwlss, leonalevinski, AMELIA-815, MiliBiWriter, Dadalili3, vykecavacka, me_karolina, saska1047, triot_, lkrajcikova

Užite si kapitolu
❤❤❤

Užite si kapitolu❤❤❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Adley

Skupina Imagine Dragons hrala vo svojom poradovníku už tretiu skladbu - Birds, ktorej slová sa mi zapichávali do srdca. Slzy som mala na krajíčku, ktoré sa postupne drali von. Jemne som sa vlnila v rytme hudby spolu s Braydonom, ktorý si ma rukami objímal a hlavu si položil na moje rameno. Cítila som jeho vôňu po malinách zmiešanú cukrovou vatou a ešte popcornom.

Červeno modré reflektory osvetľovali pódium, kde stáli gitaristy, bubenista a spevák, na ktorý som mala naozaj dobrý výhľad. Pretože s Braydonom sme sa pchali dopredu najmä kvôli mojej nízke výške.

Dan Reinolds, člen skupiny Imagine Dragons, ako začal spievať, publikum stíchlo. Ľudia si užívali tóny príjemných bicích nástrojov a gitary a hlavne výrazný čistý hlas speváka, ktorý to spieval od srdca až som mala po tele zimomriavky.

Seasons, they will change

Life will make you grow

Change will make you cry, cry, cry

Everything is temporary

Everything will slide

Love will never die, die, die

Pri tých slovách ako spevák spieval, Braydon mi ich šepkal intenzívnym hlasom pri uchu. Slzy som už mala dávno vonka. Mrzelo ma, že sme boli s Ivory pohadané. Ani teraz som ju nevedela nájsť. Vlastne nikoho. Bol pri mne len Braydon, s ktorým sme sa tískali dopredu a sústredili sa na skupinu.

Zlý objektWhere stories live. Discover now