Epilóg

2.8K 146 96
                                    

Adley

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Adley

Polrok mi ubehol pomedzi prstov ako voda. S Ivory Stoneovou sme zmaturovali a dostali sa na vysokú školu. Zatiaľ čo ona sa dostala na zdravotnú fakultu, ja som začala študovať grafický dizajn. Zostala som bývať doma s rodičmi a cestovala do školy, aby som tak bola blízko pri Dexovi. Cez víkendy som zvykla u neho prespať, načo otec zo začiatku protestoval a všímal si každý jeden jeho krok. Sledoval pritom aj mňa, či mi nejako neublížil. Lenže Dexter Thorn sa nemusel snažiť. On bol starostlivý snáď od nepamäti. Vždy tu bol pre mňa a vždy mi dal pocítiť jeho záujem a lásku ku mne. Nemala som dôvod byť smutná, keď som vedela ako veľmi má miluje a ja jeho.

Moja mama vyzerala tiež oveľa lepšie ako na začiatku, keď sa zložila na samé dno po tom, čo prišla o dieťa. Psychológ jej veľmi pomohol, rovnako ako otcova blízkosť a podpora rodiny. Na tvári sa jej objavoval úsmev a dokonca začala nosiť svetlé oblečenie, tak ako nosila kedysi. So stratou dieťaťa sa zmierila. O ďalšie sa už nepokúšala, pretože sa bála, aby sa to nezopakovalo. Ďalšiu stratu by už nezvládla.

Braydon Stone sa tiež pomaličky vyrovnával, že som si vybrala jeho bratranca Dexa a nie jeho. Dlhý čas bol uzatvorený do seba a ja som dostávala informácie od jeho sestry Ivory, ktorá bola s ním v kontakte, keďže mne sa vyhýbal a neodpísoval na správy, ktoré som mu už prestala písať. Dokonca mi prezradila, že jeho spolužiačka Selina prestúpila na inú školu, pretože si uvedomila, že Bray nie je schopný ju milovať, tak ako miloval mňa. Musela by som klamať, ak by ma to nepotešilo. Pretože potešilo. Bola som rada, že sa nedali do kopy. Nehodili sa spolu.

Okrem chodenia na vysokú školu som aj naďalej pracovala v Energi, aby som tak nemusela byť závislá na rodičoch. Popritom som sa stretávala s ľuďmi ako bol Holden Blackburn, moje spolužiačky Lisa a Dianna, a moja najlepšia kamarátka Ivory, ktorá mi je ako sestra. Občas som zazrela Terrenca, ktorý si našiel nový objekt a všemožne sa snažil Ivory vyhýbať, odkedy mu Holden pohrozil. Bál sa o svoju krásnu tváričku. Keď mi to Ivory rozpovedala ako mu Holden pohrozil, nemohla som sa prestať smiať, no zároveň sme si s Ivy vydýchli, že ma od neho pokoj.

,,Nad čím premýšľaš, láska?" Z myšlienok ma vytrhol Dexter, ktorý sedel pri mne a usmieval sa na mňa tým najkrajším úsmevom aký som kedy videla. A patril len mne!

Sedeli sme v Energi spolu spolu s Ivory a Holdenom, ktorý nám robili spoločnosť. Odkedy sa začala vysoká škola tak všetci štyria nemáme na seba čas, keďže všetok voľný čas venujem Dexterovi a rodičom.

Spokojne som si vydýchla, keď som si uvedomila, že sa zajtra nemusím ponáhľať do školy a ja tak môžem byť s ním o jeden deň dlhšie.

,,Iba rozmýšľam, čo budeme zajtra robiť, pretože mi vypadli predmety." Zadúmala som nad tým a rýchle premýšľala, čo navrhnem.

,,Myslím, že ja mám jeden nápad, ktorý sa ti bude iste páčiť." Zapriadol mi do ucha a ignoroval pohľady našich kamarátov.

Jeho hlas bol tak intenzívny a melodický až mi prišiel po chrbte mráz.

Zlý objektWhere stories live. Discover now