55.

1.9K 122 62
                                    

Dexter

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dexter

Bozkvával som Adley dravo a nenástne. Bral som si jej bozky a pritom si uvedomoval, čo to znamená. Adley sa rozhodla. Vybrala si mňa. Opätovala mi bozky s rovnakou sýtosťou ako ja. Jej jazyk sa preplietal s tým mojím a ja som cítil ako moja krv vystreluje všetkými končatinami von a naspäť.

Rukami som si ju k sebe stískal. Ani jej mokrá látka, ktorá sa je lepila na hruď ma neodradila. Cítil som ako jej telo bolo stuhnuté a zároveň horúce. Na hrudi som cítil aj jej prsia, ktoré sa cez mokrú látku tlačili.

Adley ma nezastavila. Ani keď som jej dal na to šancu. Nezastavila ma, keď som dlho váhal, či ju smiem pobozkať. Jej krásne ružovkasté pery ma vábili odkedy ma nimi pobozkala. Odvtedy som nemohol na ňu prestať myslieť. Čím sa mi vyhýbala, tým viacej som na ňu myslel. Chcel som ju. Tak veľmi som po nej túžil...

Odlepili sme sa od seba, aby sme mohli nabrať kyslík, ktorý sme si vzájomne brali.

Vyzerala tak sexy a tak nevinne. Jej červená tvár a opuchnuté pery mi jasne napovedali, že to nie je len v mojej hlave. Naozaj sme sa bozkávali.

,,Ľúbim ťa." Vydral som si seba aj s ťažkým výdychom. Srdce mi divoko bilo, pretože na perách som stále cítil jej mäkké pery.

Čelo som si oprel o to jej a vnímal jej zrýchlený dych. Začul som ako jej srdce bije rovnako splašene ako to moje. Privrel som viečka a užíval si daný moment s ňou.

Vedel som, že je ešte veľmi zraniteľná, preto som nechcel na ňu nijako tlačiť. Nie takto.

A tak som ticho čakal a vnímal len ju a naše telá, ktoré sa lepili. Rukami som jej začal behať po chrbte, až kým si úplne nezložila hlavu na moju hruď. Priložila si ju na ľavú časť hrude a naslúchala môjmu srdcu ako bije.

Rukami som jej behal po chrbte. Hore a dole. Pomaličky som sa odhodlal prejsť na jej zadok. Jemne som jej hladil najprv jeden polkruh a potom druhý. Naspäť som sa vrátil hore na chrbát a znovu prešiel na jej okrúhli zadok, ktorý som jemne stlačil a Adley vydrala malý ston.

Zdvihla ku mne hore hlavu a uprene sa mi dívala do očí a potom mi pozrela na pery. Znovu si oblízla svoje ružové sladké pery, než ma pobozkala.

Rukou som jej vošiel pod svetrík a tričko a dotkol sa jej horúceho telo načo sa mykla. Jemne som jej prstami prešiel po tele a Adley so seba vydrala ďalší ston.

Pobozkal som jej kútik pier ako som jej rukou prechádzal po jej brušku. Bozkami som pokračoval k jej brade a do ľava išiel až k uchu, kde som sa zastavil. Párkrát som jej pobozkal pod uchom krk a neušlo mi ako sa jej telo pod tým dotykom zachvelo. Perami som sa vrátil k uchu, konkrétne k jednému lalôčiku, ktorý som jemne obrýzol. Ďalší ston z jej úst. Cítil som ako mi tam dole brnelo. Nedokázal som svoje emócie kontrolovať. Bola tu v objatí a lonom sa tískala na môj úd, ktorý začal tvrdnúť.

Zlý objektWhere stories live. Discover now