Adley
Po škole ma Ivory donútila ísť s ňou do mestskej knižnice, kde si chcela požičať pár kníh. Najprv som chcela vycúvať, no potom som si to rozmyslela, s tým že prídem na iné myšlienky. A to som práve teraz potrebovala.
Správu, ktorú som napísala Braydenovi, som nakoniec zmazala a neodoslala. Po hodine mi to prišlo ako zlý nápad riešiť rozpory na sociálnych sieťach. Radšej sa mu prihovorím osobne akoby som nemala vidieť jeho reakciu.
Pozerala som sa na Ivory, ktorá prstom chodila po knihách a mala pritom zatvorené oči, keď v tom svoj prst zastavila na fialovej knižke. Okamžite otvorila oči a ja som mohla v nich vidieť malé svietielka, ktoré sa rozžiarili ako vianočný stromček. Vzala fialovú knižku do rúk a nahlas prečítala názov knihy.: ,,Horkosladké esencie. Baja Dolce."
,,Túto som ešte nevidela. Musí byť nová." Zamrmlala si popod nos ako si obzerala obal knihy.
Jej fialový obal aj mňa zaujal. Podišla som k nej bližšie a spolu s ňou si obzerala knižku.
Na knižke som si všimla v skutku krásnu kresbu ženy a muža, ktorý boli čierno biely. Vyzerali skôr ako duchovia alebo len nejaký vymyslený sen. Pretože pod nimi bolo dievča vo farebnom prevedení, ktoré si čítalo z denníka. Celú túto knižku osviežilo krásne zlaté písmo a konce v zvláštnom tvare srdca, ktoré skôr pripomínalo ako kúsok ornamentu.
Ivory otočila knižku a ďalej si nahlas čítala krátky úryvok z knižky.: ,,Tri generácie, tri osudy a jedno preklatie. Ani jednej z nich nie je dopriate spoznať esencie pravej lásky." Spravila hlbokú pauzu, než sa znovu nadýchla. ,,Tak túto si rozhodne vezmem." Otvorila knižku a začala v nej listovať. Dievčenský sa pritom uškrnula a ja som sa zasmiala.
Hneď ma svojím ostrým pohľadom zmrazila.
,,Hádam neveríš na takú lásku aká je v knihách." Pohľadom som pozrela na knihu v jej rukách hoci som netušila jej obsah.
,,Prečo by som nemala veriť?" Skúmala ma.
,,Pretože je to vymyslené, Ivy. Všetko to je len vymyslené, presladené a všetky konce aj tak skončia šťastné. A vieš prečo? Pretože nikto nechce prijať fakt, že láska nie je len o šťastí ale..."
,,Tak dosť!" Skočila mi do reči. ,,Ty o láske nevieš nič! Veď si ani žiadneho frajera nemala." Nahlas skríkla a zatvorila knižku, ktorú si pritisla k hrudi.
Ou, to zabolelo.
,,Akoby si ty mala." Uštedrila som jej rovnakú ranu akú ona mne.
,,Pssst. Ste v knižnici a nie na trhovisku!" Jedná zamestnankyňa po nás zasyčala ako had a hodila škaredý pohľad. Prst mala na perách a stále opakovala tiché psst.
S Ivory sme si vymenili ostré až bodavé pohľady.
,,Ak by sa Terrence nezachoval ako debil, tak by som mala." Nahnevane zašepkala. Otočila sa na päte, lenže ja som ju dobehla.
YOU ARE READING
Zlý objekt
RomanceNiekedy sa musíme popáliť, aby sme zistili, že to, čo robíme je nesprávne. *** - voľné pokračovanie príbehu Blaicy Jensen. - teen fiction, romance - ©2020