𝐶 ℎ 𝑎 𝑝 𝑡 𝑒 𝑟 ~ 24

2.6K 120 11
                                    

𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜

Kissé idegesen lépkedtem a box felé Michel a nyomomban. Ma ünnepli a Forma 1 a 70-ik évét. Jó lenne dobogón állni.

- Na mi van Borz gyerek? - csapott hátba az edzőm.

- Dobogóra akarok állni. - mondtam elszántan.

- Meg van rá az esély szerintem.

- Jó lenne.

- Csak ez miatt vagy ilyen feszült? - érdeklődött.

- Igen. - bólintottam.

- Biztos?

- Persze.

- Oké. - mondta kételkedve. - Olit hol hagytad? 

- Nem tudom. Csütörtökön láttam utoljára. - mondtam nem törődöm stílusban, holott felemésztett az, hogy nem tudom mi van a lánnyal.

- Cyril ezt tudja? 

- Persze. Tegnap elvileg máshol volt fotózni és ma már elviekben itt lesz, de tegnap egész nap nem találkoztunk, csütörtökön meg a nyilatkozatok után lelépett szóval nem tudom merre van. - mondtam.

- És hogy bírod? 

- Mi az, hogy hogy bírom? - ráncoltam a homlokom.

- Ne játszd a hülyét Daniel. Idáig végig mindenhova együtt mentetek. Konkrétan össze vagytok nőve és most lassan két napja nem láttad és igen csak mogorva vagy.

- Nincs semmi baj Mich. Ma úgyis találkozunk, nem kell ezen pattognod. - forgattam meg a szemem.

- Daniel már a vak is látja, hogy többet érzel iránta. Már csak idő kérdése, hogy ő is rájöjjön. 

- Lehetne, hogy most ne ezen kattogjunk? - nyögtem fel már kínomban.

- Utolsóként még csak annyit, hogy most épp Pierrel beszélget. - bökött előre a fejével, mire én is arra néztem. Igaza volt, mert Liv Pierrel nevetett. 

- Nagyszerű. - morogtam, majd beléptem a garázsba és a pihenőm felé vettem az irányt.

- Most hisztizni fogsz? - jött utánam Mich.

- Nem.

- Ahelyett, hogy beszélnél vele inkább féltékenykedni fogsz?

- Nem vagyok féltékeny Michael! - csattantam fel, mire csak sóhajtott.

- Dolgom van, de beszélj majd vele, ha már lenyugodtál. - mondta és kilépettem az öltözőmből.

Beszélgessen Pierrel, ha az neki jó. Leszarom.

Ideges mozdulatokkal húztam vettem át az alá öltözetem. Erre aztán igazán szükségem volt az időmére előtt. Egyenesen kérni akartam. Ha lehet még idegesebben húztam fel magamra az overálom, majd a telefonommal és a fejhallgatómmal a kezemben kicsörtettem. Az idő kellemesen hűvös volt, ami most jól esett, hogy lehűtsön egy kicsit.

𝐈𝐟 𝐘𝐨𝐮 𝐖𝐚𝐧𝐭 𝐋𝐨𝐯𝐞 /𝐷𝑎𝑛𝑖𝑒𝑙 𝑅𝑖𝑐𝑐𝑖𝑎𝑟𝑑𝑜/ ¹Where stories live. Discover now