46.

1.8K 139 61
                                    

Braydon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Braydon

Sedel som na posteli opretý veľký o vankúš a v ruke som držal svoj telefón. Pozeral som sa na fotku, kde som bol na nej s Adley pri jazierku blízko dreveného domčeka. Vždy som si fotofrafiu pozeral, keď som mal pocit, ze mi veľmi chýba. Čím dlhšie som bol od nej, tým viacej mi chýbala moja fúria.

Usmievala sa od ucha k uchu s jemne prižmúrenými očami, zatiaľ čo ja som zdvihol jeden kútik do úsmevu. Sedeli sme na tráve v objatí, zatiaľ čo nás Adley odfotila prednou kamerou.

Dneska som jej zavolal, ale nedvíhala mi. Domnieval som sa, že bola v tom čase v Energi. A tak som čakal do večera, či mi nezavolá naspäť. Nič. Bolo už pomalý jedenásť hodín a Adley sa mi neozvala. Začal som si robiť starostí.

V mobile som klikol na messenger, kde som si vyhľadal našu konverzáciu. Bola prihlásená pred tridsiatimi minútami. Váhal som, či jej napísať. Možno zaspala. Alebo je pri Ivory a ona ju nenechá na pokoji. Od Adley som zistil, že už su opäť kamarátky. Ivory sa jej bola ospravedlniť a ja som bol na svoju sestru pyšný, pretože som vedel aká bola v tomto tvrdohlavá ako baran. Nechcela povoliť. Vždy si išla svoje.

Prstami som behal po klávesnici a napísal krátku správu - Spíš?, ktorú som nestihol odoslať, pretože mi zavolal Dexter.

Najprv som váhal, či mu zdvihnúť. Nezvykol mi volať o tak neskorej hodine. A ešte k tomu som chcel poslať Adley správu skôr ako bude naozaj spať.

,,Prosím." Neochotne som zdvihol hovor a hneď sa aj ozval.

,,Braydon, mal by si niečo vedieť." Začal Dex.

,,Počúvam." Zamrmlal som, nech to mám rýchle z krku.

,,Ide o Adley." Ako rozprával, počul som, že je vonka. Sem tam som začul auto, ktoré prešlo okolo neho.

Keď spomenul jej meno, spustil niečo, čo som nemohol kontrolovať. Strach, obavy, čo je s ňou.

,,Ideš z Energi? Videl si ju? Je v poriadku?" Chrlil som na neho otázky, keď som si uvedomil, ako veľmi ma naťahuje.

,,Niee... tedaaa..." Zaťahoval jednotlivé slová a mne sa celý tento hovor prestaval páčiť. ,,Vlastne videl, ale nie v Energi."

,,Dexter... to mám z teba ťahať ako z chlpatej deky?" Zavrčal som na neho. Kým mi nepovie, čo je s ňou, objednám si taxík a prídem tam osobne sa presvedčiť, či je vôbec v poriadku.

,,V predstavách to bolo jednoduchšie, než som si myslel. No teraz... neviem ako ti to povedať..."

Neznášal som omáčky a presne to robil!

,,K veci!" Zhulákal som na neho.

,,Pobozkal som ju." Šepol nečujne. Ak by som toľko od zvedavosti nenapínal uší, aj by som to prepočul.

Zlý objektWhere stories live. Discover now