𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝐻𝑜𝑐𝑘𝑦
Sóhajtva csuktam le a bőröndöm. A mellkasomban kellemetlen nyomás uralkodott, mikor körbe néztem a szobámban.
- Via, ne legyél már ilyen passzív. Biztosan jó lesz. - szólalt meg az ágyamról Jacks.
- Nézd a jó oldalát. Látsz világot szinte teljesen ingyen és ezek mellett még ismerkedhetsz is. Ki tudja lehet még összeszedsz valami szexi pilótát is. - kacsintott rám Gabe.
- Még csak az kéne. - horkantottam fel. - Nem akarok elmenni fiúk, nem lesz ott senki, akire számíthatok.
- Figyelj. - ült le mellém Jackson. - Gabe és én is hiszünk benned, hogy menni fog. Nincs mitől félned. Azt fogod tenni, amit a legjobban szeretsz és közben még szórakozhatsz is. - ölelt magához.
- Amúgy mondtad, hogy a Daniel gyerekkel beszéltél már. Nyilván nem fog magadra hagyni. - jött ide Gabe is.
- Ő egy pilóta. Nem lesz ideje a kis kezdő kezemet fogni. - motyogtam.
- Fogunk beszélni telefonon minden nap Via. - próbált javítani a kedvemen Jackson.
- És ha téged is kivezényelnek? Akkor nem. Sőt akkor még csak leveleket sem fogunk tudni küldeni, mert kibaszottul hétről hétre máshol leszek. - mondtam már könnyezve.
- Jaj, baby ez miatt most ne aggódj. Egyelőre úgyis csak egy pár napra vagy maximum egy hétre mész. - ölelt magához.
- Szerintem tartsunk egy kis alkohollal fűszerezett búcsúestét. Holnap meg kiviszünk a reptérre. - mondta Gabe mosolyogva.
- Én támogatom az ötletet. - vágta rá egyből Jackson, mire felkacagtunk a párjával.
- Legyen. - mosolyogtam.
- Ez a beszéd csajszi. Na öltözz fel, aztán elmegyünk hozzánk mi is összekapjuk magunkat és bele csapunk az estébe. - húzott fel Gabe.
***
Egy órával később már Ausztrália egyik legzsúfoltabb szórakozó helyén kértük ki az első körünket. Vodkanarancs. Tökéletes.
- Ezt rád és Viara. - emelte fel a poharát Jackson. Fehér inge nagyon szépen kiemelte bőrét és izmait, csak, mint a fekete nadrágja. Gabe egy egyszerű fekete pólót és csíkos nadrágot viselt. Rajtam egy piros spagetti pántos ruha volt.
- Ránk. - nézett rám Gabe mosolyogva.
- Ránk. - emeltem fel a poharat, majd koccintottunk és egybe lehúztuk az italt. Az alkohol a torkomat marva ért célba.
- Még egy kört kérnénk. - szóltam a pultosnak lecsapva a poharam.
- Utána táncolunk. - emelte fel fenyegetően a mutató ujját Jacks.
- Jól van. - bólogattam.
Egy jó pát körrel később együtt táncoltunk és nevettünk. Az alkohol már jócskán mindannyiunk fejébe szállt, ezért felszabadultan üvöltöttük a számokat.
- Nézd Via, az a pasi folyamatosan téged bámul. - mutatott a hátam mögé Jackson. Valóban bámult valaki, de a tömeg folyamatos mozgása és a bevitt alkohol mennyiség miatt nem igen láttam, hogy ki az.
- Ide jön, majd, ha akar. - fordultam vissza.
- Huh akkor készülj kis anyám, mert ide tart. - mosolygott rám, miközben a szemöldökét húzogatta.
- Fejezd be. - löktem meg a mellkasát nevetve.
- Léptem baby, de azért védekezzetek. - kacsintott, majd Gabe után ment a pulthoz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanficFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...