𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜
Szombat reggel nehezen keltem fel, mert hulla fáradtan éreztem magam. Morogva nyomtam ki az ébresztőt, majd az oldalamra fordulva jobban átöleltem Livit, aki az ujjait a hajamba vezette.
- Jobban vagy? - kérdeztem rekedtes hangon.
- Fogjuk rá. - dünnyögte álmos hangon.
- Bejössz ma? - fúrtam a fejemet a nyakába.
- Igen. - felelte.
- Biztosan?
- Igen, szóval gyere. El kell kezdjünk készülődni. - nyomott egy puszit a hajamba.
- Nincs kedvem. - motyogtam.
- Gyere Nagyfiú minél hamarabb felkelsz, annál hamarabb lesz vége a napnak. - csúszott ki alólam.
- Ugye reggelizünk? - ültem fel ásítva.
- Persze. - mosolygott rám.
- Liv lehetek őszinte? - kérdeztem.
- Még kérdezed?
- Szörnyen nézel ki, mármint rettenetesen sápadt vagy és a szemeid is arról árulkodnak, hogy alig aludtál valamit az este és ezért be vannak vörösödve. - néztem rá aggódva.
- Egy kávé mindenre megoldás. - mondta mosolyogva.
- De csak akkor, ha meg is tudod inni. - mondtam sóhajtva.
- Gyere inkább, mert ott kövülsz meg. - dobott felém egy pólót.
- Ezt megtartom. - mondtam nevetve.
- Felőlem, bár egy kicsit feszülni fog, ha felmegy rád.
- Nagyon is jól fog állni. - húztam fel az orrom, mire elnevette magát.
- Bolond vagy. - ingatta meg a fejét egy nagy mosollyal.
- De legalább mosolyogsz már. - mondtam diadalittasan.
- A napi jó cselekedeted kipipálhatod akkor.
- Azt mindig. - legyintettem.
- Na gyere, készülődj, mert tényleg elkésünk.
- Egy kicsit izgulok. - mondtam neki, ahogy kikeltem az ágyból.
- Miért? - kérdezte kíváncsian.
- Nem tudom. Csak úgy érzem, mintha történne, majd valami, de nem tudom mi. - magyaráztam.
- Drágám, ezt megérzésnek hívják. - húzta át a fején a csapat pólóját.
- Tudom, nem vagyok hülye, de furcsa. - motyogtam.
- Lesz jó rajthelyed, azt érzed. - túrt a hajamba. A csípőjét átkarolva húztam magamhoz közelebb.
- Biztos jó ötlet bejönnöd? - kérdeztem.
- Igen, és tudod miért?
- Nem? - mondtam, bár inkább hangzott kérdésnek.
- Mert így egész nap ott leszek a nyomodban és nem fogod szét bombázni a telefonom üzenetekkel, ha alkalmad van rá. - mondta kuncogva.
- Jól van na, nem kell kinevetni, hogy aggódok a barátnőmért. - dünnyögtem sértetten az oldalába.
- Na, ne sértődj meg Nagyfiú. Így szeretünk. - nyomott egy puszit a hajamba.
- Szóval szeretsz? - vigyorogtam fel rá.
YOU ARE READING
𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹
FanfictionFolytatás: 𝐓𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐨𝐧𝐠𝐞𝐫 /𝐃𝐚𝐧𝐢𝐞𝐥 𝐑𝐢𝐜𝐜𝐢𝐚𝐫𝐝𝐨/ " - Játszunk valamit. - mondtam. - És mit? - hajolt le hozzám Daniel. " " - Amúgy. - kezdte egy hosszabb csend után, de elhallgatott egy pillanatra, majd folytatta. - Mi...