𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜
Mosolyogva pillantottam Livre, aki még nagyokat szuszogva aludt mellettem. Barna haja kócosan terült szét a párnán. A kezemmel elsöpörten egy tincset, ami az arcába lógott, majd egy óvatos puszit nyomtam annak a helyére. Szempillái megremegtek, majd lassan nyitogatni kezdte zöld szemeit.
- Jó reggelt. - simítottam végig puha arcán.
- Mhmmm jó reggelt. - dünnyögte a mellkasomba.
- Jól aludtatok?
- Tökéletesen. - hunyta le újra a szemeit. - Te?
- Jól. - mosolyogtam. - Éhes vagy? - kérdeztem percekkel később.
- Nem, most semmi nem kell.
- Na mi történt? Idáig az volt az első, hogy kaja. - nevettem el magam.
- Most inkább van hányingerem, mintsem éhség érzetem. - dünnyögte.
- Hozzak valamit?
- Nem, nyugodj már le. - nevette el magát.
- Jó, na! - morogtam.
Nem telt el sok idő, mikor hirtelen felült és lerúgta magáról a takarót. A lábaimat kapkodva siettem utána, majd fogtam hátra a haját, mikor hányni kezdett.
- Ez nem hiányzott. - mondta.
- Mit segítsek? - tettem a kezem a derekára, mert nem állt valami biztosan.
- Uhm, nem tudsz most semmit. - ingatta a fejét, majd a fogkeféjéért nyúlt.
- Biztosan? - kérdeztem tőle aggódva.
- Uhumm. - bólogatott. - Hát azt hiszem most már nem alszok vissza. - motyogta, mire csak megingattam a fejem.
- Pedig elég későn aludtál el.
- Ne, ne is kezd el Daniel. - kuncogta el magát, majd megfordult és kis kezeit az arcomra helyezte. - Nem vagyok fáradt és amúgy is, még van egy kis dolgunk, mert nem díszítettük fel teljesen a lakást.
- És kezdődik a pörgés. - mosolyodtam el, majd lejjebb hajtva a fejem egy csókot nyomtam az ajkaira.
- Na gyerünk, álljunk neki. - mosolygott.
- Biztos jól vagy?
- Igen. - bólintott.
- Okés. - biccentettem. - Na akkor kezdjünk bele. - mondtam.
- Hol vannak a díszek? - kérdezte lefelé haladva a lépcsőn.
- Azt hiszem a garázsban. - mondtam elgondolkozva.
- Azt hiszed?
- Tavaly Monacóban voltam karácsonykor Michaellel és utána anyuékkal voltam, ezért nem nagyon díszítettem és utána szilveszterezni mentem vissza tehát semmit sem díszítettem. - magyaráztam.
- Miért nem lepődök meg? - nézett rám szórakozottan, majd a konyhába lépett.
- Itt mit csinálunk? - követtem továbbra is őt.
- Én iszok, de te azt csinálsz, amit akarsz.
- Na jó megyek inkább megkeresem a díszeket, mielőtt még jobban sértegetni kezdesz.
- Ugyan már! Még csak nem is mondtam semmit.
- Az lehet Liv. De ismerlek és tudom, hogy fogsz, szóval nyerek magamnak egy kis időt garázsban. - mondtam, mire elnevette magát, ami engem is mosolygásra késztetett.
STAI LEGGENDO
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...