Poďakovanie

2.1K 82 72
                                    

Začnem pre mňa malým slovíčkom ĎAKUJEM, ktoré sa ani nedá vyjadriť aká som veľmi vďačná, za tak obrovskú narastajúcu podporu čitateľov, ktorí sa mi nazbierali za tie posledné dva roky, či už verní čitatelia, alebo noví a noví...

Ďakujem Vám za všetko, za hlasovanie, za krásne slová, ktoré sa mi dodnes vybavia v hlave. Slová, ktoré ma spravili šťastnou, pri ktorých som sa usmievala od ucha k uchu a pri ktorých mi párkrát vyšla aj slza.

Ďakujem Vám za váš obrovský záujem tak ako o príbeh aj o mňa. Veľa krát ste mi napísali povzbudivé slová, keď som si myslela, že už to ďalej nezvládnem. Ale vaše nádherné slová ma tak posilnili ako žiadne iné a donútili ma písať ďalej a hlavne nevzdať to.

Ďakujem!

Písala som len pre Vás.
Preto mám aj takú neskutočne obrovskú radosť, keď mi pípne správa, že ste mi komentovali kapitolu alebo dali hlas. A tým ma aj vlastne posúvali dopredu a dávali mi vedieť, čo si myslíte o príbehu.

Veľká vďaka patrí:

ylliL_ - za to že si tu vždy pre mňa a že hocikedy s tebou môžem riešiť moje nápady týkajúce sa príbehu alebo sa ti s hocičím zdôveriť. Stala si sa mojou virtuálnou najlepšiou kamoškou, v ktorej mám dôveru. A ja nemôžem byť vďačnejšia, že wp jestvuje.

roselin8 a lianka332 - za to ako ste mi zakaždým vyrazili dych a ja som si myslela, že sa vám nikdy poriadne nepoďakujem. Neskutočne ste mi prirástli k srdcu, dievčatá.

Niki_Nikola_S, kkaji_, Dadalili3, Fake-Angell, Sis_200, timiskika, MimaIvaniov, lkrajcikova, saska1047, lenkaSedilekova, _k-a-t-e_, MiroslavaStakov, neviem_meno, Simi_Amor - od začiatku ste tu boli so mnou a podporovali ma zakaždým, keď som publikovala príbeh. Či už táto veľká séria alebo ostatné príbehy. Ďakujem Vám dievčatá. Veľmi Vás mám rada a dúfam, že sa stretneme aj v ďalšom príbehu.

BibiMikaelson, leonalevinski, vykecavacka, MiliBiWriter, Ayhla_, dashadaou, AMELIA-815, me_karolina za vašu obrovskú podporu a nádherné slová, ktoré mi spríjemnili deň a nakopli písať ďalej. Ste úžasné dievčatá a ja nemôžem byť vďačnejšia, že Vás mám!

Owwwlss, Snow_Pelt, ZuziSuzi, SabinaKinacova, vanska, natyveresova, user08782260, _dobsinka_, LaurenJnnr, servatkovaa_, ghssjdjsjshshsj, Tess-sa, DyanaHlavata za krásne slová, ktoré mi urobili veľkú radosť!

Zo srdca ďakujem každému čitateľovi, ktorí ste ma sprevádzali až na koniec. Každý jeden z Vás mi prirástol k srdcu a ja viem, že rovnako ako VY tak aj tento príbeh mi bude chýbať.
Ešte raz Vám ĎAKUJEM!!!

PS: Dúfam, že sa vidíme pri ďalšom príbehu, ktorý plánujem napísať.

Zlý objektWo Geschichten leben. Entdecke jetzt