32.

2.3K 143 57
                                    

Adley

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Adley

Zo začiatku si nás nik nevšimol. Až neskôr som zbadala ako si Dexovi priateľa a moje spolužiačky začali šepkať a nenápadne si nás obzerať. Ivory bola otočená chrbtom a tak nič nevidela, rovnako ako Dexter. Jedna z mojich spolužiačok, Dianna, ukázala prstom, aby sa pozreli za seba.

Ivory Stoneovej takmer oči z jamiek vypadli, keď nás zbadala v ruka v ruke ako sme spolu kráčali k ním.

Braydon sa zdal byť uvoľnení. Lenže ja som nebola. Vo vnútri som bojovala sama so sebou. Mala som chuť ho pustiť a vrátiť čas naspäť. Ale nedalo sa. Všetci nás už videli.

,,Nevedela som, že Adley chodí s tvojím bratom." Začula som Lisin hlas, ale Ivory ju odignorovala. Miesto toho vykročila k nám, ale Dexter ju predbehol.

Stál oproti nám s vážnou tvárou a bol rovnako prekvapený ako moja najlepšia kamarátka, ktorá mi je ako sestra. Jeho tmavé až chladné oči sa vpíjali do tých mojich a ja som nechápala jeho postoj.

,,Chodíte spolu?" Tu otázku vypľul s obroskou nevôľou. Braydona prepaľoval pohľadom. Ak by mohol, už by ho zabil bez mihnutia oka. Až tak ostrý jeho pohľad bol.

,,Už to tak bude." Ozval sa Braydon, ktorý mal z nás najpokojnejší hlas. Pritiahol si ma k sebe a rukami mi objímal brucho.

Cítila som, že ma chytajú mdloby. Také ostré a vražedné pohľady som ešte pokope nezažila. A nebolo to bohviečo. Cítila som ako mi chce každý jeden pohľad postupné zničiť všetko živé, čo je vo mne.

Dexter zaťal sánkou. Ticho čosi zavrčal a potom len tak odišiel do chatky sa prezliecť na závod. Z jeho správania som bola veľmi vykoľajená, zdalo sa mi akoby nebol rád, že chodím s jeho bratrancom.

Za ním odišli aj ostatní do chatky sa pripraviť na závod, na ktorý sa tak veľmi bojím.

,,Počkaj ma tu, dobre?" Prebral ma Braydonov hlas. Očami mi behal po tvári, či som v poriadku. Nič som mu na to nepovedala, len sa mlčky na neho dívala a nechcela, aby ma teraz nechal samú. Dal mi krátky bozk na pery a tiež odišiel za nimi.

,,To som si vážne nemyslela, že to naozaj spravíš. Vážne, Adley? Teraz budeš chodiť s mojím bratom?!" Ivory na mňa začala kričať, ako náhle sme zostali samé. Neďaleko pri nás postávali naše spolužiačky, ktoré sa tvárili akoby nás nepočúvali. No pravda bola inde.

,,Veď si mi ako sestra!" Rozhorčovala sa.

A vtedy som vybuchla aj ja. Ivory sa veľmi mýli. Moja tvár zrazu začala horieť. Oči som zúžila a tiež na ňu vykríkla. ,,Braydon je tvoj brat! Nie môj! A ja sama som sa tomu bránila. Ver mi! Myslela som na to, že nemôžem... ale stalo sa!"

,,Podľa mňa to už trvá dlhšie. Vtedy čo si Braydon dovliekol svoju spolužiačku, už vtedy si s ním určite niečo mala."

Dostala ma. Mlčky až priam zahanbene som sa na ňu dívala a ona to na mne spoznala.

Zlý objektDonde viven las historias. Descúbrelo ahora