31.

2.4K 137 43
                                    

Adley

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Adley

Celý týždeň som sa v škole veľmi snažila. Po večeroch som zostávala dlhšie, aby som písomky napísala, čo najlepšie. Párkrát som sa prihlásila, že si chcem opraviť známku o lepší stupeň. Dokonca ma učiteľka z ekonomiky zastavila, že som si zlepšila priemer a je mi ochotná dať aj dvojku, ak sa ešte zopárkrát prihlásim a nachytám jednotku. Nadšene som súhlasila. Toľko o lepšiu známku zabojujem. Myslím, že skupina Imagine Dragons mi dala perfektnú motiváciu ako nikto iný.

Dnes bola však sobota.

Ráno som sedela za kuchynským stolom a pozerala do svojho mobilu. Bolo pätnásť minút pred desiatou. Sem tam som pozrela na maminu ako stojí za sporákom a varí syrovú omáčku, ktorá rozvoniavala celú kuchyňu. Otec bol dneska v práci, čím mi uľahčil cestu, pretože moju mamu bolo vždy lepšie presvedčiť ako otca. Otec si ma strážil ako svoju skutočnú princeznú.

Opäť som hlavu sklonila k mobilu. Jedným kliknutím som si mobil odblokovala a pozrela na hodiny, ktoré práve ukazovali desať minút pred desiatou hodinou. S Ivory sme boli dohodnuté, že príde po mňa okolo pol jedenástej a ja musím byť za ten čas byť pripravená, aby sme stihli závod motorkárov, ktorý budú pretekať o druhej hodine.

Pozrela som na mamu, ktorá vycítila môj pohľad. S vareškou od syra sa otočila ku mne a zvráštila čelo.

,,Tak čo je?" Úplne zabudla, že ma v ruke varešku, ktorou mávla a zababrala si svoje šaty. V duchu zanadávala ako zbadala veľkú škrvnu žlto bielej omáčky.

,,Dneska v Zelenom dube hrajú Imagine Dragons a ja by som tam veľmi rada išla. Bola by som ti do konca života zaviazaná, pretože tú skupinu milujem." Spojila som k sebe ruky a prosiac sa na ňu pozerala. Vypúlila som, čo najväčšie oči, aby aspoň tie zabrali, keď už nič. ,,Budem tam s Ivory. Dokonca tam bude Braydon a Dexter, ktorý na nás dajú pozor. Nič sa nám nestane. Naspäť si zavoláme taxík. Sľubujem, že nebudem piť a ani fajčiť. Sľubujem, mami. Len ma tam pustí. Tak isto som si zlepšila priemer." Mlela som jedno cez druhým a dúfala, že aspoň niečo z toho mama pochopila.

Chvíľu mlčala. Tvár zvráštila ešte viac ako mala. Potom varovne vystrčila prst a prísne na mňa pozrela.

,,Nebudeš tam piť ani fajčiť. Rozumieš? Vieš aký je ocko na to háklivý. Najmä na ten nikotín, ktorý tak neznáša." Začala rozprávať a ja som prikývla, že rozumiem. ,,O jedenástej hodine nech si doma."

,,O jednej." Vyjednávala som.

,,Pred polnocou nech si doma."

,,O polnoci." Ďalej som vyjednávala. Dokonca aj Ivory môže byť dlhsie vonka než ja. To nebolo fér.

,,Tak dobre." Napokon súhlasila. ,,O polnoci nech si doma. Ocka už nejako spracujem, aby tam za tebou nedošiel a neskontroloval ťa. Veď predsa vieš aký je. Hlavne čo sa týka takých koncertov."

Zlý objektTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang