𝐶 ℎ 𝑎 𝑝 𝑡 𝑒 𝑟 ~ 59

2.1K 117 4
                                    

𝑂𝑙𝑖𝑣𝑖𝑎 𝐻𝑜𝑐𝑘𝑦

Megérkezve Bahreinbe csodálkozva pillantottam végig a városban, mármint azon a részen, amit ebből láttunk. Szó szerint minden csillogott és mindenhol luxus volt. Gondolom nem ilyen mindenhol, de ez gyönyörű volt.

- Tetszik? - karolt át Daniel.

- Uhumm. - motyogtam.  

- Este még szebb lesz. Főleg a pályánál. A pálmafák visznek, majd mindent. - vigyorgott. 

- Még 3 verseny és vége a szezonnak. Nagyon hamar eltelt, ha úgy nézzük. - mondtam.

- Még 3 verseny és végleg szakítok Cyrillel. Szerintem meg fogom könnyezni. 

- Mert ő nem? Hidd el a csapat is sírni fog.

- Te is? - húzogatta a szemöldökét.

- Ne álmodozz. Én a nyakadon maradok. Nem szabadulsz. - feleltem jókedvűen.

- Ezt örömmel hallom. - nevetett. 

- Hogy lesz a mai nap? - kérdeztem.

- Milyen nap van? - ráncolta a homlokát.

- Kedd. 

- Akkor ma csak szimulátor és edzés lesz már délután és utána szabad vagyok. Holnap pálya túra és szintén edzés. - mondta.

- Okés. - bólintottam.

- Képzeld mielőtt eljöttünk volna Isaac azt mondta, hogy nagyon bír téged.

- Tényleg? - kérdeztem meglepetten.

- Igen. Megnyerted a kis pajtást. Michelle szerint nem igazán barátkozik az idősebbekkel csak azokkal, akik az ő korában vannak.

- Tény is való, hogy imádni való. - mosolyogtam. 

- Ki imádni való? Mert, ah én akkor teljes mértékben egyet kell értsek.  - ért mellénk Michael.

- Igazából Isaacról, de néha te is tudsz aranyos lenni drágám. - paskolta meg az edzője vállát Daniel.

- Jajj mindjárt meghatódok. Ennél szebb dolgot még soha nem mondatál, mióta ismerlek. - tette a szívére a kezét a férfi.

- Gyere még ölelést is kaphatsz. - tárta szét a kezét Daniel.

- Kicsit, olyan mintha gyertya tartó lennék. - motyogtam. 

- Ne rontsd el a pillanatunkat Oli!

- Én aztán nem. - tartottam fel a kezem. 

- Most már annyi ennek. Nem hiszem el. - kezdett dramatizálni. - Kezdem megsértve érezni magam. Daniel hónapok óta csal engem veled és erre most még tessék ez is. - törölgette a nem létező könnyeit.

- Hogy tessék?! - kérdeztem vissza.

- Jól hallottad. Itt neked nincs okod felháborodásra. - húzta fel az orrát.

- Már meg ne haragudj, de Daniel egy szóval sem illetett téged.

- Mert akkor lebuktunk volna. - próbálta visszafojtani a nevetését.

- Osztozhattok rajtam, ez nem akadály. - karolta át mind a kettőnk vállát Dan, mire mindannyiunkból kitört a nevetés.

***

- Nézd. - nyomta  a kezembe Daniel a telefonját, amin egy cikk volt megnyitva. 

Daniel Riccirado a barátnőjével és a személyi edzőjével érkezett a Bahreini Nagydíjra.

𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹Where stories live. Discover now