Ξυπνημα

738 22 2
                                    

Κεφαλαιο 1

Ξυπνησα μεσα στα ζεστα μου σεντονια με τις αχτινες του ηλιου να πεφτουν στα ματια μου.Τεντοθηκα και σηκωθηκα απο το κρεβατι.Επλυνα το προσωπο μου και εβλα ενα απο τα δαντελοτα εσωρουχα μου.Πηρα μια στραπλες μπλουζα μπλε και ενα κοντο σορτσακι απο την ντουλαπα.Βαφτηκα,εκανα τα μαλλια μου μπουκλες και εβαλα παπουτσια.Να βαλω τακουνια στο σχολειο δεν λεει οποτε εβαλα τα all star μου και πηρα την τσαντα μου και βγηκα εξω.

"Χει,μωρο μου!"μου φωναξε ο Σωτηρης απο το αυτοκινητο του.Καμπριολε!Τα λατρευω αυτα τα αυτοκινητα.Μπηκα μεσα και πηδηξα πανω του αρχιζοντας να τον φιλαω.Αρχισε να με χουφτωνει και εβαλε τη γλωσσα του στο στομα μου.Τραβηχτηκα,αν και δεν ηθελα,αλλιως δεν θα πηγαιναμε ποτε σχολειο.3η Λυκειου.Επιτελους!Τελειωνουμε φετος και του χρονου θα μπορω να κανω οτι θελω,οπου θελω,οποτε θελω και ...με οποιον θελω!

"Γεια"του ειπα και εβαλε μπρος.Οταν φτασαμε εξω απο το σχολειο παρκαρε στο παρκινγκ .Σχεδον ολοι μας κοιτουσαν και αυτο μου ερεσε.Ο Σωτηρης εβαλε το χερι του λιγο πιο χαμηλα απο την μεση μου με προχωρησαμε προς τα παιδια.Ο Αντωνης,η κολλητη μου Μελινα και ο Βασιλης.

Ο Αντωνης ειναι πιο μαζεμενος απο τους αλλους,δηλαδη οχι ακριβως αλλα ειναι πιο συγκρατημενος απο εμας.Ο Βασιλης ειναι πολυ playboy!Την προηγουμενη βδομαδα το club γνωρισε μια ξανθια κοπελα,Μαρια μας ειπε πωε την λενε;Μαλλον,και πηγαν και πηδηχτηκαν καλα καλακαι αυτη νομιζε οτι απο τοτε τα ειχαν.Χαχα,ναι καλα.Ο Βασιλης δεν κανει σχεσεις.Ποτε του δεν εχει κανει!Την επομενη μερα ηταν με αλλη,και την αλλην με αλλην...και παει λεγοντας.

Η Μελινα,η κολλητη μου!Το μαναρι μου!Ειμαστε φιλες απο 7 χρονων...ποτε δεν χωριστηκαμε!Παμε παντου και παντα πακετο.Ειναι λιγο ντροπαλη αλλα αμα παρει τα πανω της τα ξεχναει ολα.Η πρωτη της φορα ηταν με εναν Γιωργο περυσι.Την ελεγα συνεχει να προχωρησει αλλα ηθελε να το παει αργα.Οταν με ακουσε...δεν σταματουσε.

Ο Σωτηρης και εγω γνωριστηκαμε περυσι στο δρομο.Ετρεχα να προλαβω το λεωφοριο γιατι θα πηγαινα στη γιαγια μου εξω απο την πολη και δεν ειχα διπλωμα,και δεν με ειδε και επεσε πανω μου χυνοντας τον καφε μου πανω μου.Ετσι μου επεσε το κινητο και το πηρε εκεινος και κανονησε να συναντηθουμε και απο τοτε ημασταν μαζι.Η πρωτη μου φορα δεν ηταν με αυτον αλλα με τον Πανο,εναν κουκλο τελειωφοιτο τοτε.Τα ειχαμε δυο μηνες.Ετσι ειναι τα πραγματα.

Ας παμε και σε εμενα τωρα.Με λενε Ελενη.Παω τριτη λυκειου και μου αρεσουν πολυ τα σκυλια.Αγαπημενο μου χρωμα το κοκκινο και αγαπημενο μου χομπυ...το σεξ!

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now